Die ken ik niet nee. Maar zal waarschijnlijk depressief worden na het kijken ervan ja.quote:Op maandag 16 december 2024 12:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is alsof het de normaalste zaak van de wereld is geworden om zoiets te doen.
nog even en er komt een automatisch enquete achteraan. "Hoe tevreden bent u over de aanslag?"
ik weet niet of je de documentaire op Videoland gezien hebt..... sommige mensen zijn compleet verrot in de bovenkamer.
Ook in de wijken. Al vanaf Oktober hoor je nu cobra's afgestoken worden en opgetreden wordt er niet.quote:Op maandag 16 december 2024 12:40 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het begon met het uit de hand laten lopen van de overlast rond de jaarwisseling met allerlei vlinderreisjes en kortetermijnoplossingen. Daarna kwam de algehele bezuiniging op handhaving, gecombineerd met de verhuftering.
Inmiddels is wel duidelijk dat de pakkans voor vuurwerk daardoor erg laag is geworden en is de grens steeds verder opgeschoven. Dat zie je inderdaad ook terug in de voetbalstadions maar ik denk dat het onderdeel is van een al eerder ingezette trend.
Dat je hier durft te posten met die usernamequote:Op maandag 16 december 2024 13:04 schreef SEMTEX het volgende:
..Ook in de wijken. Al vanaf Oktober hoor je nu cobra's afgestoken worden en opgetreden wordt er niet.
In die buurt is vaker hommeles geweest de afgelopen jaren. Dit is daar 40 meter verderop:quote:Op zondag 15 december 2024 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:
En nu in Purmerend:
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-onbewoonbaar.html
[..]![]()
![]()
Vanaf oktober pas?quote:Op maandag 16 december 2024 13:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ook in de wijken. Al vanaf Oktober hoor je nu cobra's afgestoken worden en opgetreden wordt er niet.
Ik schrik ook enorm van het taalgebruik: aanslagplegers noemen ze soldaten.quote:
Jochie is nu inmiddels wel klaar met zn criminele carriere vermoed ik. Is zwaargewond geraakt en ligt met brandwonden in het ziekenhuis.quote:Op maandag 16 december 2024 13:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In die buurt is vaker hommeles geweest de afgelopen jaren. Dit is daar 40 meter verderop:
https://www.noordhollands(...)waking/11517122.html
https://rtvpurmerend.nl/n(...)and-in-de-rijnstraat
Het volk wat woonde in die huizen, was nu ook niet bepaald het gezelligste. Jochie ging om met niet de fijnste kringen viel me altijd al op.
En als iemand mijn bron wil, dm't diegene mij maar.
quote:Op maandag 16 december 2024 15:43 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik schrik ook enorm van het taalgebruik: aanslagplegers noemen ze soldaten.
Oorlog is dichterbij dan dat waar we meestal naar kijken en ons druk om maken. Beangstigend.
Straattaal. Het geeft al aan met wat voor hoogopgeleid volk we te maken hebben in deze.quote:Op maandag 16 december 2024 15:43 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik schrik ook enorm van het taalgebruik: aanslagplegers noemen ze soldaten.
Oorlog is dichterbij dan dat waar we meestal naar kijken en ons druk om maken. Beangstigend.
Ik denk dat het geen karma is voor hem persoonlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 17:16 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Jochie is nu inmiddels wel klaar met zn criminele carriere vermoed ik. Is zwaargewond geraakt en ligt met brandwonden in het ziekenhuis.
Is het erg als ik het woordje 'karma' gebruik in deze?
Als dat zo is dan is dat niet zo tofquote:Op maandag 16 december 2024 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen karma is voor hem persoonlijk.
De jongste ligt in het ziekenhuis, maar hij was niet de raddraaier zoals ik mij kan herinneren.
Nope, en op dit moment ga ik daar vanuit. Of het nu de oudste was of de middelste, het was niet de jongste.quote:Op maandag 16 december 2024 17:23 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is dat niet zo tof
Het artikel zegt dat er een alleenstaande moeder woonde met haar twee zoons.quote:Op maandag 16 december 2024 17:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope, en op dit moment ga ik daar vanuit. Of het nu de oudste was of de middelste, het was niet de jongste.
Niet zo speculeren. Oudste was al het huis uit.quote:Op maandag 16 december 2024 17:26 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Het artikel zegt dat er een alleenstaande moeder woonde met haar twee zoons.
De oudste of de middelste zal dan wel al in de bajes zitten
Maar je zal maar naast/onder/boven zo'n gezin wonen.. Ik moet binnen nu en een half jaar verhuizen en hoop niet dat ik zulke kansenparels als buren krijg :/
15 hoog is daar niet. 4.quote:Op maandag 16 december 2024 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
Verschrikkelijk. Wel een vraag...overal lees je dat iedereen zo geschokt is in de wijk en hulp nodig heeft. Ik snap dat je meeleeft met de slachtoffers maar als je nou een flat verderop woont op 15 hoog dan gaat je leven toch gewoon weer door?
#268 en #269quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:38 schreef Woonbootjes het volgende:
Bron AD
Verdachte probeerde maand eerder Range Rover te verkopen
Verdachte probeerde maand eerder Range Rover te verkopen die ui…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |