Nee natuurlijk niet. Moet putten uit andere fanbase. Zonder toe te geven dat die in Amsterdam vergaderen, overigens.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:42 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Net zoals Afghanistan, Irak, Libie zeker.
En zo zie je Etto weer. Wanneer iets gaat zoals hij het niet wilt, wilt hij het liefst zoveel mogelijk doden.
Maar over een vrij Palestina, met een vrij Gaza en vrij Westbank zie je hem nooit schrijven.
quote:Op donderdag 12 december 2024 00:45 schreef Origami94 het volgende:
Al die mannen hier die voor mensenrechten/vrouwenrechten zijn maar je leest ze nooit schrijven over het recht op abortus.Die hebben dat enge filmpje gezien met wat er tijdens een abortus gebeurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt eerst met een soort tang die ik gebruik bij het frituren het hoofdje fijngeknepen.
Dat filmpje is al uit de jaren '80.
Uit die evangelistenhoek USA circuleerde ook in Nederland.
Werd later toegeschreven aan verschillende bronnen.
Onder andere dat het al veel ouder was, en uit nazi-kampen kwam.
Staat dat filmpje niet op youtube?
[ Bericht 8% gewijzigd door yessie234 op 12-12-2024 01:26:10 ]
Wat?quote:Op donderdag 12 december 2024 00:42 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Net zoals Afghanistan, Irak, Libie zeker.
En zo zie je Etto weer. Wanneer iets gaat zoals hij het niet wilt, wilt hij het liefst zoveel mogelijk doden.
Maar over een vrij Palestina, met een vrij Gaza en vrij Westbank zie je hem nooit schrijven.
Iran noch Rusland noch China gaan niet zomaar accepteren dat Israel en/of de VS en/of NATO binnenvaltquote:Op donderdag 12 december 2024 01:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat?
Dit is waarom ik puberale activisten niet serieus neem.
Waar zou Israel en/of VS, en/of Nato moeten gaan binnenvallen?quote:Op donderdag 12 december 2024 01:17 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Iran noch Rusland noch China gaan niet zomaar accepteren dat Israel en/of de VS en/of NATO binnenvalt
quote:Op donderdag 12 december 2024 00:45 schreef Origami94 het volgende:
Al die mannen hier die voor mensenrechten/vrouwenrechten zijn maar je leest ze nooit schrijven over het recht op abortus.Nog een toevlucht van de verstokte maar inhoudsloze activist: dingen verzinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt gewoon croften... het recht van Palestina op zelfstandigheid als staat... het recht op abortus... allemaal reeds herhaaldelijk geschreven...
Dit is waarom ik pro-Palestina types als jij (en velen met jou) niet serieus neem. Naast het haast chronisch leugenachtig roeptoeteren, blijkt telkens weer hoe blind de vlek en diep de tunnelvisie is. Radicaal, alles of niks, voor ons of tegen ons. En ben je tegen? Dan kan de vuilbak open: racist, genocidaal, 'zoveel mensen dood willen hebben', framen dat men eigenlijk niet voor vrouwenrechten is...
Het is echt prijsschieten iedere keer, en reden dat niemand buiten de cirkel UvA-docenten en gehersenspoelde aanhang jullie uberhaupt nog kan pruimen. Al was het maar omdat enige kritiek op wellicht een van de meest conservatief-politiek-religieuze stromingen denkbaar, islamisme, steeds voor kortsluiting in die voorts och zo 'progressieve' breinen zorgt.
Tribaal. Sektarisch. Dictatoriaal-in-denken. En bovenal schijnheilig
Ofwel, voor enige vorm van daadwerkelijke verdieping volstrekt nutteloos
[ Bericht 3% gewijzigd door EttovanBelgie op 12-12-2024 01:31:11 ]Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Och ik heb hetzelfde met die mensen. Het is voor mij de 0.1% meest extreme idioten qua wereldbeeld en ik vind ze doodeng omdat ik islamisten wel zo een beetje als een van de meest pure vormen van kwaadaardigheid vind op deze aardkloot en ze deze mensen een soort hand boven het hoofd houden.quote:Op donderdag 12 december 2024 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog een toevlucht van de verstokte maar inhoudsloze activist: dingen verzinnen.
Je kunt gewoon croften... het recht van Palestina op zelfstandigheid als staat... het recht op abortus... allemaal reeds herhaaldelijk geschreven...
Dit is waarom ik pro-Palestina types als jij (en velen met jou) niet serieus neem. Naast het haast chronisch leugenachtig roeptoeteren, blijkt telkens weer hoe blind de vlek en diep de tunnelvisie is. Radicaal, alles of niks, voor ons of tegen ons. En ben je tegen? Dan kan de vuilbak open: racist, genocidaal, 'zoveel mensen dood willen hebben', framen dat men eigenlijk niet voor vrouwenrechten is...
Het is echt prijsschieten iedere keer, en reden dat niemand buiten de cirkel UvA-docenten en gehersenspoelde aanhang jullie uberhaupt nog kan pruimen.
Tribaal. Sektarisch. Dictatoriaal-in-denken.
Ofwel, voor enige vorm van daadwerkelijke verdieping volstrekt nutteloos
Laatste weerlegging voor vandaag.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Autocraten heb je overal. Trump doet zich voor als Evangelist, met project 2025 willen ze anticonceptie strafbaar stellen terwijl de man heel wat heeft afgeneukt.
Kwestie van tijd.quote:Op donderdag 12 december 2024 01:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
als je me kunt aangeven op welke wijze in de Verenigde Staten vrouwen legaal worden onderdrukt, homoseksualiteit met de doodstraf wordt bestraft en afvalligheid strafbaar is
Uitkijken, hyperboolvluchten. Die gewichtsloosheid zou nog wel eens zwaar kunnen gaan wegen.quote:Op donderdag 12 december 2024 01:49 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.
Mijn punt was dat autocraten overal zijn en religie een excuus is om dit soort wetten te maken.
Je laatste voorbeelden zijn hyperbolisch. Anderson Lee Aldrich vermoordde vijf mensen in een LGBTQ club in Colorado maar dat betekent niet dat het land iets tegen homo's heeft.
Absoluut. Gastvrije, hoogopgeleide, geciviliseerde bevolking. Behoort tot de oudste culturen ter wereld. Rijk aan mineralen. Strategisch gelegen tussen Europa en Azië. Krachtige diaspora in het buitenland die veel geld in het land zal pompen zodra de Ayatollah's weg zijn. Enorme potentie voor allerhande toerisme, van skiën tot cultuur tot strand tot woestijn. Ik kan me zelfs voorstellen dat Tehran in een paar jaar na bevrijding de party capital van het MO zal zijn (ook niet echt moeilijk) in plaats van gare rooftop parties in Dubai.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Na de bevrijding wordt Iran de parel van het Midden-Oosten.
Teheran is graflelijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 07:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Absoluut. Gastvrije, hoogopgeleide, geciviliseerde bevolking. Behoort tot de oudste culturen ter wereld. Rijk aan mineralen. Strategisch gelegen tussen Europa en Azië. Krachtige diaspora in het buitenland die veel geld in het land zal pompen zodra de Ayatollah's weg zijn. Enorme potentie voor allerhande toerisme, van skiën tot cultuur tot strand tot woestijn. Ik kan me zelfs voorstellen dat Tehran in een paar jaar na bevrijding de party capital van het MO zal zijn (ook niet echt moeilijk) in plaats van gare rooftop parties in Dubai.
Dat weet ik, echter komt er veel geld vrij bij de opheffing van de sancties. Een paar renovaties verder en het centrum van een stad kan er een stuk mooier uitzien.quote:
Dit ja.quote:
Een deel is hoogopgeleid en liberaal. Ik werk met een aantal vrouwelijke, Iraanse collega's. Mij valt telkens weer op hoe normaal het in het buitenland is dat vrouwen in de IT werken maar op onze vacatures nauwelijks Nederlandse vrouwen afkomen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:39 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hebben ze veel vrouwelijke doktoren en raketgeleerden daar?
Die zijn veel te druk met het promoten en normaliseren van dat walgelijke doekje hier.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:36 schreef kibo het volgende:
Vreemd dat er in Amsterdam geen demonstraties hiertegen plaatsvinden.
Nee niet echtquote:Op woensdag 11 december 2024 22:58 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Volg jij wat er in Syrië aan de hand is momenteel?
Roe v Wade opheffen, icm huidige wetgeving mbt abortus in specifieke staten, is toch wel een dingetje, nietwaar? Iemand die zelfbeschikking in zulke mate afnemen valt in mijn boekje wel onder onderdrukking.quote:Op donderdag 12 december 2024 01:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
als je me kunt aangeven op welke wijze in de Verenigde Staten vrouwen legaal worden onderdrukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |