Een van mijn katten is ook zo statisch, zo erg dat het bijna zielig is omdat ze zelf ook niet weer wat ze er mee aan moet.
Ze krijgt van de bank stroom, van mij en soms zo erg dan ze snel onder de stoel gaat zitten.
Wie heeft hier nog meer last van en heeft er iemand tips??
quote:Kabels op aansluiten en je hoeft nooit meer een energierekening te betalen, i-de-aal
Op woensdag 19 februari 2003 22:33 schreef Kyara het volgende:
Het lijkt wel of alles statisch is. Elektrische schokjes bij alles wat je aanraakt.Een van mijn katten is ook zo statisch, zo erg dat het bijna zielig is omdat ze zelf ook niet weer wat ze er mee aan moet.
Ze krijgt van de bank stroom, van mij en soms zo erg dan ze snel onder de stoel gaat zitten.
Wie heeft hier nog meer last van en heeft er iemand tips??
quote:Ik ben ook de hele tijd al statisch, heb zeker 5 schokjes gehad vandaag.
Op woensdag 19 februari 2003 22:42 schreef Logician het volgende:
Zodra het rond vriespunt komt, of net er boven worden mensen en
dieren vaak statisch, ik merk het zelf meestal aan mijn haar dat
zodra ik er aan kom of een trui aantrek recht op mijn kop staat
Maar het zal wel overgaan denk ikzelf, ook met je kat.
quote:We hebben laminaat
Op woensdag 19 februari 2003 22:41 schreef Bill_E het volgende:
Klinkt mischien heel raar. maar wassen . Met bv groene zeep, wasmiddel, Niets te chemisch.
Andere optie. Geen vloerbedekking nemen dat nogal zacht/wollig is.
Gewoon afwachten tot het niet meer vriest dus?
Ik hoop dat het snel ophoudt met vriezen dan want ik durf mijn kat niet meer te aaien en mijn vriend niet meer te zoenen. Lekker gezellig dus.
de kat wassen is geen oplossing, tenminste bij mij niet. dan lig ik helemaal open.
quote:Ja heb ik ook last van...
Op donderdag 20 februari 2003 11:07 schreef Kyara het volgende:[..]
We hebben laminaat
Gewoon afwachten tot het niet meer vriest dus?
Ik hoop dat het snel ophoudt met vriezen dan want ik durf mijn kat niet meer te aaien en mijn vriend niet meer te zoenen. Lekker gezellig dus.
hurts like hell
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |