Kan je toch geen mensen meer noemen deze giftigaards.quote:
Ik zou referenda met 99% niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:47 schreef Managarm het volgende:
[..]
In april 1979 werd een referendum gehouden waarin de bevolking zich kon uitspreken voor het behoud van de monarchie of de instelling van een islamitische republiek.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Iraanse_Revolutie
Verklaar je nader?
Ze hebben gekozen om geen sjah meer te hebben, alleen waar ze voor stemden was nog erger. Ik weet een beetje van het sentiment uit die tijd, vriend van mij is opgegroeid in Iran en die vertelde dat de meeste kennissen en vrienden tegen de sjah hebben gestemd (hij is 76, bewust meegemaakt). Zegt weinig maar het geeft wel een beetje een beeld van het sentiment wat daar toen leefde.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:54 schreef tizitl2 het volgende:
Daarnaast, wat een keuze: een op dat moment onbewezen islamitische republiek of een verkwistende autocraat die de democratie eerder effectief om zeep had geholpen met een martelende veiligheidsdienst. Want in het geval van Iran is de afkeer van de islamitische republiek weliswaar terecht, maar de verheerlijking van de sjah is dat zeker niet.
Volg jij wat er in Syrië aan de hand is momenteel?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:19 schreef ricky3 het volgende:
Ik zeg invallen en regering afzetten.. maarja
Er bestaan nog maar weinig Iraniërs die zich het Iran van de fotocollage echt levendig kunnen herinneren.quote:
Dat geloof ik gelijk....quote:Op donderdag 12 december 2024 00:21 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Er bestaan nog maar weinig Iraniërs die zich het Iran van de fotocollage echt levendig kunnen herinneren.
quote:Volgens schattingen van Nederlandse autoriteiten en veiligheidsdiensten zijn er ongeveer 300 tot 350 mensen vanuit Nederland naar Syrië en Irak gereisd om zich aan te sluiten bij IS. Dit aantal omvat zowel mannen als vrouwen, en ook minderjarigen.
Naja toch +- gemiddeld iedere moskee had wel een extremistische engnek die zelfs wilde afreizen naar Syrië / Iraq om het eigen leven te riskeren om zo een krankzinnig groepering als IS te joinen.quote:Volgens schattingen zijn er echter meer dan 500 moskeeën in Nederland. Deze moskeeën zijn verspreid over het hele land en variëren in grootte en stroming binnen de islam.
Dat is als verlangen van een Jood zich tegen Israel uit te spreken, als je een moslim vraagt zich tegen een op islam gebaseerde staatsvorm uit te spreken. Schijnt heel ingewikkeld te zijn. In de privesfeer spreekt men anders dan in het openbaar.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk....
Fucking wegkijkers man, de hele wereld zou zich moeten uitspreken tegen islamisten.
Dit verspreidt zich ook alleen maar, hoe stop je de groei van dat kanker?
Geldt niet voor jou? Vuile miet! Zie je die hijskraan daar?quote:Op donderdag 12 december 2024 00:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
Je moet je gewoon aan de regels van het land houden
Kut wijven
Zelfs met dat extreme mensonterende Afghanistan / nieuw Syrië voorbeeld? Of een IS omgeving ofzo?quote:Op donderdag 12 december 2024 00:37 schreef yessie234 het volgende:
als je een moslim vraagt zich tegen een op islam gebaseerde staatsvorm uit te spreken.
Net zoals Afghanistan, Irak, Libie zeker.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Na de bevrijding wordt Iran de parel van het Midden-Oosten.
Autocraten heb je overal. Trump doet zich voor als Evangelist, met project 2025 willen ze anticonceptie strafbaar stellen terwijl de man heel wat heeft afgeneukt.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk....
Fucking wegkijkers man, de hele wereld zou zich moeten uitspreken tegen islamisten.
Dit verspreidt zich ook alleen maar, hoe stop je de groei van dat kanker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van plassen word je niet zwanger.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Autocraten heb je overal. Trump doet zich voor als Evangelist, met project 2025 willen ze anticonceptie strafbaar stellen terwijl de man heel wat heeft afgeneukt.
Kindjes die geaborteerd worden kunnen ook meisjes zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:45 schreef Origami94 het volgende:
ze nooit schrijven over het recht op abortus.
Klopt ja, gaat tegen de grondrechten in.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:45 schreef Origami94 het volgende:
Wel heftig trillen als tijdens een pandemie vaccinatie semi-verplicht wordt
Jij bent het ermee eens dat mensen in de gevangenis moeten belanden vanwege het gebruik van anti-conceptie?quote:Op donderdag 12 december 2024 00:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Van plassen word je niet zwanger.
quote:Op maandag 9 december 2024 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
User Origami voert weer gesprekken met zichzelf.
Nee, krankjorum inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jij bent het ermee eens dat mensen in de gevangenis moeten belanden vanwege het gebruik van anti-conceptie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |