Ken het nummer maar nooit geweten hoe het heette of wie het waren.quote:Op maandag 9 december 2024 14:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk. Nee, maar dit was toen wel een grote hit. Zou niet gek zijn als die het haalt, maar het zo net zo goed niet gek zijn als het niet zo is.
Geen Bingo voor die ene dusquote:Op maandag 9 december 2024 14:24 schreef Tussle266 het volgende:
1 van de twee leeft overigens al niet meer. Dat heeft destijds niet tot een DAB geleid. Heb het even teruggezocht, was in 2014.
Niet eens standaard bij 3fm of 538 in hun top 1000 nee (hoe gefabriceerd die ook is) en nooit bij Qquote:Op maandag 9 december 2024 14:54 schreef Tussle266 het volgende:
Volgens mij hebben die kaartenschrappers overigens niet zo'n enorme lijstjesgeschiedenis, als ik zo snel even kijk. Dus misschien valt het allemaal wel mee.
Dan kunnen we die vast schrappen.quote:Op maandag 9 december 2024 14:58 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Niet eens standaard bij 3fm of 538 in hun top 1000 nee (hoe gefabriceerd die ook is) en nooit bij Q
Valse bingoquote:Op maandag 9 december 2024 14:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan kunnen we die vast schrappen.
Als ik een liedje zou moeten zingen zou ik nooit voor Cry (Just A Little) kiezenquote:
Wel klaar naar huis toch? 1 zin zoals elke househit?quote:Op maandag 9 december 2024 15:03 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Als ik een liedje zou moeten zingen zou ik nooit voor Cry (Just A Little) kiezen
enige wat ik hen eerder heb gehoord was Get Up, viel vooral op vanwege het gare clipje met Gangster Eendenquote:Op maandag 9 december 2024 14:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waar kennen we de bingo spelers van?
Cascada dook een paar jaar geleden ineens op op de keuzelijst. Toen was ik voorzichtig optimistisch en heb ik er ook nog op gestemd dat eerste jaar, maar dat bleek al vrij snel een kansloze missie, zeker toen ze vorig jaar ook niet in de Extra 500 bleken te staan.quote:Op maandag 9 december 2024 14:57 schreef Cassa95 het volgende:
Ik zou nummers van bijv. Cascada of O-Zone eerder verwachten dan Bingo Players. Die doen het ook een stuk beter in andere lijsten. Aan de andere kant zijn afgelopen jaren Blah Blah Blah en Year Of Summer wel erbij gekomen, maar die blijven dan ook een stuk relevanter op bijv. festivals.
Gebrek aan een echte hit doet Charli de das om vrees ik.quote:Op maandag 9 december 2024 15:29 schreef S9H het volgende:
Zal er nog een Charlie xcx-nummertje de lijst in zijn geglipt door het grote succes van Brat of is het toch te obscuur voor de stemmers?
Als het er al 1 is, dan is het die met Billie, want dat is Billie en die moet alleen Taylor maar voor zich dulden. Dus de kans is eigenlijk 0, want die komt er ook niet in.quote:Op maandag 9 december 2024 15:29 schreef S9H het volgende:
Zal er nog een Charlie xcx-nummertje de lijst in zijn geglipt door het grote succes van Brat of is het toch te obscuur voor de stemmers?
Als re-entry zou dat me helemaal niet verbazen.quote:Op maandag 9 december 2024 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden we Emma Heesters nog moeten checken?
En dan heb je ook nog de volgende nog niet genoemde TopSongs die in mindere mate kans hebben maar die wel vaker zijn gedraaid op Radio 2 het afgelopen jaar:quote:Op maandag 9 december 2024 15:49 schreef S9H het volgende:
Misschien nog een paar andere nog niet genoemde hits van dit jaar om morgen te controleren:
In het licht van Dermot Capaldi lijkt me dat een inkopper?quote:Op maandag 9 december 2024 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden we Emma Heesters nog moeten checken?
Hoop zelf op voormalig topsong In The Modern World van Fontaines D.C.quote:Op maandag 9 december 2024 15:55 schreef S9H het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de volgende nog niet genoemde TopSongs die in mindere mate kans hebben maar die wel vaker zijn gedraaid op Radio 2 het afgelopen jaar:
Claude - Écoutez-moi
Hiigo - Tankstation
Davina Michelle - I Said No Sir
Chris Stapleton & Dua Lipa - Think I'm In Love With You
Douwe Bob - Nothing to Lose
Douwe Bob - I Believe
Racoon - The Ones We Seek
Franz Ferdinand - Audacious
The Indien - Dancing on My Feelings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |