De realiteit is 2 compleet verzendklare dozen en 2 dozen waar de helft nog in een big shopper ernaast staat om in te pakken en de komende dagen in de dozen te tetrissen.quote:Op zondag 8 december 2024 11:17 schreef Symphonic het volgende:
De hele woonkamer vol met kerstpakketten, ik word wel blij van dat uitzicht.
Het geeft altijd weer een hoop voldoening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Goed om te horen dat er hoop is. Dan zit er verder ook maar één ding op en dat is natuurlijk elk jaar mee blijven doen aan deze actie om te oefenenquote:Op zondag 8 december 2024 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph krijgt elk jaar meer inpakskills
Wat fijn!!quote:Op zondag 8 december 2024 23:02 schreef arvensis het volgende:
Ik ben de FOK!ster die haar moeder had opgegeven. Mijn moeder heeft hele zware jaren achter de rug en kampt nog steeds met haar trauma’s en depressie. Als iemand blijdschap verdient is zij het wel. 🩷
En gelukkig kon zij gekoppeld worden aan een lieve donateur en shopper!
[ afbeelding ]
Ik had haar nog niks verteld, pas toen het pakket bezorgd zou worden. Ze is zoooo blij geworden van het pakket! Alles wat er in zat paste gewoon precies bij haar! De sjaal deed ze meteen om, net zoals de mooie edelsteenketting en -armband. Eén van de plantzaadjes wilde ze heel graag, die heeft ze nu dankzij jullie al. Ze vond het ook zo liefdevol dat ieder cadeautje een voor een met liefde is ingepakt. Ik zag weer lichtjes in haar ogen verschijnen, super super super bedankt daarvoor!
Lieve @:scorpio en @:tink89: namens mijn moeder en mij echt suuuuper bedankt! 💝
Heb je nog een foto van de ketting en armband toevallig? Ik weet nog dat ik ze zelf ook heel gaaf vond, maar ik weet niet meer wat voor edelstenen het waren...quote:Op zondag 8 december 2024 23:02 schreef arvensis het volgende:
Ik ben de FOK!ster die haar moeder had opgegeven. Mijn moeder heeft hele zware jaren achter de rug en kampt nog steeds met haar trauma’s en depressie. Als iemand blijdschap verdient is zij het wel. 🩷
En gelukkig kon zij gekoppeld worden aan een lieve donateur en shopper!
[ afbeelding ]
Ik had haar nog niks verteld, pas toen het pakket bezorgd zou worden. Ze is zoooo blij geworden van het pakket! Alles wat er in zat paste gewoon precies bij haar! De sjaal deed ze meteen om, net zoals de mooie edelsteenketting en -armband. Eén van de plantzaadjes wilde ze heel graag, die heeft ze nu dankzij jullie al. Ze vond het ook zo liefdevol dat ieder cadeautje een voor een met liefde is ingepakt. Ik zag weer lichtjes in haar ogen verschijnen, super super super bedankt daarvoor!
Lieve @:scorpio en @:tink89: namens mijn moeder en mij echt suuuuper bedankt! 💝
quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:14 schreef summer2bird het volgende:
DJMO en Rob zijn hier net weg,
en holy shit, wat een mooie dingen heb ik toch gekregen
Echt zo ontzettend lief, en ook zo ontzettend vol liefde gemaakt.
Er zit zelfs spullen voor mijn zusjes baby bij, dat is echt zo ontzettend lief.
Ik wil DJMO, Rob en de donateurs echt ontzettend bedanken.
Jullie weten niet half hoe fijn dit is tijdens een toch wel zware periode elk jaar.
Vorig jaar was het pakket ook al zo verschrikkelijk lief en dit jaar ook alweer. Soms vraag ik me af of ik dit wel verdien want het is echt zo ontzettend lief, geen woorden voor.
Ik ben jullie zo dankbaar en ik vind het zo speciaal, iedereen die aan deze actie meewerkt, jullie zijn allemaal stuk voor stuk geweldig
En voor DJMO en Rob wens ik jullie een fijne aantal dagen over de grens toe
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Weten mijn ontvangers van wie ze krijgen?quote:Op maandag 9 december 2024 15:27 schreef Peejtur het volgende:
Pakket staat klaar om verzonden te worden. Nu nog gaatje vinden om het weg te brengen. Komt vast goed!
Hopelijk vinden ontvangers het leuk
Nee, we vertellen alleen dat ze gekoppeld zijn. Het is aan de gever om te kiezen of ie zich bekend wil maken via vragen vooraf al of een kaart in het pakket of dat ie liever anoniem wil blijven.quote:Op maandag 9 december 2024 16:38 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Weten mijn ontvangers van wie ze krijgen?
Jij ook al?quote:Op maandag 9 december 2024 18:06 schreef summer2bird het volgende:
Gek genoeg pak ik altijd het beste in op de vloer, iets met genoeg oppervlak denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |