Danny heeft inmiddels alles dichtgetimmerd , dat hem als on geweillig lijkt te zijn.
Ik heb al jaren lang geprobeerd om netjes deze Roodbol doctrine te volgen om op een ordentelijke manier mijn stand punt duidelijke te maken. En natuurlijk heb ik mijn weerzin ge-uit tegen doe klootzak van een Amerikaans medisch verzekeringsbedrijf... die alles probeert om hun eigen polis leden kapot te maken ( zij die hen vertrouwden)..
En natuurlijk waren de aandeelhouders van deze verzekeraar veel belangrijker dan de mensen die zelfs een derde baan namen... om goed verzekerd te zijn. Maar nee... zelfs deze mensen die soms 10.000 dollar aan verzekeringen betaalden... werden volgens die verzekeraar geweigerd op hun betalingen.
En ja, als ik dan nog heel eufenistisch zeg... dat er wel eens betere mensen geliquideerd zijn!
Dan ben ik volgens Fok!, iemand die die deze aanslag op die hufter heeft toe gejuicht of zoiets.
Maar nee..dat heb ik ook nooit gezegd noch nooit beweerd.
Wat ik wel direct wil impliceren dat deze gast honderdduizenden Amerikanen (waarschijnlijk tientallen miljoenen)
gezinnen in de kou gezet heef.... met een medogenloze pennenstreek.
Maar iets zeggen over een van de meest kille moordenaars te zeggen.. dat mag hier niet... waarschijnlijk niet.
Trek jullie eigen conclusie maar. Of niet,