SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Y se puede repetir, maar liever niet in het zelfde topic .. alhoewel dat verder ook niet uit maakt
Voel je vrij om te posten .. Ik probeer alle soorten Spaanstalige muziek te brengen, maar ik ken ook niet alles en daarvoor is jullie hulp ook nodig ...[/s]
Deze ga ik naar mijn chileense ex sturen, ella encanta estequote:Op vrijdag 20 december 2024 00:05 schreef chufi het volgende:
Iets klopt hier niet
Bekijk deze YouTube-video
Ja Mon is Chileense van origine...quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Deze ga ik naar mijn chileense ex sturen, ella encanta este
Mooie vrouwen.. niet normaalquote:
Ben je trouwens Spaans of woon je in Spaanstalig land?quote:
Nee gewoon Nederlands in Amsterdam , maar was 15 jaar getrouwd met een Spaanse en mn dochter woont erquote:Op vrijdag 20 december 2024 00:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ben je trouwens Spaans of woon je in Spaanstalig land?
Aight, dus neem ik aan ook aardig Spaans onder de knie? hopelijk heb je nog goed contact met je dochter!quote:Op vrijdag 20 december 2024 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gewoon Nederlands in Amsterdam , maar was 15 jaar getrouwd met een Spaanse en mn dochter woont er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |