abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215831223
Het is een 3rd world problem maar tegelijkertijd echt bloedirritant. Sinds een week of 1,5 word ik 1-2x per dag automatisch uitgelogd via google Chrome op iOs 18(de laatste update). Het gebeurt me bij Twitter, bij Facebook en ook bij deze site. Soms zelf terwijl ik gewoon op een andere link van de pagina klik (bv Active Topics) of bij Twitter na een paar uur de pagina refresh: dan moet ik weer opnieuw inloggen.

Aan mijn instellingen heb ik zelf voor zover ik weet niks gewijzigd, moet ik ergens cookies activeren of is iets anders de boosdoener?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_215831422
Je bedoelt "first world problem". Een 3rd world problem is als je met ondervoeding en vliegen om je mond voor je hutje zit te huilen terwijl met kalashnikovs bewapende rebellen je dorp binnenvallen.

Gebruik je misschien addons/plugins? Heb je het met een andere browser (bijv safari of firefox) ook?
  dinsdag 10 december 2024 @ 22:28:13 #3
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215831535
instellingen > kijk of je synchronisatie aan staat

Zo nee, aanzetten.
Als t al aan staat, dan naar instellingen > onder 'geavanceerd' op site-instellingen klikken > sitegegevens op apparaat opslaan aanzetten
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_215831781
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:28 schreef Mikeytt het volgende:
instellingen > kijk of je synchronisatie aan staat

Zo nee, aanzetten.
Als t al aan staat, dan naar instellingen > onder 'geavanceerd' op site-instellingen klikken > sitegegevens op apparaat opslaan aanzetten
Volgens mij kan dit niet op mobiele Chrome of wel?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 10 december 2024 @ 22:40:59 #5
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215831793
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:40 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Volgens mij kan dit niet op mobiele Chrome of wel?
jawel.
pi_215833593
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:22 schreef Farenji het volgende:
Je bedoelt "first world problem". Een 3rd world problem is als je met ondervoeding en vliegen om je mond voor je hutje zit te huilen terwijl met kalashnikovs bewapende rebellen je dorp binnenvallen.

Mooie omschrijving wel/ ^O^
pi_215833815
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:40 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
jawel.
Ik kan heel die optie niet vinden die jij aangeeft, de ‘geavanceerd’-knop of menu is niet zichtbaar digitaal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Misschien wil je computer je duidelijk maken dat je minder online moet zitten en meer de deur uit moet.
Dit dacht ik ook, maar dan zou het logischer zijn dat in de zomer te doen. En t probleem zit in de chrome-app op mijn iphone denk ik.

Vanmorgen om 0730 was ik ingelogd, ik kijk nu net opnieuw en moet weer inloggen, ik ga het eens met Safari proberen.
pi_215834377
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 08:54 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Ik kan heel die optie niet vinden die jij aangeeft, de ‘geavanceerd’-knop of menu is niet zichtbaar digitaal.
[..]
Dit dacht ik ook, maar dan zou het logischer zijn dat in de zomer te doen. En t probleem zit in de chrome-app op mijn iphone denk ik.

Vanmorgen om 0730 was ik ingelogd, ik kijk nu net opnieuw en moet weer inloggen, ik ga het eens met Safari proberen.
Is geen aparte knop. Bovenaan staan je basisinstellingen, onderdaan de geavanceerden ;)

pi_215835498
Dit is Android denk ik? Bij iOs werkt dit gek genoeg niet zo
pi_215961829
Gek hoe wensen van gebruikers kunnen verschillen. Ik vind het juist bloedirritant als ik de cookies wis voor een website, maar de website logt me gewoon weer in.
pi_216054396
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 20:27 schreef Jeo_Boden het volgende:
Gek hoe wensen van gebruikers kunnen verschillen. Ik vind het juist bloedirritant als ik de cookies wis voor een website, maar de website logt me gewoon weer in.
Maar mijn wens is niet steeds uitgelogd worden, integendeel.

Inmiddels ben ik voor Twitter maar gewoon per app gaan werken, ik moet nu alleen nog om de dag inloggen op deze website en bij Google weer akkoord gaan met alle voorwaarden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')