Marktplaats staat er nu al vol meequote:Op vrijdag 13 december 2024 20:42 schreef Clupea het volgende:
Waren die Ouxis niet verboden door de EU? Ik zou 'm snel verkopen nu ze nog wat restwaarde hebben. Als er handhaving komt wil niemand meer zo'n ding hebben.
Oooh dus TS wil advies over illegale handel (mods ik doe een beroep op u, bij voorbaat dank).quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:42 schreef Clupea het volgende:
Waren die Ouxis niet verboden door de EU? Ik zou 'm snel verkopen nu ze nog wat restwaarde hebben. Als er handhaving komt wil niemand meer zo'n ding hebben.
Alleen de versies met een motor 250W> en boordcomputer die je kunt opvoeren met codes zijn illegaal. En als de gashendel boven 6km/u trap assist geeft.quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oooh dus TS wil advies over illegale handel (mods ik doe een beroep op u, bij voorbaat dank).
Dan fiets je lekker de grens overquote:Op maandag 16 december 2024 22:08 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Alleen de versies met een motor 250W> en boordcomputer die je kunt opvoeren met codes zijn illegaal. En als de gashendel boven 6km/u trap assist geeft.
Nergens ter wereld doen ze hier moeilijk over behalve dan in hdit bekrompen kleinhartige nederland.
En terecht, vooral door die gasten die er op rijdenquote:Op maandag 16 december 2024 22:08 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Alleen de versies met een motor 250W> en boordcomputer die je kunt opvoeren met codes zijn illegaal. En als de gashendel boven 6km/u trap assist geeft.
Nergens ter wereld doen ze hier moeilijk over behalve dan in hdit bekrompen kleinhartige nederland.
En vooranamelijk door die gasten zonder herseninhoud uit de randstad die op die dingen rijden. In Drenthe namelijk 0 last.quote:Op maandag 16 december 2024 22:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En terecht, vooral door die gasten die er op rijden
Ik woon niet in de randstad maar heb wel degelijk last van die kids op fatbikesquote:Op maandag 16 december 2024 22:38 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
En vooranamelijk door die gasten zonder herseninhoud uit de randstad die op die dingen rijden. In Drenthe namelijk 0 last.
Het werkelijke probleem moet zijn de massa immigratie en de nederlandse mensen die daarvoor hebben gestemd. Dat zou eigenlijk verboden moeten worden imho.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |