Wat is dat ? Vlogger ?quote:
Zeker, vreemd nu pas.quote:
Links ? Ha ha ha. Jij weet overal je rechtse ideologie neer te plempen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:15 schreef Nober het volgende:
Gefeliciteerd met je linkse deugprijs deugert. Jij deugt!
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:15 schreef Nober het volgende:
Gefeliciteerd met je linkse deugprijs deugert. Jij deugt!
POLARISATIE is het woord van het jaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Links ? Ha ha ha. Jij weet overal je rechtse ideologie neer te plempen.
TRANSITIESPIJTquote:Op woensdag 11 december 2024 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
POLARISATIE is het woord van het jaar.
Ik ben blij dat je meteen een aantekening voor jezelf in dat boek zet! Stop met POLARISEREN!quote:Op woensdag 11 december 2024 08:57 schreef Nober het volgende:
[..]
TRANSITIESPIJT
Eerste aantekening in het grote Sinterklaasboek is binnen voor liegen.
quote:
quote:
Pas maar op Tong! Straks haal ik Frenske en Femke er nog bij.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Links ? Ha ha ha. Jij weet overal je rechtse ideologie neer te plempen.
Als je Maartje maar met rust laat.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Pas maar op Tong! Straks haal ik Frenske en Femke er nog bij.
In goede relatietherapie wordt geluisterd naar het maartje bij maarten en zijn kroongetuige.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je Maartje maar met rust laat.
Ja, ik was vooral verbaasd dat hij de prijs nog niet gewonnen had. Overigens ook de Constantijn Huygensprijs nog niet.quote:
Vertel mij wat. 100 meter hier vandaan het Maarten van Rossum museum.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:58 schreef yessie234 het volgende:
[..]
In goede relatietherapie wordt geluisterd naar het maartje bij maarten en zijn kroongetuige.
Soms ook ne waan van de "dag" Kijk eens wie wel..... https://nl.wikipedia.org/(...)20complete%20oeuvres. W.F. Hermans ?quote:Op woensdag 11 december 2024 18:03 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, ik was vooral verbaasd dat hij de prijs nog niet gewonnen had. Overigens ook de Constantijn Huygensprijs nog niet.
Ik zag hem laatst in een achterbank gesprek op zijn youtubekanaal. We zouden wel eens iets meer vragen aan hem mogen stellen aan zijn tijd bij de Universiteit van Amsterdam. Opa heeft nog veel meer interessante verhalen te vertellen.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. 100 meter hier vandaan het Maarten van Rossum museum.
Op FOK! was ooit een leuke rubriek waar aan "BNers" vragen konden worden gesteld. Henk Westbroek was de laatste. Maar daar zijn de antwoorden nooit geplaatst. Dat soort initiatieven zijn verledentijd op FOK! Verder is er op tv natuurlijk geen ruimte voor. Daar hebben ze liever kapper Eus die thuiswerkers hun gruwelijke gedrochten laat voorlezen, en/of de schrijvers die recentelijk hebben verkocht.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:14 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst in een achterbank gesprek op zijn youtubekanaal. We zouden wel eens iets meer vragen aan hem mogen stellen aan zijn tijd bij de Universiteit van Amsterdam. Opa heeft nog veel meer interessante verhalen te vertellen.
Het is van signatuur gewijzigd, maar dat kan altijd weer teruggedraaid worden. (slaap uit de ogen wrijvend van de narcostaat)quote:Op woensdag 11 december 2024 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op FOK! was ooit een leuke rubriek waar aan "BNers" vragen konden worden gesteld. Henk Westbroek was de laatste. Maar daar zijn de antwoorden nooit geplaatst. Dat soort initiatieven zijn verledentijd op FOK! Verder is er op tv natuurlijk geen ruimte voor. Daar hebben ze liever kapper Eus die thuiswerkers hun gruwelijke gedrochten laat voorlezen, en/of de schrijvers die recentelijk hebben verkocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |