Volgens mij kan dit niet op mobiele Chrome of wel?quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
instellingen > kijk of je synchronisatie aan staat
Zo nee, aanzetten.
Als t al aan staat, dan naar instellingen > onder 'geavanceerd' op site-instellingen klikken > sitegegevens op apparaat opslaan aanzetten
jawel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit niet op mobiele Chrome of wel?
Mooie omschrijving wel/quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:22 schreef Farenji het volgende:
Je bedoelt "first world problem". Een 3rd world problem is als je met ondervoeding en vliegen om je mond voor je hutje zit te huilen terwijl met kalashnikovs bewapende rebellen je dorp binnenvallen.
Ik kan heel die optie niet vinden die jij aangeeft, de ‘geavanceerd’-knop of menu is niet zichtbaar digitaal.quote:
Dit dacht ik ook, maar dan zou het logischer zijn dat in de zomer te doen. En t probleem zit in de chrome-app op mijn iphone denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Misschien wil je computer je duidelijk maken dat je minder online moet zitten en meer de deur uit moet.
Is geen aparte knop. Bovenaan staan je basisinstellingen, onderdaan de geavanceerdenquote:Op woensdag 11 december 2024 08:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik kan heel die optie niet vinden die jij aangeeft, de ‘geavanceerd’-knop of menu is niet zichtbaar digitaal.
[..]
Dit dacht ik ook, maar dan zou het logischer zijn dat in de zomer te doen. En t probleem zit in de chrome-app op mijn iphone denk ik.
Vanmorgen om 0730 was ik ingelogd, ik kijk nu net opnieuw en moet weer inloggen, ik ga het eens met Safari proberen.
Maar mijn wens is niet steeds uitgelogd worden, integendeel.quote:Op zondag 22 december 2024 20:27 schreef Jeo_Boden het volgende:
Gek hoe wensen van gebruikers kunnen verschillen. Ik vind het juist bloedirritant als ik de cookies wis voor een website, maar de website logt me gewoon weer in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |