Uiteraard aan gedacht én geprobeerd, maar die maken het schier onmogelijk ze te bereiken. De slechte reviews op Trustpilot liegen er niet om.quote:Op zondag 8 december 2024 16:37 schreef einzeinz het volgende:
Waarom mail je niet gewoon naar de klantendienst?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:53 schreef GwanGwaa het volgende:
Ik wil niet met een creditcard in de weer gaan
Blijft weinig over dan. En ik denk niet dat het probleem hier bij Ideal zit.quote:Op maandag 9 december 2024 18:46 schreef GwanGwaa het volgende:
Geleerde les: bestel NOOIT via Ideal.
Klopt. Ook met cadeaukaarten gaat het vaak fout.quote:Op maandag 9 december 2024 18:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[..]
Blijft weinig over dan. En ik denk niet dat het probleem hier bij Ideal zit.
Haha hard gelachen, dacht je dat je als consument een mens te spreken kreeg?quote:Op zondag 8 december 2024 16:37 schreef einzeinz het volgende:
Waarom mail je niet gewoon naar de klantendienst?
Niet geschoten is altijd mis. Ik heb wel iemand gesproken uiteindelijk via chat, maar het was een behoorlijke zoektocht voor we de weg naar de chat hadden gevonden...quote:Op zondag 15 december 2024 10:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Haha hard gelachen, dacht je dat je als consument een mens te spreken kreeg?
Ik kom zakelijk wel eens bij Google en zelfs dan is het lastig om een afspraak te krijgen, zelfs als je 10 miljoen spendeert.
Dat is wel bijzonder, ik acht de kans groot dat je met een bot hebt gesproken.quote:Op zondag 15 december 2024 16:05 schreef Nijna het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. Ik heb wel iemand gesproken uiteindelijk via chat, maar het was een behoorlijke zoektocht voor we de weg naar de chat hadden gevonden...
Zou ook kunnen, maakt met niet uit of het een bot was, ik ben goed geholpen en daar gaat het wat mij betreft omquote:Op zondag 15 december 2024 16:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder, ik acht de kans groot dat je met een bot hebt gesproken.
Google heeft ongeveer 3 miljard gebruikers, als 1 op de 1000, 1 keer in de 5 jaar een vraag gaat stellen heb je al honderdduizenden support medewerkers nodigquote:Op zondag 15 december 2024 16:14 schreef Nijna het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, maakt met niet uit of het een bot was, ik ben goed geholpen en daar gaat het wat mij betreft om
Succes! Dat klinkt niet zo simpel.quote:Op zondag 15 december 2024 16:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Google heeft ongeveer 3 miljard gebruikers, als 1 op de 1000, 1 keer in de 5 jaar een vraag gaat stellen heb je al honderdduizenden support medewerkers nodig
In dit geval zal hun AI waarschijnlijk zeggen: Geef dat geld maar terug en fix het, dat werkt voor hun beter.
Fijn dat het geregeld is!
Ik zit zelf ook met een flinke uitdaging heb met betrekking tot het omzetten van duizenden google accounts, ik hoop dat ze een beetje lief voor me zijn
Dank je wel, gelukkig is het vrij simpel, als het niet kan, hebben gewoon een hoop mensen pechquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |