SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15:55
BB roept alle bewoners naar de woonkamer. DM'ers naar de DR geroepen om ze een belangrijk besluit te laten nemen. Jullie gaan allemaal uit elkaar en je geld delen door 2. De DM'ers hebben nieuwe koppels samengesteld. Dit zijn de nieuwe koppels:
Jane - Axel
Keanu - Elsa
Milena - Eva
Jeffrey - Jolien
Wicky - Sharice
DavidS - Pootje
Jordy - Matt
Eva en Sharice vertellen nog het volgende : Mensen die al een pin hadden moesten bij elkaar. En de rest ook bij elkaar.
Daarnaast moest 1 van hen zijn DM-schap opgeven. Dat betekent dat Sharice geen DM meer is, dat is nu Milena geworden.
Jeff is helemaal niet blij dat hij nu een koppel is met Jolien. Hij is bang dat ze nu samen een target worden.
[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 04-02-2025 23:06:10 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door rinardo op 05-02-2025 16:02:14 ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
middagquote:Bewoners: Deze week hebben jullie gespeeld als koppel, maar daar komt nu een einde aan. Vanaf nu spelen jullie voor jezelf. Je koppel gaat dus scheiden en daarbij hoort het verdelen van de spullen. Het geld en de gamechangers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Video : KinKiJan)
23:35
Keanu, Jeffrey en Jordy zitten in de woonkamer en wachten op Mattheus die de wacht houdt op de slaapkamer om te bepalen of iedereen slaapt. Eindelijk is het zover en sluipt hij ook naar de woonkamer. De heren proberen BB zo ver te krijgen om het licht uit te doen en de tussendeur op slot te doen. Jordy heeft namelijk een gedeelte van de mais achterover gedrukt en ze willen hier nu zelf popcorn van maken, alleen voor hun vieren.
Ze denken even dat de tussendeur daadwerkelijk op slot zit, of Jeffrey houdt ze voor de gek. Beiden is mogelijk. Ze zijn in ieder geval even wild enthousiast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard laat BB zich niet commanderen, en besluiten ze maar de popcorn te gaan maken met het licht aan en de tussendeur open. Ze vinden het zelf heel spannend, maar de rest slaapt gewoon door. Zodra de popcorn klaar is, gaan ze deze buiten opeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Li0nHeart op 06-02-2025 07:54:02 ]![]()
10:10
De nominaties worden bekend gemaakt in het huis : Jane, Eva, Elsa en Jeffrey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeffrey geeft hierna een speech, opgetekend door KissingBird in de CoS:
Jffrey gaat toch wat zeggen.. hij had gister de ballen niet zegt ie
vorige week geen makkelijke week gehad
speelde veel in zijn hoofd
situaties waar hij niet mee om kan gaan in het dagelijks leven
vindt het lastig om over emoties te praten en kwetsbaar open te stellen
zijn veel situaties die 1 a 2 dagen zijn gebeurd voor het vertrek
dingen die het vertrek hadden kunnen tegen gehouden, is toch gegaan
maar weet er nog niks van.. (over die situaties.. ) en dat hield hem bezig
had het gevoel niet meer te weten wie hij was, hoe te gedragen
blij dat er mensen zijn die toch met hem praten , dingen eruit sleuren
hij is niet heel emotioneel maar staat er wel voor open 1 op 1
wil dat mensen weten dat hij wel geïnteresseerd is in mensen
wil eruit leren en proberen
neemt niemand iets kwalijk
eigen schuld, neemt niemand wat kwalijk
wil terug zichzelf zijn, strijden
wil niet naar huis
jolien kijkt met een dikke smile rond..
[ Bericht 46% gewijzigd door Li0nHeart op 07-02-2025 20:15:11 ]![]()
Keanu heeft weer heel lang gepraat met Jolien over Jordy en zijn gesprek.. en gevoel dat er wel wat is.
Jolien bevestigd dat ze het ook ziet. (dat Jordy afstandelijk is)
In de keuken maakte Eva een opmerking over kruiden die gebruikt zijn. Er is weer iets gepakt dat voor het avondeten is.
Elsa gaat hier op in.
Jeffrey die in de keuken staat ook vindt dat mensen maar eerst naar zichzelf moeten kijken voor iemand wat zegt.
Jeffrey: er zijn mensen die zelf pakken pakken pakken maar als ze het een ander zien doen gaan ze het zeggen.
Knoflook is van iedereen sowieso.. als je een klein beetje pakt is niet erg.
elsa: ding is als iedereen een beetje pakt, is er niks meer.
Jeffrey ; iedereen denkt zo uiteindelijk alles is op en niemand heeft het gedaan
Jeffrey dacht een klein beetje (kan wel)
Elsa: nee is berekend.
Jeffrey: sorry zal het niet meer doen, voila.
Jefrey; alles wordt groter gemaakt.
13.30 de genomineerden gaan de podcast opnemen.
[ Bericht 33% gewijzigd door Kissingbird op 06-02-2025 13:38:16 ]Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)![]()
Jolien vraagt aan Jordy of hij al gepraat heeft met Keanu.....
Ze geeft hem terug wat Keanu haar verteld heeft.. en vraagt of hij toch nog eens met Keanu wil gaan praten.
Zegt hem wat zij gezegd zou hebben.. als zij een gesprek zou hebben met Keanu...
Jordy zegt weer dat er niks is.. en wel met hem wil gaan praten. (nog een keer.. )Smile, it's free therapy.
14:45
De telefoon gaat en Pootje is er als eerste bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Video : Jockari)
Hij krijgt een secret mission van BB om tuinmeubilair mee te verdienen:
Je moet je medebewoners 4 opdrachten laten uitvoeren:
- 2 bewoners moeten alle boomstammen en paddenstoelen die buiten staan in de voorraadkamer zetten
- 2 bewoners die moeten wisselen van outfit (broek, shirt, schoene)
- 2 bewoners moeten alle kussens uit het hele huis verzamelen en die op de ronde bank leggen en er onder gaan liggen
- je moet samen met 1 andere bewoner een flamingo nadoen in de vijver
15 minuten tijd.
Secret mission
GO !!!!
Pootje gaat direct aan de slag en zet iedereen aan het werk, alhoewel ze hem soms wel wazig aankijken. Jordy gaat samen met Pootje een flamingo nadoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Video : Puzzie)
Even later gaan ze samen de vijver in, nadat de andere opdrachten ook goed lijken te lopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Video : Jockari)
15:05
BB meldt dat de secret mission niet is gehaald. Niet alle opdrachten zijn goed uitgevoerd. Ze mogen alles weer terug zetten. Pootje mag naar de DBK en daar krijgt hij te horen dat alle kussens ook echt alle kussens betekende, dus ook die uit de slaapkamer en suite.
[ Bericht 14% gewijzigd door Li0nHeart op 06-02-2025 15:13:20 ]![]()
~16:20 - Slaapkamer gesprek
Milena: Je weet dat wij u genomineerd hebben, want <geluid flaske dichtdraaien overstemd>"
Jeffrey: "Ik wist dat niet nee, maar ik ging daar wil van uit, maar no problems, ik sta erop, de meerderheid heeft mij genomineerd, dat is gewoon een feit"
Milena: "Nee, maar bij ons was het, Eva wou sowieso niet op David, ik wou sowieso niet op Mattie en Sharice en dan was jij het, of Jolien."
Jeffrey: "Ja maar iedereen heeft gezegd ik wil niet op die en die en ik schiet over, maar maakt niet uit"
Milena: "Maar bij was het gewoon, Jolien of jij en Jolien is veel liever voor mij geweest dan jij, dus die keuze was gemakkelijker. Maar dat wil niet zeggen dat je het niet meer verdiend"
Jeffrey: "Maakt niet uit, maar ik neem dat wel mee zulke dinges"
Milena: "Dat mag, ik heb dat ook meegenomen"
Jeffrey: "Ik had nooit op u gestemd"
Milena: "Maar je had liever dat ik op Jolien had gestemd?"
Jeffrey: "Ja, dan was ik safe"
Milena: "Das niet waar, dan stond Jolien erop"
Jeffrey schud nee
Milena: "Wie dan?"
Jeffrey: "Sharice"
Milena: "Das niet waar"
Jeffrey: "Natuurlijk wel"
Jolien: "Ik denk het niet hoor"
Jeffrey: "Het maakt me niet uit"
Jolien: "Tuurlijk maakt het uit, je wil toch dat ik blijf?"
Jeffrey: "Dat jij blijft? Tuurlijk, maar het maakt me niet uit wie er op mij is gegaan"
Milena zegt dat ze hoopt dat ie blijft. Jeffrey herhaalt nog een aantal keer dat het 'm niet uitmaakt“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
9:10
Keanu heeft zich gisteren de hele dag down gevoeld, liggen huilen op bed, voelde zich niet fijn. Lijkt nog te maken te hebben met zijn gevoel dat hij genegeerd wordt of niet gezien wordt door mensen, met Jordy voorop.
Maar vandaag is hij in een goede bui.
Keanu : Met mij gaat verder alles goed.
Elsa : Voel je je beter dan gisteren?
Keanu : Oh hell yeah, couldn't care less anymore. De problemen van gisteren waren mijn problemen van gisteren. Ik ga hier niet meer wakker liggen over dingen.
Ondertussen op de slaapkamer : Jolien wil een aandenken aan Jeffrey, maar hij heeft geen kast. Dus hij gaat BB vragen of hij een t-shirt mag voor Jolien.![]()
16:00
De dag verloopt rustig, en er zijn weinig hoogtepunten te melden. Wel wordt in het boudoir gebeden voor het blijven van Jeffrey:
https://streamable.com/mh1gld
[ Bericht 11% gewijzigd door Li0nHeart op 07-02-2025 20:15:03 ]![]()
21:30
Het huis zit klaar voor de liveshow. Het zal een spannende exit worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21:45
Elsa wordt als eerste gesavedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als tweede wordt Eva verteld dat ze nog een week mag blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierna komt het allesbeslissende moment, het gaat tussen Jane en Jeffrey.
Jane mag nog een week blijven en Jeffrey gaat naar huis.
[img][img]https://gyazo.com/f28185c028a0a74cd5ba3e6642c3eae8.png[/img][/img]
Jolien is uiteraard verdrietig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22:40
Veel bewoners proberen Jolien te troosten, en dat lukt gedeeltelijk, maar als ze zich dan toch even terugtrekt in het boudoir om om te kleden, breekt ze. Ze is in haar eentje heel verdrietig. Gelukkig heeft ze wel de pin van Jeffrey met zijn foto als aandenken.
(Image : Hoempah)
23:00
Onder de spoiler nog even een plaatje bij onderstaand bericht over het bloedgeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 07-02-2025 23:14:22 ]![]()
23:00
BB roept
Jane
David S
Pootje
Wicky
Axel
Milena
Eva
Sharice
Naar de Decision Room
BB is lang bezig met het oplezen van de namen
Jullie zijn verantwoordelijk voor het vertrek van Jeffrey door hem te nomineren.
Jullie krijgen zijn erfenis 544 euro op zijn rekening
Daarvan krijgen jullie elk een gelijk deel
544/8 is 68 euro
Allemaal 68 euro verdiend
Koop er iets moois van
23:10
Bewoners jullie denken misschien heerlijk te kunnen chillen maar niks is minder waar geen feestje deze keer.
Wel een avond activiteit die jullie veel geld kan opleveren.
Trek jullie sportkleren aan en kom naar de game area
[ Bericht 14% gewijzigd door Kodiak100 op 07-02-2025 23:13:35 ]![]()
23:25
Wanneer ze de game area binnen komen staan overal fitness/sport toestellen. Er liggen bananen en flesjes sportdrank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Image : Hoempah)quote:Vanavond kunnen jullie geld verdienen, en wel door kilometers te maken. Kilometers op de verschillende toestellen die hier staan. Per kilometer verdienen jullie 10 euro. Jullie mogen zelf wisselen van toestel. Neem allemaal dadelijk een startbewijs en een zweetbandje. En als je wisselt schrijf dan even op hoeveel kilometer je op het afgelopen toestel hebt gemaakt. Als jullie dreigen in te kakken, er liggen bars en sportdrankjes, dus het moet wel lukken. Veel kilometers, veel geld. De tijd start als de muziek aangaat.
[ Bericht 29% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2025 17:12:02 ]![]()
23:25
BB
Bewoners Luister goed
Deze week zal er veel gesport worden
De BB games
Geen Geluier meer maar actie
Vanavond kunnen jullie geld verdienen
per km 10 euro, jullie mogen wisselen van apparaat
Terwijl de bewoners aan het sporten waren is de kast van Jeffrey leeggehaald, ook is er een plek in de tuin gemaakt met 9 grote tegels er wordt druk gespeculeerd wat daar het doel van is.
Er staat in de woonkamer een sokkel met een bokaal met daarop de tekst wie verdiend mij?
Ook heeft Peter gesproken terwijl Jordy langs liep "wie krijgt de macht"
[ Bericht 26% gewijzigd door Kodiak100 op 08-02-2025 01:05:51 ]![]()
8:00
Ook vandaag worden de bewoners op tijd wakker gemaakt. Een voor een komen ze hun bed uit.
8.55
Tijdens het slobkoken in de keuken vertelt Sharice dat ze slecht geslapen heeft.
Elsa : Door het piekeren?
Sharice schudt nee : Milena deed megaraar gisteravond.
Elsa : Oh, doordat ze zo snel ging slapen?
Sharice : Ja
Elsa : Misschien was ze gewoon moe? ... Je hebt ook andere dingen gezien?
Sharice : Alsof ze een beetje kwaad is omdat ie vertrokken is.
9:25Jordy gaat als eerste naar binnen, en komt na enige tijd weer terug.quote:Bewoners, gister hadden jullie geen feestje, maar een sportmarathon. En dit was niet alleen goed voor jullie fysieke en mentale gezondheid, maar ook voor jullie portemonnee. Er is namelijk ook geld mee verdiend. En dat geld gaat nu verdeeld worden in de DR. Kom om en om naar de DR, jullie bepalen zelf de volgorde.
Jordy : het was echt een schijtbedrag ... het was 1117 euro. 1 iemand had daardoor 85, de rest allemaal 86. Ik heb 85 gepakt, dus jullie kunnen allemaal 86 euro pakken.
Elsa en Wicky hebben nog een afspraak, Wicky krijgt 1 euro meer, en Elsa 1 euro minder. Dit is het omgekeerde van wat ze de vorige keer hebben gedaan.
10:00
Sharice ligt op bed in de suite, en Milena komt er naast liggen en vraagt wat er is.
Sharice: Ik was lastig op u
Milena : Op mij???? Waarom
Sharice : Weet ik niet.. op die vraag die u gister gesteld hebt aan mij.
Milena : Huh? Welke vraag?
Sharice : Hier. Maar die wil ik niet herhalen.
Milena : Ahhhh ... Die was ik al lang weer vergeten.
Sharice : Omdat ik niet meer weet wat je gezegd hebt. En omdat je ambetant doet, en mij negeert.
Milena : Wat zegde gij nu? Dat is niet waar!
Sharice : Je draaide je hier om als een halve zot gisteravond.
Milena : Huh?
Sharice : Dat is wel waar. Vraag het aan Elsa, ze zei het ook!
Milena (zucht) : Nee, ik zei gewoon, toen we de vorige keer babbelden over wie we er op zouden zetten, had je gezegd, Eva en Jane.
Sharice : En wie stond er op he?
Milena : Nee, als wij zouden kiezen. En ik vond gisteren, jij reageerde overdreven blij.
Sharice : Overdreven blij? Ik had iemand op de lijst gezet he.
[ Bericht 24% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2025 10:05:39 ]![]()
11:05
Big Brother spreekt de bewoners toe.
Er staat al enige tijd een trofee in mijn huis, wie durft er mee naar de dagboekkamer te komen?
Na een kort niet te volgen chaotisch overleg pakt Elsa de trofee
11:15
Elsa terug
Elsa is de game captain
Chef van de BB games
Ze moest een beslissing maken
2 mensen kiezen voor het spel
Mattie en Pootje spelen
11:50
Big Brother een nieuwe week een nieuwe slaapkamer verdeling.
Elsa heeft beslist.
Wicky
Sharice
Jane
Elsa
Slapen deze week in de suite
Alles van de bruidssuite in de voorraadkamer plaatsen ook de rozenblaadjes die in je tas zijn gevallen.
In de voorraadkamer staat ook nieuwe beddengoed.
[ Bericht 29% gewijzigd door Kodiak100 op 08-02-2025 11:51:07 ]![]()
14.30 uur
bb :
Bewoners jullie lot ligt in handen van Matthie en david
Elsa heeft hun uitgekozen
Kom naar de PR (panic room)
Sportkleding zeer graag aan en sportschoenen.
Daarna volgt er een lange dubbele streamlock tot 16.30 uur
[ Bericht 2% gewijzigd door Kissingbird op 08-02-2025 16:52:30 ]Smile, it's free therapy.
Matthie heeft gewonnen blijkt uit een gesprekje tussen Elsa Matthie en David S.
Elsa zegt dat ze heeft mogen meekijken hoe ze gespeeld hebben (meen vanuit de DR dat ze kon meekijken).
[ Bericht 29% gewijzigd door Kissingbird op 08-02-2025 16:49:54 ]Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: