En echt kans op WK winst maken ze ook niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Noorwegen is een rijk land en dus niet echt om te kopen
Money rules.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Noorwegen is een rijk land en dus niet echt om te kopen
Vond het ook een prima toernooi. Voor supporters ook prima. Alles op korte afstand, met rellen viel het volgens mij wel mee in vergelijking met andere toernooien, in de wintermaanden, goed georganiseerd... Helemaal niks mis mee.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:58 schreef hvan het volgende:
Lekker in die zandbak voetballen joh.
Moet zeggen dat Qatar 2022 mij uitermate goed beviel. Lekker in de donkere wintermaanden een mooie pot voetbal op tv. In de zomer ben ik in de avond vaak toch in het bos te vinden of lekker buiten aan het sporten.
En verder qua mensenrechten enzo. Hou toch op. Alsof dat in de USA zo goed geregeld is. Daar heb je ook de doodstraf en onnodig lange straffen voor relatief kleine vergrijpen.
Het WK is over 10 jaar. Ze hebben nu Haaland al. Nederland 10 jaar voor het WK-74 stond 21ste op de Europese ranglijst en verloor van Saarland en Luxemburg.quote:Op woensdag 11 december 2024 00:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En echt kans op WK winst maken ze ook niet.
Dat niet alleen. Ze hebben geen stadions, voetbalcultuur. Het moet midden in de winter gehouden worden. Vrouwen mogen er net autorijden en homo's.....etc. Maar goed, het gaat over geld en het zal me allemaal aan m'n reet roesten. Ik heb de mooie romantische voetbaltijden nog meegemaakte en over 10 jaar eet ik waarschijnlijk door een rietje.quote:Op woensdag 11 december 2024 02:02 schreef De_Pel het volgende:
Vind het eerlijk gezegd wel begrijpelijk. Niet zozeer omdat ze daar niet zo democratisch zijn en niet zo van homo’s of vrouwen houden, wel omdat dit WK letterlijk duizenden “moderne slaven” direct het leven gaat kosten, terwijl er tienduizenden of honderdduizenden uitgebuit worden. Ik zou dat bloed ook niet aan m’n handen willen.
Wat dacht je van de goudvissen ? Die worden daar nog steeds niet buiten de bebouwde kom uitgelaten. Door de kou zeggen ze. Ja ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:52 schreef Dven het volgende:
Je druk maken om wat dode dwangarbeiders uit één of ander derdewereldland en vervolgens jaarlijks ruim 1000 walvissen willen doden
Ik kan me bijna geen memorabele wedstrijd van het laatste WK herinneren. Van de WK's 70 en 86 in Mexico geef ik je zo 15 legendarische wedstrijden als het moet met opstellingen.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:58 schreef hvan het volgende:
Lekker in die zandbak voetballen joh.
Moet zeggen dat Qatar 2022 mij uitermate goed beviel. Lekker in de donkere wintermaanden een mooie pot voetbal op tv. In de zomer ben ik in de avond vaak toch in het bos te vinden of lekker buiten aan het sporten.
En verder qua mensenrechten enzo. Hou toch op. Alsof dat in de USA zo goed geregeld is. Daar heb je ook de doodstraf en onnodig lange straffen voor relatief kleine vergrijpen.
Geen rellen in Qatar. Hoe zou dat nou komen. Het ligt toch om de hoek zou je zeggen. Trouwens die Duitsers waren ook geen lieverdjes, daar zijn al 2 WK's gehouden.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vond het ook een prima toernooi. Voor supporters ook prima. Alles op korte afstand, met rellen viel het volgens mij wel mee in vergelijking met andere toernooien, in de wintermaanden, goed georganiseerd... Helemaal niks mis mee.
VS viel in het verleden ook weleens op dubieuze gronden andere landen binnen om ze naar "freedom" te bombarderen. Daar gaat iedereen ook gewoon zonder gemor voetballen.
Ff mezelf quoten ; Oh ja het wordt nog een zwevend stadion ookquote:Op woensdag 11 december 2024 19:56 schreef TLC het volgende:
Ze gaan ook WK wedstrijden spelen daar in een stad (!) die nog gebouwd moet worden
Wat begrijp je niet aan Hongarije, Zweden, Zuid-Korea, Turkije, Tsjecho-Slowakije, Oostenrijk etc. Allemaal halve finale op een WK.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:37 schreef AudiTT het volgende:
Het altijd racistische Noorwegen. Alsof die kneuzen überhaupt kans maken op een WK
Nou ben ik benieuwd wat er stond.quote:
De FIFA heeft per maand de regels veranderd om het in S-A te kunnen houden. In het sportjournaal daarnet legden ze het mooi uit. Moet je maar eens terugkijken.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:56 schreef TLC het volgende:
Ze gaan ook WK wedstrijden spelen daar in een stad (!) die nog gebouwd moet worden
Even wat nieuwe slaven invliegen.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:56 schreef TLC het volgende:
Jammer dat ze het nu al bekend maken , krijgen we 10 jaar lang dat neppe gejank en selectieve verontwaardiging van NPC,s.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:22 schreef Nober het volgende:
WiJ sTeMmeN nIeT!!!!
[..]
Leuk hè dat gedeug voor de bühne.
Memorabele wedstrijd herinneren.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan me bijna geen memorabele wedstrijd van het laatste WK herinneren. Van de WK's 70 en 86 in Mexico geef ik je zo 15 legendarische wedstrijden als het moet met opstellingen.
Noem er eens 5 met opstellingen zonder Nederlandquote:Op woensdag 11 december 2024 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan me bijna geen memorabele wedstrijd van het laatste WK herinneren. Van de WK's 70 en 86 in Mexico geef ik je zo 15 legendarische wedstrijden als het moet met opstellingen.
Wat begrijp je niet aan bijnaquote:Op woensdag 11 december 2024 21:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Memorabele wedstrijd herinneren.
Misschien moet je eens een Marokkaan in je buurt aanspreken, die zal je bijpraten.
West Duitsland-Engeland WK-finale 66 Tilkowski, Held Seeler, Emmerich, Haller, Beckenbauer, Overath, Schnellinger, Hötges. Niet helemaal elf. Engeland Banks Cohen 2x Charlton, Hurst Hunt, Stiles, Peters, Moore, Wilson. Ball ? Oh kut, dit is geen 70 of 86quote:Op woensdag 11 december 2024 21:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Noem er eens 5 met opstellingen zonder Nederland
Wk 1990 was mijn eerste die ik bewust mee maakte, dus van voor die tijd kan ik niet oordelen.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Strengere regels en wetten. Geen alcohol in en rond het stadion. Dat scheelt allemaal wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen rellen in Qatar. Hoe zou dat nou komen. Het ligt toch om de hoek zou je zeggen. Trouwens die Duitsers waren ook geen lieverdjes, daar zijn al 2 WK's gehouden.
Terwijl Engeland en Frankrijk om de hoek liggen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Strengere regels en wetten. Geen alcohol in en rond het stadion. Dat scheelt allemaal wel.
Het is toch rustig gebleven. En periode vond ik achteraf ook wel fijner dan de zomer.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl Engeland en Frankrijk om de hoek liggen.
Gekozen tot wedstrijd van de eeuw. Google ook eens over de anekdotes over deze wedstrijd. Jarenlang waren memorabele wedstrijd omdat het tussen grote voetballanden ging. Amerika, Noord-Korea,Turkije Zuid-Korea zijn memorabel door de verrassingen. Ik bedoel de Mega-topwedstrijden tussen de beste elftallen uit de beste voetballanden.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:14 schreef hvan het volgende:
[..]
Wk 1990 was mijn eerste die ik bewust mee maakte, dus van voor die tijd kan ik niet oordelen.
Moet zeggen dat op het vorige wk ook wel wat leuke, mooie en spannende momenten waren hoor. Die laatste poule wedstrijden en de poule met Duitsland en Spanje. Marokko dat Portugal naar huis stuurde bij de laatste 8. Nederland-Argentinië, met name het laatste half uur van de tweede helft. En de finale vond ik ook een zeer vermakelijke en spannende pot.
Een heel ordelijk land, in Qatar hoef je niet proberen te rellen. In 2023 ben ik er nog geweest, om het land een kans te geven. Veel anders dan Dubai - een vrij normale vakantiebestemming - is het niet. In ieder geval is het zeer veilig en dat is in Nederland soms wel anders. Ook zijn er geen demo's.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vond het ook een prima toernooi. Voor supporters ook prima. Alles op korte afstand, met rellen viel het volgens mij wel mee in vergelijking met andere toernooien, in de wintermaanden, goed georganiseerd... Helemaal niks mis mee.
VS viel in het verleden ook weleens op dubieuze gronden andere landen binnen om ze naar "freedom" te bombarderen. Daar gaat iedereen ook gewoon zonder gemor voetballen.
En in Nederland heb je ook de toeslagenaffaire.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:58 schreef hvan het volgende:
Zwevend in de zin dat 700.000 slaven het stadion in de lucht moeten houden?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Ff mezelf quoten ; Oh ja het wordt nog een zwevend stadion ook
Ach, dat je geen vrouwen achter het stuur wil kan ik ergens nog wel begrijpen. Ik vind het onvriendelijker als je dissidenten in stukjes zaagt in een consulaat. Maargoed, misschien moeten we hier ons westerse superioriteitsgevoel dan toch maar even loslaten (hoe terecht ook).quote:Op woensdag 11 december 2024 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hebben geen stadions, voetbalcultuur. Het moet midden in de winter gehouden worden. Vrouwen mogen er net autorijden en homo's...
Het WK is zo massaal geworden dat dat amper nog door één land te organiseren is. Uitgezonderd dit soort regimes.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ach, dat je geen vrouwen achter het stuur wil kan ik ergens nog wel begrijpen. Ik vind het onvriendelijker als je dissidenten in stukjes zaagt in een consulaat. Maargoed, misschien moeten we hier ons westerse superioriteitsgevoel dan toch maar even loslaten (hoe terecht ook).
Maar dat je hiermee letterlijk direct de opdracht geeft om X-aantal stadions e(+steden, wegen, etc etc) te bouwen, en dus indirect om duizenden te doden en tienduizenden te misbruiken, dat gaat me toch wat ver.
Je zou dit bidbook alleen serieus moeten nemen als er een tweede boek bijzit over veiligheid en mensenrechten. Daarvan mag minstens een hoofdstuk gericht zijn op uitgebreid, onafhankelijk toezicht, gefinancierd door SA.
Nu heb je gewoon bloed aan je handen
quote:Op donderdag 12 december 2024 08:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het WK is zo massaal geworden dat dat amper nog door één land te organiseren is. Uitgezonderd dit soort regimes.
De stad NEOM wordt ook niet speciaal voor het WK gebouwd. Zo'n WK zal meer als promotie dienen van dat project. Op zich niet onverstandig van SA om de economie wat minder afhankelijk te laten zijn van olie.
Als je twee jaar terug naar dat WK had gekeken had je het geweten.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan bijna
Verder is Aziz 40 meter van me vandaan......Nu voetballen kijken en daarna je verder op je nummer zetten.
Het deed Aziz helemaal niks. Hij baalde als "Marokkaan van de uitschakeling van Nederland.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Als je twee jaar terug naar dat WK had gekeken had je het geweten.
Aziz Boussatta?quote:Op donderdag 12 december 2024 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het deed Aziz helemaal niks. Hij baalde als "Marokkaan van de uitschakeling van Nederland.
Aziz, de lachende derde....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |