Euhhh een meisje kan ook hoorquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:23 schreef _UserName_ het volgende:
Zou overigens wel gaaf zijn als het een jongetje wordt die ook de racerij in gaat, dan heb je 3 generaties in de F1, is dat al eerder voor gekomen?
Oh ja, inclusiviteit enzulks. Ik bedoelde natuurlijk een meisje dat zich identificeert als jongen.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:24 schreef Cuendillar het volgende:
Russel: "That's just him trying to take the heat off this conflict."
Vooral als ie dan wat doet wat niet mag: "No mikey, thiz iz so not right!!"quote:
Neequote:Op vrijdag 6 december 2024 09:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh ja, inclusiviteit enzulks. Ik bedoelde natuurlijk een meisje dat zich identificeert als jongen.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:24 schreef Cuendillar het volgende:
Russel: "That's just him trying to take the heat off this conflict."
Communicatie tussen vader en zoon verloopt enkel via e-mail.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vooral als ie dan wat doet wat niet mag: "No mikey, thiz iz so not right!!"
Nee, Monaco heeft net als Nederland het principe van jus sanguinis, dus alleen als een van de ouders de Monegaskische nationaliteit heeft.quote:
Ik vind het een mooie combiquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, Monaco heet net als Nederland het principe van jus sanguinis, dus alleen als een van de ouders de Monegaskische nationaliteit heeft.
Hij/zij krijgt dus sowieso een Nederlands paspoort. En alleen een Braziliaans paspoort als de baby in Brazilië is geboren (daar geldt waar je geboren bent).
De Nederlands/Braziliaanse coureur Ayrton Verstappenquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, Monaco heet net als Nederland het principe van jus sanguinis, dus alleen als een van de ouders de Monegaskische nationaliteit heeft.
Hij/zij krijgt dus sowieso een Nederlands paspoort. En alleen een Braziliaans paspoort als de baby in Brazilië is geboren (daar geldt waar je geboren bent).
Fijn ook voor Fernando dat zijn toekomstig WDC uitdager hiermee bekend is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:26 schreef Marcoss het volgende:
De nieuwe Nederlandse wereldkampioen over 20 jaar is bekend hoor!
(Of Braziliaanse.. )
die rijdt alles en iedereen de moeder, zit al in de F1 met 10 jaar en heeft met 30 jaar al 25 WDC'squote:Op vrijdag 6 december 2024 09:46 schreef Perox het volgende:
[..]
De Nederlands/Braziliaanse coureur Ayrton Verstappen
Ja, die heeft met haar werk en achtergrond echt een rijke man nodigquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:50 schreef Rnie het volgende:
Uiteraard ken ik haar niet, maar om eerlijk te zijn krijg ik van die Kelly al jaren nare golddigger vibes.
Ik dacht dat de wedstrijd in de boksring wasquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh ja, er wordt ook nog gereden dit weekend.
quote:
Je hebt gelijk, zal het gold digger even verwijderen, maar bedoel eigenlijk meer te zeggen wat ze nou daadwerkelijk doet? Ze staat daar echt alleen maar de vriendin te spelenquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, die heeft met haar werk en achtergrond echt een rijke man nodig
Ik denk dat opa Nelson het daar niet helemaal mee eens is...quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:46 schreef Perox het volgende:
[..]
De Nederlands/Braziliaanse coureur Ayrton Verstappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |