Seks met lijken is in Nederland niet expliciet verboden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:44 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Er was laatst ook zo'n zaak met een necrofiel.
Toestemming vragen gaat dan ook lastig.
Toch een veroordeling. Bij Napleiten was er een podcast over. Dus waan je niet veilig....quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Seks met lijken is in Nederland niet expliciet verboden.
Ik was het zeker niet van plan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:50 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Toch een veroordeling. Bij Napleiten was er een podcast over. Dus waan je niet veilig....
'I-JAAAAAA'quote:
Klopt, juridisch is het een zaak, en geen persoon. Gaan ze in de podcast uitgebreid op in.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik was het zeker niet van plan.
Maar die is dan veroordeeld voor vernieling of iets dergelijks neem ik aan? Want zaken als lijkschennis zijn in Nederland niet benoemd als expliciet misdrijf.
Er is wel wetgeving in de maak om dat aan te passen meen ik.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:55 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Klopt, juridisch is het een zaak, en geen persoon. Gaan ze in de podcast uitgebreid op in.
Kweenie, een detail dat ik niet onthouden heb. Misschien moet je die podcast maar even zoeken. BNR, Napleiten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er is wel wetgeving in de maak om dat aan te passen meen ik.
Dat is net zo bizar als dat je voor het wegwerken van een lijk geloof ik maximaal 2 jaar cel kan krijgen.
Of dat je in het regeer akkoord meldt dat je als PVV de grondwet zal respecteren..quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er is wel wetgeving in de maak om dat aan te passen meen ik.
Dat is net zo bizar als dat je voor het wegwerken van een lijk geloof ik maximaal 2 jaar cel kan krijgen.
Natuurlijk is dat er, en dat was vroeger in veel landen legaal.quote:Op dinsdag 10 december 2024 14:50 schreef tong80 het volgende:
Het OM onderzoekt nog of er sprake is van een netwerk van dierenbezitters die informatie uitwisselen. De verdachten komen uit het hele land. Onder hen zijn boeren, fokkers en dierenbezitters.
Of dat je vreest dat de ander de wet niet respecteert en dan zelf je zoon pardont ondanks dat je had aangegeven dat niet te zullen doen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of dat je in het regeer akkoord meldt dat je als PVV de grondwet zal respecteren..
Ach, het capitool aanvallen met doden, of liegen over drugs.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Of dat je vreest dat de ander de wet niet respecteert en dan zelf je zoon pardont ondanks dat je had aangegeven dat niet te zullen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |