Ik weet eigenlijk niet eens of ik de vraag wel juist stel.
Mijn vaste werk-laptop moet gerepareerd worden, het toetsenbord is kapot.
Een tijdje terug heeft een (externe) IT-er sharepoint voor me opgezet zodat mijn freelancers bij een deel van mijn documenten kunnen.
Hij heeft dat op mijn vaste
laptop ook in verkenner toegevoegd zodanig dat ik vanuit verkenner toegang heb tot die documenten.
Dat ziet er dus als volgt uit:
Nu heb ik een 2e
laptop die ik af en toe gebruik als ik niet thuis werk en die ik nu dus ook zou willen gebruiken als de andere
laptop ter reparatie weg gaat.
Being a boomer (niet echt, maar toch) ben ik geen fan van altijd in de cloud werken. Ik maak documenten op met InDesign en dat doe ik het liefst lokaal.
Ik zou dus heel graag op de 2e
laptop ook lokaal toegang hebben tot dat stuk van mijn documenten.
En ik kan echt heel erg veel zelf, maar ik weet dus niet hoe het heet, dus ik kan niet nazoeken hoe ik dat moet doen. Weet iemand hoe ik die omgeving, in de screenshot hierboven dus aangegeven met een icoontje dat, denk ik, een kantoorgebouw voor moet stellen, zelf op de 2e
laptop ook in kan stellen?
Snapt iemand uberhaupt wat ik bedoel?