quote:Veel klachten over storing bij WhatsApp, Instagram en Facebook
Gebruikers melden problemen met WhatsApp. Op de website allestoringen.nl is een enorme piek te zien in het aantal meldingen van een storing, vooral vanaf het begin van de avond. Gebruikers klagen dat berichten niet verzonden of ontvangen worden en dat de app vastloopt.
In de video bovenaan dit artikel kan je zien wat mensen tijdens een eerdere grootschalige storing van Facebook deden.
Ook op X wordt veel geklaagd over de storing. De hashtag #WhatsAppDown is inmiddels trending, net als de hashtags InstagramDown en FacebookDown. Het lijkt er dus op dat diensten van Meta, zoals Instagram en Facebook, niet goed werken.
Meta, het moederbedrijf van WhatsApp, Instagram en Facebook, heeft nog niet gereageerd op de meldingen.
https://www.hartvannederl(...)andere-sociale-media
Ja hahaquote:
quote:
Als FOK! het maar doetquote:Op woensdag 11 december 2024 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Mij maakt het niet uit, fb heb ik niet , insta kijk ik zelden op en WA gebruik ik ook alleen als ik iemand moet appen
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:13 schreef Harvest89 het volgende:
Oh ik dacht dat ik geghost was door mijn tinderdate maar er is zo te zien nog hoop.
Daar kom ik gelukkig zelden.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:13 schreef Rnie het volgende:
Daarom is X het beste social media platform.
Er is een lading polonium onderweg naar Washington voor het geval Trump sollicitatiegesprekken met de verkeerde houdt. Zit voorlopig nog in de kluis bij het Pentagon. Kunnen het ook na die tijd gebruiken natuurlijk, in noodgevallen.quote:
Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:17 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Er is een lading polonium onderweg naar Washington voor het geval Trump sollicitatiegesprekken met de verkeerde houdt. Zit voorlopig nog in de kluis bij het Pentagon. Kunnen het ook na die tijd gebruiken natuurlijk, in noodgevallen.
Media markt.
Als jij het zegt joh.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:17 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Er is een lading polonium onderweg naar Washington voor het geval Trump sollicitatiegesprekken met de verkeerde houdt. Zit voorlopig nog in de kluis bij het Pentagon. Kunnen het ook na die tijd gebruiken natuurlijk, in noodgevallen.
Media markt.
Heb ik niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:21 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je leek me al zo'n "stond op facebook'' type.
Herkenbaar. Ik gebruik WhatsApp eigenlijk ook alleen maar als ik WhatsApp ergens voor nodig heb. Zelfde principe met Instagram of WD40 ofzo.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
Mij maakt het niet uit, fb heb ik niet , insta kijk ik zelden op en WA gebruik ik ook alleen als ik iemand moet appen
De storing is niet al drie weken aan de gang hequote:Op woensdag 11 december 2024 19:13 schreef Harvest89 het volgende:
Oh ik dacht dat ik geghost was door mijn tinderdate maar er is zo te zien nog hoop.
Haha echt hequote:Op woensdag 11 december 2024 19:35 schreef moemoe het volgende:
Daar gaat onze girl talk @:Borrelnootje00 RIP.
Nee, niet die negermop waar Femke van die geile lippen van kreeg, en ging thee drinken met het verkeerde soort.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
hallo hallo,
ja hier de brandweer hoort u mij?
ik kan niet meer doomscrollen op instagram.
Misschien had alleen TS er last van, maar dat is natuurlijk de hele wereld hier.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:24 schreef heywoodu het volgende:
Instagram lijkt het ondertussen gewoon te doen.
Yes, doen wequote:Op woensdag 11 december 2024 19:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha echt heto be continued
NOSquote:Op woensdag 11 december 2024 19:19 schreef Starhopper het volgende:
OP geupdate met nieuwsbericht
Ik heb nog geen pushmelding gehad van de NOS.
TS flirte met Baudet op een manier die Baudet zelf ook deed 'joods-christelijke waarden in Europa" maar kreeg in plaats van Mossad, de SVR op schoot. Dat geintje halen ze wel vaker uit, die Russen.quote:
Je hebt er wel last van want je komt niet op Instaquote:Op woensdag 11 december 2024 20:05 schreef Puzzie het volgende:
Net insta gecheckt maar ik kom niet echt verder , dus er is wel iets . Ik heb er gelukkig geen last van
'Er is wel iets' dat zei ikquote:Op woensdag 11 december 2024 21:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je hebt er wel last van want je komt niet op Insta
Haha ooh zoquote:Op woensdag 11 december 2024 21:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
'Er is wel iets' dat zei ik![]()
ik heb er geen last van als in 'ik kom zelden op insta
Kennelijk ook daar storing.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:19 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb nog geen pushmelding gehad van de NOS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |