Ik heb een vraag over mijn vloerverwarming verdeler. Ik heb stadsverwarming in combinatie met vloerverwarming. Vorige maand had ik even de kap van de verdeler van de vloerverwarming eraf, om te checken of als ik in een slaapkamer de verwarming aanzette, de knop van die kamer ook inderdaad een warmtevraag liet zien. Toen viel me op dat er een rare oranje/witte uitslag op een deel zit. Het is begin november gemeld bij de verhuurder, die heeft het naar een bedrijf doorgezet, die hebben het weer teruggestuurd, weer naar een ander, ook teruggestuurd, weer terug daarheen en nu is het toch ergens weer heen doorgezet daar. Gedoe dus, dus vandaar dat ik dacht, wie weet dat een van de slimme klussers op FOK! een idee heeft wat dit kan zijn/waar het door kan komen? Het is nu doorgezet naar een installateur, maar niet naar degene die het heeft aangelegd en in een eerder stadium ook eens langs is geweest toen er iets anders met de vloerverwarming aan de hand was. Dus ik ben graag een beetje voorbereid voor als er ooit daadwerkelijk iemand langs komt (of als het iets is waar je niet te lang mee moet wachten, dat ik dan nog wat meer druk erop kan zetten).
Foto's:
Ben benieuwd of iemand een idee heeft!