Ik heb nooit een vriendin gehad en ik mist best veel signalen waarschijnlijk. Vandaar de vraag.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Booooooh. Wat snap je niet aan deze signalen
Maar je hebt al eerder gedate.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:25 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vriendin gehad en ik mist best veel signalen waarschijnlijk. Vandaar de vraag.
Dus zijn de signalen goed of slecht?
Dit.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:51 schreef Halcon het volgende:
Het gaat allemaal iets te makkelijk...
Dit ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
Gewoon niet als een creep gedragen en je inhouden, dan komt het wel goed (hoop ik voor je).
Dankje voor je antwoord.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:29 schreef verbijstering het volgende:
Wacht, ze noemd je cute, je mag bij haar langskomen, je krijgt zonder problemen adress. Misschien beetje red flags maar wel een: deze heeft in ieder geval interesse. Dus ja tenzij je nu super vriendschappelijk en afstandelijk opstelt zit daar wel potentie.
Wees wel op je hoede, als iemand zo snel van stapel loopt / dingen toevertrouwt kan het ook zijn dat ze vrij afhankelijk is of snel gaat. Neem af en toe een stapje terug, schrijf uit wat er gebeurd is voor jezelf en lees dat eens rustig terug of neem het met ons door(of 1 op 1 met een vriend, maar hier is leuker voor ons)
Ik zou mijzelf vooral afvragen: Wil jij meer? Wil je vriendschap? Wil je beide? WIl je een game maatje maar niet meer dan dat?
Als zij zo open en eerlijk en duidelijk is, en jij wilt meer, kan je daar gewoon open en eerlijk in zijn. Je kan best zeggen - ik ben eigenlijk benieuwd hoe je zoent. EN kijken hoe ze reageert.
Ik heb nog nooit een eerste date gehad bij mij thuis die niet op seks uitliepen dat waren er heel wat....
Dan zeg het digitaalquote:Op donderdag 12 december 2024 10:39 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Dankje voor je antwoord.
We gaan het inderdaad zien hoe het loopt. Ik ben nou niet bepaald goed in flirten.
Dus ik ben benieuwd hoe je zoent zou ik echt niet zo snel durven te zeggen want wat als ze nee zegt oid. Dan kan je daarna gelijk vertrekken...
Bij mij is het wss zo dat ze bijna op me moet springen voordat ik het begrijp...
Doe ook maar niet neequote:Op donderdag 12 december 2024 10:39 schreef Tijdjes123 het volgende:
[..]
Dankje voor je antwoord.
We gaan het inderdaad zien hoe het loopt. Ik ben nou niet bepaald goed in flirten.
Dus ik ben benieuwd hoe je zoent zou ik echt niet zo snel durven te zeggen want wat als ze nee zegt oid. Dan kan je daarna gelijk vertrekken...
Bij mij is het wss zo dat ze bijna op me moet springen voordat ik het begrijp...
De vraag is: als er ook seks bij komt, vind TS dit dan erg?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:49 schreef Missyozilla het volgende:
Klinkt mij als iemand die je bankrekening will leeg trekken.
Ligt eraan hoeveel er op de rekening staat😆quote:Op donderdag 12 december 2024 13:49 schreef verbijstering het volgende:
[..]
De vraag is: als er ook seks bij komt, vind TS dit dan erg?
Als dat geen liefde is....quote:Op woensdag 11 december 2024 23:15 schreef Tijdjes123 het volgende:
heeft ze haar spotify wrapped laten horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |