Het is echt absurd hoeveel mensen zomaar commentaar denken te kunnen leveren op andermans lichamen! LAAT MENSEN MET RUST!quote:Ariana Grande vindt kritiek op haar lichaam 'ongemakkelijk' en 'afschuwelijk'
Ariana Grande (31) is boos over alle opmerkingen die mensen maken over haar lichaam. Ze vindt dat niemand het recht heeft om daar iets over te zeggen, vertelt ze in gesprek met het youtubekanaal SALLY. "Het is ongemakkelijk en afschuwelijk", aldus de zangeres en Wicked-actrice. Ariana kreeg tijdens de promotie van haar nieuwe film 'Wicked' veel kritiek, omdat mensen denken dat ze recent flink is afgevallen.
"Ik doe dit al een tijdje voor een groot publiek en ik ben sinds mijn zestiende al een soort project op een petrischaaltje. Dus ik ken het allemaal wel", vertelt de zangeres. "Ik heb alles wel gehoord over wat er mis is met mij."
Ariana denkt dat zulke opmerkingen niet alleen voor haar moeilijk zijn, maar ook voor mensen die dit soort ervaringen hebben op kleinere schaal. "Zelfs als je naar een Thanksgiving-diner gaat en je oma zegt: 'Oh mijn God, je ziet er zo mager uit! Wat is er gebeurd?' of 'Je ziet er zwaarder uit! Wat is er gebeurd?'", aldus Ariana.
De actrice heeft een boodschap voor iedereen die te maken krijgt met dergelijke opmerkingen: "Bescherm jezelf ertegen. Of het nu op een familiebijeenkomst is of online. Blokkeer die mensen of verwijder de app helemaal. Niemand heeft het recht om shit over je te zeggen."
Laat Ariana Grande ons met rust!quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:49 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)-mijn-lichaam-zeggen
[..]
Het is echt absurd hoeveel mensen zomaar commentaar denken te kunnen leveren op andermans lichamen! LAAT MENSEN MET RUST!
Daar kan ze niet zo veel aan doen (o.k., haar natuurlijke haarkleur aanhouden zou wel schelen).quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:25 schreef Evangelion het volgende:
Maak je liever zorgen om die alien-kop
Ja?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:13 schreef Nober het volgende:
Ze moet met haar lengte van 1.54 blij zijn dat ze zo'n carrière heeft.
Die onderdeurtjes moeten net iets meer hun best doen om opgemerkt te worden, en uiteindelijk lukt dat sommige van hen ook.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:13 schreef Nober het volgende:
Ze moet met haar lengte van 1.54 blij zijn dat ze zo'n carrière heeft.
clownquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:34 schreef KingRadler het volgende:
Het is jammer dat haar eigen fans constructieve feedback geven en zich zorgen maken, maar dat zij het als haat ziet. Kom uit je eigen bubbel en leg uit waarom je zo dun bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |