Kan je een wolf krijgen? Zo ja. Dan weet ik mijn class. Twijfel alleen nog of ik hem nu haal of gewoon wachtquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:14 schreef Managarm het volgende:
Leuk, speelt soepel weg. Speel nu een witch, met pets.
Zou het niet weten, dacht dat er wel een druid was maar dat die klasse er nog niet in zit. Je krijgt de waarde van je aankoop in coins, als je nog niet POE gespeeld heb dan heb je toch een aantal stashtabs nodig. Ik heb me dit keer helemaal niet ingelezen, ik klooi wat aan, leuker dan allerlei advies volgen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je een wolf krijgen? Zo ja. Dan weet ik mijn class. Twijfel alleen nog of ik hem nu haal of gewoon wacht
Ik heb het nog nooit gespeeld. Ik heb diablo 4 paar uurtjes gedaan toen er een keer een gratis weekend was. Maar vond het te makkelijk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:17 schreef Managarm het volgende:
[..]
Zou het niet weten, dacht dat er wel een druid was maar dat die klasse er nog niet in zit. Je krijgt de waarde van je aankoop in coins, als je nog niet POE gespeeld heb dan heb je toch een aantal stashtabs nodig. Ik heb me dit keer helemaal niet ingelezen, ik klooi wat aan, leuker dan allerlei advies volgen.
Succes, ik heb POE1 sinds beta af en aan gespeeld, bleef leuk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gespeeld. Ik heb diablo 4 paar uurtjes gedaan toen er een keer een gratis weekend was. Maar vond het te makkelijk.
Maar dit ziet er wel tof uit. Ik denk dat ik hem zo maar koop. In het aller ergste geval heb ik 30 euro verpest. Maar dat overleef ik ook wel
Kleine correctie van mijn kant. Echt veel fijnere game dan PoE 1. Ik weet niet hoe het op de lange termijn gaat zijn maar vooralsnog vermaak ik mij met m'n monkquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:30 schreef ems. het volgende:
Ben benieuwd. Ik was vrij snel uitgekeken op PoE1 maar een vriend die helemaal hooked is heeft mij een key gegeven voor deel 2. Kan het allicht een kans geven een keer maar ik verwacht er niet veel van.
Ik speel hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:14 schreef Managarm het volgende:
Leuk, speelt soepel weg. Speel nu een witch, met pets.
Volgens mij geven wat streamers nog steeds gratis early access passen weg. Wellicht kan je eens in de streams navraag doen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kan je een wolf krijgen? Zo ja. Dan weet ik mijn class. Twijfel alleen nog of ik hem nu haal of gewoon wacht
SPOILER: Act 3: Quest: Legacy of the Vaal, locatie Chimeral WetlandsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Gratis?quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
GGG heeft het goed voor elkaar met die duizenden gratis beta testers.
Gratis voor hun. Duizenden beta testers en ze krijgen er nog geld voor ook.quote:Op maandag 9 december 2024 21:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gratis?
Op de PlayStation kost de early acces versie je iets van 28 euro
Dat je dan als diehard fan dat graag betaald om aan de slag te kunnen, okee.
Maar ik wacht tot ie over een half jaar of zo free to play is.
Ah op die fietsquote:Op maandag 9 december 2024 21:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gratis voor hun. Duizenden beta testers en ze krijgen er nog geld voor ook.
De natte droom van elke ontwikkelaar.
Het enige is hier dat ik wat stottering heb en lagspikes. Maar dat ligt niet aan het spel haha.quote:Op maandag 9 december 2024 21:40 schreef over_hedge het volgende:
Nou de test is tot nu toe 9.5/10. 1x beetje lag in het camp met andere mensen. En dat was het enige wat ik kan opnoemen. Nog geen bugs gezien of crashes gehad
Ik heb een stuk of twintig vastlopers gehad (laatste videokaart drivers), gezien de saaiheid van de monsters en de slechte drops geef ik het spel nu een 7 op 10.quote:Op maandag 9 december 2024 21:40 schreef over_hedge het volgende:
Nou de test is tot nu toe 9.5/10. 1x beetje lag in het camp met andere mensen. En dat was het enige wat ik kan opnoemen. Nog geen bugs gezien of crashes gehad
Wel? Ik speel gewoon op ultra wide?quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:21 schreef 2dope het volgende:
Er is overigens geen native ondersteuning voor ultrawide
Ah, superwide alleen (32:9 ipv 21:9) niet dan. Ik dacht UW ook niet. Standaard kreeg ik zwarte balkjesquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel? Ik speel gewoon op ultra wide?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |