Zo, dat zijn even hoop aannames zeg.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen wél de empathische vermogens hebben om zich voor te stellen hoe verschrikkelijk en traumatisch het wel niet moet zijn om, zeker als 11-jarige, zoiets mee te maken.
Dat jij dat niet voelt is tot daar aan toe, maar dat je blijkbaar niet eens kan bedenken dat anderen wel medeleven op kunnen brengen is gewoon heel erg raar.
Heb je dat vaker, dat je je er geen enkele voorstelling van kan maken dat mensen bepaalde emoties ervaren?
Topicstarter had gewoon het woordje noodzaak weg moeten laten.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat 11-jarige kind had inderdaad gewoon tegen haar ouders en elke volwassene betrokken bij deze vlucht/reis moeten zeggen dat ze niet mee gaat in dat bootje naar Europa, en dat ze wel op eigen houtje asiel aan gaat vragen in een van de buurtlanden, want opvang in de regio.
Ik kan er niets aan doen dat jij het blijkbaar niet begrijpt wanneer iemand de uitdrukking 'dat breekt mijn hart' gebruikt om diens medeleven over deze zeer trieste situatie te uiten.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:55 schreef Feola het volgende:
[..]
Zo, dat zijn even hoop aannames zeg.
Nee, maar van alle shithole countries is Sierra Leone toch wel het grootste shithole, daar stuur je je hond nog niet naartoe.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:56 schreef Twiitch het volgende:
In Sierra Leone is geen oorlog dus ze kan per ommegaande terug
Het gaat ook niet om een hond.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Nee, maar van alle shithole countries is Sierra Leone toch wel het grootste shithole, daar stuur je je hond nog niet naartoe.
True.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze mensen zullen blijven omkomen zolang de welvaartsverschillen in de wereld zo groot zijn.
Dat heb je gelukkig goed gezien.quote:
Elon Musk heeft nog wel wat grijpstuivers liggen om het continent een lift te geven, me dunktquote:Op donderdag 12 december 2024 17:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze mensen zullen blijven komen zolang de welvaartsverschillen in de wereld zo groot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |