SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je goed in hip openers?
Hip openers is gewoon soepel maken van je heupen, niets speciaals verder.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zoeken op hip openers, nu wil ik het weten ook!!!!
Als in dat je dat nog nooit gedaan hebt of je durft dat niet te zeggen omdat je je schaamt?quote:
Ik ook van jouquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als in dat je dat nog nooit gedaan hebt of je durft dat niet te zeggen omdat je je schaamt?
Nee, goed gesprek weer.quote:
Ik zal voortaan erbij zetten of iets sarcastisch bedoeld is.quote:
Ik vroeger wel, een snaakse knipoog, een bescheiden tifje wijn, een stout schuddekontje en een zwoele hoi en daar lagen ze alweer klaar met de heupen open.quote:
Kun je niet gewoon even zorgen dat die regen weggaat zodat ik aan de wandel kan anders?quote:
Onverwacht spuiten uit een gat.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
De walvis, beetje plomp zitten zo alsof je in het water hoort en chips eten?
Ik heb gewoon te weinig kracht in m'n bovenlijf en m'n polsen maken het vrij onmogelijk om dat fatsoenlijk te fixen, HdP.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De kraai.. ja weleens geprobeerd.. direct op mn neus gevallen.
Doe ik niet meer.
Je hebt ook de zwaan, dat is ook erg uitdagend, want ik heb nul flexibiliteit in mn schouders
...huehue?quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onverwacht spuiten uit een gat.
De chips inademen alsof het plankton isquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
De walvis, beetje plomp zitten zo alsof je in het water hoort en chips eten?
Dankjequote:Op vrijdag 6 december 2024 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal voortaan erbij zetten of iets sarcastisch bedoeld is.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onverwacht spuiten uit een gat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |