SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
zilvervisjes eigenlijk alleen in toilet ruimtequote:Op maandag 9 december 2024 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn allebei helaas bijna niet te voorkomen.
Jawelquote:Op maandag 9 december 2024 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk ben ik niet eens zo raar
quote:
Ohquote:
Nou ja, of bewoners die of de eendjes aan het voeren zijn (maar dan ook de ratten) of gewoon eten naar beneden gooienquote:Op maandag 9 december 2024 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zilvervisjes eigenlijk alleen in toilet ruimte
ratten,tja ben van mening dat gemeente het ze ook makkelijk maakt, overal lage dichte begroeiing waar ze heel makkelijk in kunnen schuilen
maar goed, zie ze echt zelden, volgens mij sinds ik hier woon maar 2x gezien
Ik heb katten gehad die heel goed vogels konden vangen anders.quote:Op maandag 9 december 2024 21:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dat is toch het hele idee van kat zijn om op muizenjacht te gaan.
En vogeljacht, maar daar zijn ze te naïef voor om te snappen dat ze dat niet kunnen krijgen.
Dat kloptquote:
Rattenvanger de Schweizerinnetjequote:Op maandag 9 december 2024 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met de fluit door Den Haag, alle muizen achter je aan. Zag het al helemaal voor me
Loop ik helemaal door naar Zwitserland.quote:Op maandag 9 december 2024 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met de fluit door Den Haag, alle muizen achter je aan. Zag het al helemaal voor me
Ja de wortel hebben wij als Hollanders groot (en oranje gemaakt)quote:Op maandag 9 december 2024 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat ze ergens uit de Turkijke regio kwamen en hier veel beter groeiden. Dus hier heb je van die dikke, terwijl ze oorspronkelijk meer zoals andere wortels waren
vertel dat aan de kater die ik had, die had een duif op een bed gedeponeerdquote:Op maandag 9 december 2024 21:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
En vogeljacht, maar daar zijn ze te naïef voor om te snappen dat ze dat niet kunnen krijgen.
Ik heb dat nooit een kat zien doenquote:Op maandag 9 december 2024 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb katten gehad die heel goed vogels konden vangen anders.
Hier sprong vorig jaar een kat naar een vogelvoederhuisje dat meer dan 1.5m hoger in een boom hing. Vervolgens greep ie het huisje, maar de tak veerde natuurlijk mee naar beneden en de kat klapte met huisje en al op de grondquote:Op maandag 9 december 2024 21:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
kans dat dat gebeurd is best aanwezig hoor, worden ook te regelmatig vuilniszakken bij de ondergrondse containers gezet ipv erinquote:Op maandag 9 december 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, of bewoners die of de eendjes aan het voeren zijn (maar dan ook de ratten) of gewoon eten naar beneden gooienIk zeg niet dat het bij jou gebeurd, maar dat komt ook nog weleens voor.
Oh nee, toch geen like voor dit berichtquote:Op maandag 9 december 2024 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Loop ik helemaal door naar Zwitserland.
Ja klopt, maar dit ging specifiek over pastinaakquote:Op maandag 9 december 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de wortel hebben wij als Hollanders groot (en oranje gemaakt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |