quote:Op woensdag 11 december 2024 10:27 schreef 2dope het volgende:
[ afbeelding ]
Tegelijk met de boss doodgaanbye bye loot
Ik maak mezelf wijs dat er achter het "You have died"-schermpje ook nog 3 uniques liggenquote:Op woensdag 11 december 2024 10:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]fuck dat is wel kut. Dat je oranje er tussen ziet liggen
Ah joh. Anders ben je veel te OP. Is ook niet leukquote:Op woensdag 11 december 2024 10:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik maak mezelf wijs dat er achter het "You have died"-schermpje ook nog 3 uniques liggen
True. Ik waande mezelf behoorlijk OP tot ik aankwam in Utzaal (act 3). Mobs daar zijn fucking relentless. Overigens ben ik level 46 en heb één unique gevonden in de gehele playthroughquote:Op woensdag 11 december 2024 10:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah joh. Anders ben je veel te OP. Is ook niet leuk
Dan ga je al aardig hardquote:Op woensdag 11 december 2024 10:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
True. Ik waande mezelf behoorlijk OP tot ik aankwam in Utzaal (act 3). Mobs daar zijn fucking relentless. Overigens ben ik level 46 en heb één unique gevonden in de gehele playthrough
Lekker. Had je er ook wat aan dan? De unique die ik vond waren mage boots ofzo terwijl ik warrior ben. En ja ik denk dat ik bijna door de (story)content heen ben voor wat betreft de early access. Moet wel zeggen dat ik een boel shit heb gemist, ook veel optionele bossesquote:Op woensdag 11 december 2024 10:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan ga je al aardig hardEn nee nee! Je hebt er 2 gevonden. Alleen maar 1 kunnen oppakken
Maar wel weinig. Ik heb er 3 gevonden en ben 25 geloof ik ergens in act 2. Net bij die trials
Jaquote:Op woensdag 11 december 2024 10:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lekker. Had je er ook wat aan dan? De unique die ik vond waren mage boots ofzo terwijl ik warrior ben. En ja ik denk dat ik bijna door de (story)content heen ben voor wat betreft de early access. Moet wel zeggen dat ik een boel shit heb gemist, ook veel optionele bosses
lol ik doe echt alles....heb zoiets van wss doe ik maar 1 keer echt alles, dus dan maar gelijk 1e keer....daarna komt het er denk toch niet meer van hahaquote:Op woensdag 11 december 2024 10:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lekker. Had je er ook wat aan dan? De unique die ik vond waren mage boots ofzo terwijl ik warrior ben. En ja ik denk dat ik bijna door de (story)content heen ben voor wat betreft de early access. Moet wel zeggen dat ik een boel shit heb gemist, ook veel optionele bosses
Altijd een risicovolle vraag haha. Je hebt D4 fans en POE fans. Ik heb ze beide gespeeld. Ik vermaak me persoonlijk meer met POE en nu met POE 2. Ja er zijn wat mensen die zeuren over POE 2 nu, net als over Diablo 4. Echter is het een early access...dus veel zal gebuffed of generfed worden om een sweet spot te krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:27 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe is de game in verhouding tot Diablo 3 en 4 (1 en 2 nooit gespeeld)?
Ben er inmiddels doorheen, na het verslaan van de act 3 boss word je weer gedropt in act1 maar dan op cruel difficulty. Ergens wel tempting om door te spelen maar wil ook nog ff andere classes proberenquote:Op woensdag 11 december 2024 14:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
lol ik doe echt alles....heb zoiets van wss doe ik maar 1 keer echt alles, dus dan maar gelijk 1e keer....daarna komt het er denk toch niet meer van haha
Heb mijn eerste unique/legendary gevonden...zag er niet zo boeiend uit.
Zat te kloten met de 1e trial...wilde niet lukken. Heb wat skills omgegooid, wat support gems...en met 2 vingers in me neus hahah....maakt echt zoooveel uit
Ja de volgende acts zullen wel gaandeweg nog komen. Ik ga Cruel ook nog wel met deze class spelen.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben er inmiddels doorheen, na het verslaan van de act 3 boss word je weer gedropt in act1 maar dan op cruel difficulty. Ergens wel tempting om door te spelen maar wil ook nog ff andere classes proberen
Ik krijg deze niet dood met mijn minions: Balbala, The Traitor. Ik heb warrior skeletons en archers, die doen bijna geen schade op deze baas.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja de volgende acts zullen wel gaandeweg nog komen. Ik ga Cruel ook nog wel met deze class spelen.
Snap ook wel dat je nu je opnieuw gaat, een andere class pakt.
Heb alleen altijd het gevoel dat je Char pas lekker begint te draaien in end-game. Dus ik wil wel door en zien hoe het speelt als ik iets van lvl 80 ben ofzo. Daarna begin ik wel aan nieuwe class.
Nu ik mijn minion build meer op SRS heb gegooid, loop ik er best makkelijk door heen. Zit nu eind Act 2, maar dat laatste stukje is even lastig.
Hoop wel dat er nu met de patch wat betere loot dropt. Rares zie ik echt weinig. Wel al 2 chaos gevonden en een jewellers orb. Zou wel wat meer mogen eigenlijk haha. Alhowel Chaos nu niet meer zo interessant is, maar die jewellers wel.
Wat bij mij heel erg heeft geholpen is overschakelen naar Summon Raging Spirits (SRS). Skill is gekoppeld aan Flame Wall. Die doen wel de dmg die nodig is. Ik had namelijk hetzedlfde met Warriors en Archers. Dt ik zelf de dmg moest doen. Dat gaat idd mis.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik krijg deze niet dood met mijn minions: Balbala, The Traitor. Ik heb warrior skeletons en archers, die doen bijna geen schade op deze baas.
Balbala is fire resistant tho'quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:47 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat bij mij heel erg heeft geholpen is overschakelen naar Summon Raging Spirits (SRS). Skill is gekoppeld aan Flame Wall. Die doen wel de dmg die nodig is. Ik had namelijk hetzedlfde met Warriors en Archers. Dt ik zelf de dmg moest doen. Dat gaat idd mis.
https://maxroll.gg/poe2/b(...)alist-leveling-guide
Zodra je dit volgt....ben je zelf alleen maar aan het rond rennen...dodgen en af en toe cursus er op aan het gooien. Oh ja...en constant Flame Wall aan het spammen om je SRS op 10 te houden haha
Dat is kut. Zelf echt nog 0 crashes gehad. Daar heb jij alleen zo weinig aanquote:Op maandag 16 december 2024 15:50 schreef Managarm het volgende:
Ik ben er mee gestopt, het spel loopt te vaak vast en crasht teveel. Even tijdje wachten tot er een oplossing is (alle tips van de forums geprobeerd om vastlopen te voorkomen).
Je computer opsturen naar Portugal?quote:Op maandag 16 december 2024 16:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is kut. Zelf echt nog 0 crashes gehad. Daar heb jij alleen zo weinig aan
Dan kan ik zelf niet meer spelenquote:Op maandag 16 december 2024 16:55 schreef Managarm het volgende:
[..]
Je computer opsturen naar Portugal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |