quote:Op donderdag 18 december 2025 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden die andere mooier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Die had je bij jequote:Op donderdag 18 december 2025 23:40 schreef golfer het volgende:
Ik blijf team Oos, maar leuke laatste shoot op herkenbare plekken voor ons op Malta en Gozo.
Alleen jammer dat ik nooit daar zo'n mooie zeemeermin heb gezien.
Vanwege de vervuilde lucht - in Vietnam is dat vrij normaal. Als er veel smog is bijvoorbeeld.quote:
Nee, het is voor het eerst dat het gesplitst is in 2 groepen/afleveringen…quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is het normaal ook zo dat mensen vertrekken in groepen en afleveringen?
Dat is dan weer niet voor het eerst…quote:Echt wel compleet bijna enkel nobuddies en mensen die al jaren niet meer op tv zijn. Maar verder vind ik het geweldig.
Dat splitsen van de groepen vind ik niet zo leuk. Ik snap wel dat je zo wat langer alle deelnemers er in houdt, maar ik vind het geen verbetering.quote:Op donderdag 25 juni 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is voor het eerst dat het gesplitst is in 2 groepen/afleveringen…
[..]
Dat is dan weer niet voor het eerst…
Hij heeft wat last van een paar zaken in het autistische spectrum, vandaar.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:52 schreef Firuze60 het volgende:
Die Tobias doet mij denken aan een typetje van de Bie. Zoon Frank..![]()
Ik vind de omgeving Vietnam wel erg mooi.
Ja, dat had ik ook begrepen, vandaar de vergelijking. Vietnam lijkt mij mooier dan Thailand, mijn zoon vond dat ook.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft wat last van een paar zaken in het autistische spectrum, vandaar.
En ja, Vietnam lijkt mij prachtig. We hebben al gekeken naar de kosten van een rondreis voor in de toekomst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |