SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dacht dat je het over mijn zwembandjes hadquote:Op zaterdag 14 december 2024 07:56 schreef mschol het volgende:
[..]
wat?
zijn je flamingo zwembandjes kapot?
[ afbeelding ]
oh, had dat ook nog gekund na al die tijd?quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht dat je het over mijn zwembandjes had
quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme weer slecht geslapen. Ben het zo beu.
Moet ook nog voor de kerstquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:39 schreef Haags het volgende:
Moin.
Lekker upskeertje pakken zo @:wereldgozer
Dan wordt het zo tijd om op te staanquote:Op zaterdag 14 december 2024 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nog in bed, al ga ik er zo wel uit, wil voor de kapper nog even wat dingen regelen
inmiddels uit bedquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt het zo tijd om op te staan
Oooh ik dacht dat wij elkaar even zouden meeten bij de kapper. Maar ik ben een paar uur eerder.quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:45 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels uit bed
maar afspraak kapper is pas 12:15
hij had alleen dan en rond 2'en plekquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat wij elkaar even zouden meeten bij de kapper. Maar ik ben een paar uur eerder.
Nouja het zijn nu ook wel drukke weken voor de kappersquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hij had alleen dan en rond 2'en plek
yup, en als hij nu geen plek had, had ik afspraak voor volgende week gemaaktquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Nouja het zijn nu ook wel drukke weken voor de kappers
Bij mij weet ze al wanneer ik weer ga. Ze zet hem automatisch vast over 5 weken. Eigenlijk altijd wel plek dus, zo ver vantevoren.quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, en als hij nu geen plek had, had ik afspraak voor volgende week gemaakt
oh nee, ik laat het beetje afhangen van hoe hard het groeit.. al is het meestal rond de 4 maandenquote:Op zaterdag 14 december 2024 08:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij mij weet ze al wanneer ik weer ga. Ze zet hem automatisch vast over 5 weken. Eigenlijk altijd wel plek dus, zo ver vantevoren.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
oh nee, ik laat het beetje afhangen van hoe hard het groeit.. al is het meestal rond de 4 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |