Of HET.quote:
Seats n sofas bestaat ook nog. Kutbedrijf.quote:Op maandag 9 december 2024 10:11 schreef Glazenmaker het volgende:
Hoe schreeuweriger de reclame, hoe korter de levensduur van het bedrijf.
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 9 december 2024 10:21 schreef Red_85 het volgende:
Mooi.
Genoeg rapportages van radar die laten zien dat dit echt geen recht had te bestaan. Stel laaielichters. Ik hoop dat de eigenaren per kop worden vervolgd ook.
[..]
Seats n sofas bestaat ook nog. Kutbedrijf.
Radar heeft genoeg bewezen wat voor rare praktijken daar werden gehanteerd om klanten te binden. En te chanteren, te naaien en te beflikkeren.quote:Op maandag 9 december 2024 10:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Was sowieso al een boevennest volgens mij.
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja.
Radargoden.quote:Op maandag 9 december 2024 10:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Radar heeft genoeg bewezen wat voor rare praktijken daar werden gehanteerd om klanten te binden. En te chanteren, te naaien en te beflikkeren.
"Ja maar dan moet ik zoveel geld ineens betalen. Dat heb ik niet."quote:Op maandag 9 december 2024 12:17 schreef BertV het volgende:
Weer een les voor een aantal energiemaatschappijspaarders.
Zet dat voorschot op minimaal, zelfs bij een grote maatschappij.
En daar wordt je dus weer genaaidquote:Op maandag 9 december 2024 11:41 schreef Hexagon het volgende:
..Gelukkig verder geen gedoe een nieuwe te zoeken lees ik.
Nu loont het weer met premiesquote:Op maandag 9 december 2024 11:50 schreef Bocaj het volgende:
Stappen jullie vaak over? Ik de laatste jaren niet meer...
We gaan het zien. Gelukkig is mijn verbruik toch minimaal.quote:Op maandag 9 december 2024 13:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En daar wordt je dus weer genaaid
Curator gaat op zoek naar koper voor de klanten en verkoopt aan de hoogste bieder
Hoogste bieder rekent de hoogste tarieven want veel betaald
Overstappen mag de eerste maanden niet
------------------------------------------------------
Keihard nog een keer genaaid
Ze hebben een foto van Rob Jetten in compromitterende houding gevonden in de archieven bij de NPO.quote:Op maandag 9 december 2024 15:49 schreef jcdragon het volgende:
Eneco schrapt ook banen. Ik vraag me af wat er aan de hand is. Nog steeds energiecrisis?
https://www.nu.nl/economi(...)hrapt-350-banen.html
Kun je de onterechte incasso niet storneren?quote:Op woensdag 11 december 2024 13:49 schreef BrammetjeDump3411 het volgende:
Goedemiddag,
Ik heb zelf altijd bij HEM-energie gezeten als klant. Nu heb ik mijn eindafrekening netjes betaald (300 euro) en mijn contract in oktober opgezegd. Nu schreef HEM in november nog een keer mijn maandbedrag af. De klantenservice vertelde mij dat dit net langs elkaar heen is gelopen en ik binnen 2 weken na 4-11 mijn geld teruggestort zou krijgen. Nu lees ik op internet dat ACM de stekker eruit heeft getrokken en je waarschijnlijk kan fluiten naar je geld. Ik kan mijn automatische incasso van oktober nog storneren. Ik wil niet te boek komen te staan als wanbetaler etc, wat kan ik het beste doen.
groetjes
Nou het valt reuze mee. CleanEnergy heeft het overgenomen. Drie euro per maand meer kwijt. Dat is te overzien.quote:Op maandag 9 december 2024 13:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En daar wordt je dus weer genaaid
Curator gaat op zoek naar koper voor de klanten en verkoopt aan de hoogste bieder
Hoogste bieder rekent de hoogste tarieven want veel betaald
Overstappen mag de eerste maanden niet
------------------------------------------------------
Keihard nog een keer genaaid
quote:Op woensdag 11 december 2024 13:49 schreef BrammetjeDump3411 het volgende:
Goedemiddag,
Ik heb zelf altijd bij HEM-energie gezeten als klant. Nu heb ik mijn eindafrekening netjes betaald (300 euro) en mijn contract in oktober opgezegd. Nu schreef HEM in november nog een keer mijn maandbedrag af. De klantenservice vertelde mij dat dit net langs elkaar heen is gelopen en ik binnen 2 weken na 4-11 mijn geld teruggestort zou krijgen. Nu lees ik op internet dat ACM de stekker eruit heeft getrokken en je waarschijnlijk kan fluiten naar je geld. Ik kan mijn automatische incasso van oktober nog storneren. Ik wil niet te boek komen te staan als wanbetaler etc, wat kan ik het beste doen.
groetjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |