abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215982464
Spuit 11 :+

[ Bericht 86% gewijzigd door nostra op 24-12-2024 10:24:23 ]
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_215982536
Zand brengt ons voorlopig redding.

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_215982540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 08:48 schreef Essebes het volgende:
CCF over achterstand p*rc z**rderheiken 45880

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vullen het ene gat door het graven van een ander gat.... Mooie oplossing die vijver.
  dinsdag 24 december 2024 @ 10:39:35 #254
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_215982683
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:22 schreef Crowdyfunder het volgende:

[..]
Ze vullen het ene gat door het graven van een ander gat.... Mooie oplossing die vijver.
Een gat is dicht te gooien met een kuil _O-
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_215983270
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:22 schreef nostra het volgende:
Zand brengt ons voorlopig redding.
[..]

Die financiering van 't park hangt als los zand aan elkaar :)
Maar goed dat Collin de hakken in het zand zet. Anders bijten de investeerders straks nog in het zand :r
Pecunia non olet
pi_215983322
Linkje CCF
Leningbedrag: ¤ 3.000.000
Rente: 9.00 %
Looptijd: 24 maanden

SPOILER
Nog 1,2 mil ruimte
pi_215983435
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 10:05 schreef obligataire het volgende:

[..]
Mooi :7 Was allemaal al afgeboekt in de cijfers. Dit wordt (mede hierdoor) echt een topmaand qua resultaat.
Zo kan je altijd jezelf weer rijk rekenen :7

Ik mijn 2 proef projectjes uiteraard ook al heel snel afgeschreven. Pas 1 van de 2 is afgewikkeld dus iedere keer als ik hier lees dat er weer projecten zijn afgelost log ik even in om de kijken of er al iets in mijn wallet zit O-)
pi_215984067
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:16 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Zo kan je altijd jezelf weer rijk rekenen :7

Ik mijn 2 proef projectjes uiteraard ook al heel snel afgeschreven. Pas 1 van de 2 is afgewikkeld dus iedere keer als ik hier lees dat er weer projecten zijn afgelost log ik even in om de kijken of er al iets in mijn wallet zit O-)
Ik had er (helaas) wat méér. En op een bepaald moment, toen het gedoe begon, heb ik alles maar afgeschreven. Is nu toch al een aanzienlijk deel weer terug. Inclusief een wijze les. Ik boek sowieso iedere maand een deel van het resultaat in een stroppenpotje daar waar ik problemen zie.
Pecunia non olet
pi_215984157
De toekomstige investeringskansen bij Collin bestaan vandaag alleen uit direct projectjes:

Iemand een mening/technisch advies over Gezinshuis Bloempje en J.F. Post Holding B.V.?
pi_215984270
quote:
7s.gif Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef Collin63 het volgende:

[..]
Toch wel lastig om aan de hand van deze ene zin mijn mening over het project te veranderen.

Ik neem aan dat Collin er goed onderzoek naar gedaan heeft en de zekerheden zijn heel goed.
Ik durf wel een investering te doen.
De oprichter is deze maand teruggetreden uit een actieve rol:

https://www.hospitality-m(...)er-verhoeven-als-ceo

Een herfinanciering/-structurering lijkt dan ook niet vreemd.
~Ronald Reagan
pi_215984306
Gezien de naam verwacht ik ook een aanzienlijke bijdrage van Thierry. :+
~Ronald Reagan
pi_215984471
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:43 schreef Ricky86 het volgende:
De toekomstige investeringskansen bij Collin bestaan vandaag alleen uit direct projectjes:

Iemand een mening/technisch advies over Gezinshuis Bloempje en J.F. Post Holding B.V.?
Die 2 projecten die jij noem zouden ook de projecten zijn waar ik in zou investeren.
Maar omdat over een week de belasting meer dan een procent wil hebben en daarnaast het ook nog direct leningen zijn sla ik nu over.
pi_215984536
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:55 schreef nostra het volgende:
Gezien de naam verwacht ik ook een aanzienlijke bijdrage van Thierry. :+
Dat denk ik niet.

https://www.bnnvara.nl/jo(...)s-technisch-failliet
pi_215984793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 11:10 schreef obligataire het volgende:

[..]
Die financiering van 't park hangt als los zand aan elkaar :)
Maar goed dat Collin de hakken in het zand zet. Anders bijten de investeerders straks nog in het zand :r
wie een kuil graaft voor een ander......... Zand erover nu lijkt me
pi_215984923
Heb ik er overheen gelezen of is Building Cleaning Service (CCF) hier nog niet ter sprake gekomen?

De rente icm dekkende 2de hypotheek op woonhuis en materiële borgstelling ziet er wel interessant uit, maar dat een dergelijke kleine lening nog steeds niet vol zit maakt me enigszins terughoudend.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?
pi_215985053
Bij Collin willen ze vandaag op tijd naar huis, ze gooien er om 13:00 uur een project in.
https://www.collincrowdfund.nl/ron-van-der-kleij-management-b-v/
pi_215985127
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 12:46 schreef DialMforMoney het volgende:
Heb ik er overheen gelezen of is Building Cleaning Service (CCF) hier nog niet ter sprake gekomen?

De rente icm dekkende 2de hypotheek op woonhuis en materiële borgstelling ziet er wel interessant uit, maar dat een dergelijke kleine lening nog steeds niet vol zit maakt me enigszins terughoudend.

Twijfel over taxatie. WOZ en huispedia is stuk lager. Achter huis zit een autogarage. Locatie is niet zo aantrekkelijk vind ik.
pi_215985260
quote:

Aardige zekerheden met 2e hypo & div pandrecht. maar blijft ook gezien de historie, een van enkele personen afhankelijke business. De KvK inschrijving van BCS op de Ehv se weg in Son&B is ook geen verkeerd perceel (dochter-vader?) Lijken mij gewoon harde werkers

Deze komt wel vol, maar ik laat hem lopen/

Ik krijg nog niks gevonden over Riffi N Management, zelfs niet op linkedin dat is toch wel het 1e wat je doet met zo'n baantje. Een beetje gratis trommelen op soc media en een website hoeft ook toch niet zoveel te kosten. En 63k (omzet 2023) > 88k in 2025) springt er ook niet echt uit. Een uurtarief van min >¤ 100,= plus per uur zou hij toch moeten kunnen declareren. En er is ook nog niet echt EV in zijn "toko" opgebouwd. Maar goed da vind ik.

De Pizzaman bescheiden meegenomen en dat ga ik ook wel doen met de Post Vakwoning meneer en het gezinshuis in Zwolle

[ Bericht 21% gewijzigd door peterc op 24-12-2024 14:02:09 ]
pi_215985456
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 13:26 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Twijfel over taxatie. WOZ en huispedia is stuk lager. Achter huis zit een autogarage. Locatie is niet zo aantrekkelijk vind ik.
Potentieel kamerbewoning / studentenpandje als het zou lukken met de vergunningen
pi_215985591
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 13:26 schreef KrekelJapie het volgende:
WOZ en huispedia is stuk lager.
Woz waarde is totaal ongeschikt om iets over de waarde van een object te zeggen. Bij een rijtjeshuis of appartement kan het nog wel een richting geven, maar dit soort enkele woningen 0,0.
pi_215985741
quote:

Box 3 refugees ;) Op 2 januari had hij al lang volgezeten.
Pecunia non olet
pi_215985804
quote:

Zekerheden zo te zien goed maar coronaschuld bij de belasting, geld is nodig om de liquiditeitsdruk vanuit een moeilijke periode te verlichten, en de D&B risicoscore is gemiddeld. Ik blijf ervan af
Overigens nu vrijwel vol
pi_215986090
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 14:33 schreef obligataire het volgende:

[..]
Wij zijn gewoon even te druk met andere zaken om nu te investeren O-)
pi_215986197
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2024 14:33 schreef obligataire het volgende:

[..]
Bij mij is vooral het investeringsgeld op of al gereserveerd voor HCN projecten waar nog een betaalverzoek voor moet komen. Ik probeer me ervan te weerhouden nieuwe pitches te lezen omdat ik er toch niets mee kan nu.
pi_215986569
Meer mensen bij wie de terugbetaling van Modulvo op CCF weer is teruggedraaid?
~Ronald Reagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')