Ja, maar nu de locatiequote:Op zaterdag 7 december 2024 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Zonder de clip aan te klikken weet ik welk liedje dit is.Annemiek
Denk ik.
Evelien de Weger zal nog wel weten waar ze dit gezongen heeft.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 23:45 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit waar het is...
Vreeland sowieso niet. En Naarden twijfel ik ook over.
Misschien moet ik de VARA maar eens mailen, maar ik betwijfel of die het na 35 jaar nog weten?
Interessante locatie om eens wat foto's te maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af ja. Waarom is dit zo belangrijk om te weten?
Ik ga eens mailen. Als er eentje het weet is zij het wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 05:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Evelien de Weger zal nog wel weten waar ze dit gezongen heeft.
Contactformulier:
https://www.eurovisionstars.nl/
Broek in waterland misschien?quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:56 schreef Discombobulate het volgende:
Niet zo'n dorpje ergens boven Amsterdam? Is het een beschermd dorpsgezicht?
Ja, daar dacht ik aan inderdaad. Of Holysloot, maar ik heb net op streetview gekeken en dat was te klein. Lekker er wel veel op.quote:
De Daanaan?quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:53 schreef fespo het volgende:
deze clipt lijkt langer, maar de tekst op de muur is bijna niet te lezen. ook het "station" is misschien een aanwijzing.
Bekijk deze YouTube-video
Klopt... De tussenfilmpjes met Herman van Veen als stationschef speelden op station De Haan Aan Zee af, in België. Maar de videoclip is typisch Hollandsquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:42 schreef fespo het volgende:
Belgische station 'De haan aan zee'
Heeft er denk ik niks mee te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |