abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215803087
Ik heb een abonnement op Google One en via Google Play heb ik nu al 2x via Ideal mijn tegoed opgewaardeerd. In Januari 5¤ en gisteren 10¤.
Beide betalingen zijn gewoon van mijn ING rekening afgeschreven, maar dus nooit bijgeschreven bij Google.
Op Trustpilot lees ik de meest verschrikkelijke reviews. Ik wil niet met een creditcard in de weer gaan, dus dat betekent dan maar dat ik mijn Google One abonnement annuleer. Ben Gekke Henkie niet: 2x door Google genaaid worden is genoeg.

Google is trouwens simpelweg onbereikbaar, dus het geld ben ik kwijt. 15¤ is gelukkig niet veel geld, maar het gaat om het principe.

Zijn er meer Fokkers met vervelende ervaringen met Google Play?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_215810022
Waarom mail je niet gewoon naar de klantendienst?
Cindy De Vuyst
pi_215818862
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 16:37 schreef einzeinz het volgende:
Uiteraard aan gedacht én geprobeerd, maar die maken het schier onmogelijk ze te bereiken. De slechte reviews op Trustpilot liegen er niet om.
Geleerde les: bestel NOOIT via Ideal.
pi_215818923
quote:
18s.gif Op zaterdag 7 december 2024 22:53 schreef GwanGwaa het volgende:
Ik wil niet met een creditcard in de weer gaan
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 18:46 schreef GwanGwaa het volgende:
Geleerde les: bestel NOOIT via Ideal.
Blijft weinig over dan. En ik denk niet dat het probleem hier bij Ideal zit.
pi_215826478
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 18:52 schreef Evangelion het volgende:

[..]
[..]
Blijft weinig over dan. En ik denk niet dat het probleem hier bij Ideal zit.
Klopt. Ook met cadeaukaarten gaat het vaak fout.
pi_215828353
Mijn jongste had dat laatst ook. Contact gehad met google en die geven aan dat het dan een reservering is, maar als het er niet bijgeschreven wordt, dan wordt het weer teruggestort.
Was in elk geval bij haar wel het geval, gelukkig.
Contact krijgen was best lastig, want als je niet het goede ding aanklikt dan kom je niet verder in het menu.
Was even prutsen, maar uiteindelijk gelukt, ik weet niet meer precies via welke weg, het was even uitproberen enzo.
Uiteindelijk via chat wel iemand gesproken.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_215873332
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 16:37 schreef einzeinz het volgende:
Haha hard gelachen, dacht je dat je als consument een mens te spreken kreeg?
Ik kom zakelijk wel eens bij Google en zelfs dan is het lastig om een afspraak te krijgen, zelfs als je 10 miljoen spendeert.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215876134
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 10:56 schreef raptorix het volgende:

[..]
Haha hard gelachen, dacht je dat je als consument een mens te spreken kreeg?
Ik kom zakelijk wel eens bij Google en zelfs dan is het lastig om een afspraak te krijgen, zelfs als je 10 miljoen spendeert.
Niet geschoten is altijd mis. Ik heb wel iemand gesproken uiteindelijk via chat, maar het was een behoorlijke zoektocht voor we de weg naar de chat hadden gevonden...
pi_215876184
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 16:05 schreef Nijna het volgende:

[..]
Niet geschoten is altijd mis. Ik heb wel iemand gesproken uiteindelijk via chat, maar het was een behoorlijke zoektocht voor we de weg naar de chat hadden gevonden...
Dat is wel bijzonder, ik acht de kans groot dat je met een bot hebt gesproken.
pi_215876258
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 16:09 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is wel bijzonder, ik acht de kans groot dat je met een bot hebt gesproken.
Zou ook kunnen, maakt met niet uit of het een bot was, ik ben goed geholpen en daar gaat het wat mij betreft om
pi_215876294
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 16:14 schreef Nijna het volgende:

[..]
Zou ook kunnen, maakt met niet uit of het een bot was, ik ben goed geholpen en daar gaat het wat mij betreft om
Google heeft ongeveer 3 miljard gebruikers, als 1 op de 1000, 1 keer in de 5 jaar een vraag gaat stellen heb je al honderdduizenden support medewerkers nodig ;)
In dit geval zal hun AI waarschijnlijk zeggen: Geef dat geld maar terug en fix het, dat werkt voor hun beter.
Fijn dat het geregeld is!
Ik zit zelf ook met een flinke uitdaging heb met betrekking tot het omzetten van duizenden google accounts, ik hoop dat ze een beetje lief voor me zijn ;)
pi_215876485
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 16:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
Google heeft ongeveer 3 miljard gebruikers, als 1 op de 1000, 1 keer in de 5 jaar een vraag gaat stellen heb je al honderdduizenden support medewerkers nodig ;)
In dit geval zal hun AI waarschijnlijk zeggen: Geef dat geld maar terug en fix het, dat werkt voor hun beter.
Fijn dat het geregeld is!
Ik zit zelf ook met een flinke uitdaging heb met betrekking tot het omzetten van duizenden google accounts, ik hoop dat ze een beetje lief voor me zijn ;)
Succes! Dat klinkt niet zo simpel.
pi_215876505
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 16:40 schreef Nijna het volgende:

[..]
Succes! Dat klinkt niet zo simpel.
Dank je wel, gelukkig is het vrij simpel, als het niet kan, hebben gewoon een hoop mensen pech ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')