quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
quote:Op dinsdag 24 december 2024 08:48 schreef Essebes het volgende:
CCF over achterstand p*rc z**rderheiken 45880Ze vullen het ene gat door het graven van een ander gat.... Mooie oplossing die vijver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gat is dicht te gooien met een kuilquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:22 schreef Crowdyfunder het volgende:
[..]
Ze vullen het ene gat door het graven van een ander gat.... Mooie oplossing die vijver.
Die financiering van 't park hangt als los zand aan elkaarquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:22 schreef nostra het volgende:
Zand brengt ons voorlopig redding.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 1,2 mil ruimte
Zo kan je altijd jezelf weer rijk rekenenquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:05 schreef obligataire het volgende:
[..]
MooiWas allemaal al afgeboekt in de cijfers. Dit wordt (mede hierdoor) echt een topmaand qua resultaat.
Ik had er (helaas) wat méér. En op een bepaald moment, toen het gedoe begon, heb ik alles maar afgeschreven. Is nu toch al een aanzienlijk deel weer terug. Inclusief een wijze les. Ik boek sowieso iedere maand een deel van het resultaat in een stroppenpotje daar waar ik problemen zie.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:16 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zo kan je altijd jezelf weer rijk rekenen![]()
Ik mijn 2 proef projectjes uiteraard ook al heel snel afgeschreven. Pas 1 van de 2 is afgewikkeld dus iedere keer als ik hier lees dat er weer projecten zijn afgelost log ik even in om de kijken of er al iets in mijn wallet zit
De oprichter is deze maand teruggetreden uit een actieve rol:quote:Op maandag 23 december 2024 21:25 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Toch wel lastig om aan de hand van deze ene zin mijn mening over het project te veranderen.
Ik neem aan dat Collin er goed onderzoek naar gedaan heeft en de zekerheden zijn heel goed.
Ik durf wel een investering te doen.
Die 2 projecten die jij noem zouden ook de projecten zijn waar ik in zou investeren.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:43 schreef Ricky86 het volgende:
De toekomstige investeringskansen bij Collin bestaan vandaag alleen uit direct projectjes:
Iemand een mening/technisch advies over Gezinshuis Bloempje en J.F. Post Holding B.V.?
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:55 schreef nostra het volgende:
Gezien de naam verwacht ik ook een aanzienlijke bijdrage van Thierry.
wie een kuil graaft voor een ander......... Zand erover nu lijkt mequote:Op dinsdag 24 december 2024 11:10 schreef obligataire het volgende:
[..]
Die financiering van 't park hangt als los zand aan elkaar![]()
Maar goed dat Collin de hakken in het zand zet. Anders bijten de investeerders straks nog in het zand
Twijfel over taxatie. WOZ en huispedia is stuk lager. Achter huis zit een autogarage. Locatie is niet zo aantrekkelijk vind ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 12:46 schreef DialMforMoney het volgende:
Heb ik er overheen gelezen of is Building Cleaning Service (CCF) hier nog niet ter sprake gekomen?
De rente icm dekkende 2de hypotheek op woonhuis en materiële borgstelling ziet er wel interessant uit, maar dat een dergelijke kleine lening nog steeds niet vol zit maakt me enigszins terughoudend.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Aardige zekerheden met 2e hypo & div pandrecht. maar blijft ook gezien de historie, een van enkele personen afhankelijke business. De KvK inschrijving van BCS op de Ehv se weg in Son&B is ook geen verkeerd perceel (dochter-vader?) Lijken mij gewoon harde werkersquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:46 schreef DialMforMoney het volgende:
Heb ik er overheen gelezen of is Building Cleaning Service (CCF) hier nog niet ter sprake gekomen?
De rente icm dekkende 2de hypotheek op woonhuis en materiële borgstelling ziet er wel interessant uit, maar dat een dergelijke kleine lening nog steeds niet vol zit maakt me enigszins terughoudend.
Potentieel kamerbewoning / studentenpandje als het zou lukken met de vergunningenquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:26 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Twijfel over taxatie. WOZ en huispedia is stuk lager. Achter huis zit een autogarage. Locatie is niet zo aantrekkelijk vind ik.
Woz waarde is totaal ongeschikt om iets over de waarde van een object te zeggen. Bij een rijtjeshuis of appartement kan het nog wel een richting geven, maar dit soort enkele woningen 0,0.quote:
Box 3 refugeesquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:46 schreef DialMforMoney het volgende:
Zekerheden zo te zien goed maar coronaschuld bij de belasting, geld is nodig om de liquiditeitsdruk vanuit een moeilijke periode te verlichten, en de D&B risicoscore is gemiddeld. Ik blijf ervan afquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:46 schreef DialMforMoney het volgende:
Wij zijn gewoon even te druk met andere zaken om nu te investerenquote:Op dinsdag 24 december 2024 14:33 schreef obligataire het volgende:
[..]
Box 3 refugeesOp 2 januari had hij al lang volgezeten.
Bij mij is vooral het investeringsgeld op of al gereserveerd voor HCN projecten waar nog een betaalverzoek voor moet komen. Ik probeer me ervan te weerhouden nieuwe pitches te lezen omdat ik er toch niets mee kan nu.quote:Op dinsdag 24 december 2024 14:33 schreef obligataire het volgende:
[..]
Box 3 refugeesOp 2 januari had hij al lang volgezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |