Een etentje kan ik wel verzinnen, een avondje in de kroeg ook. Maar wat zou ik kunnen doen dat leuk, origineel of grappig is, en waarbij je iemand kunt leren kennen
Het moet er niet TE dik opliggen (een romantische strandwandeling is wel leuk, maar ik weet zelf nog niet wat ik voor dr voel dus misschien een beetje overdone, ook voor mezelf)
Morgen bel ik dr op dus ik zal zeker effe overleggen met dr wat ze leuk zou vinden, maar tis misschien leuk als ik met iets "aparts" kom, iets waarvan ze denkt: he, das leuk!
quote:NEMO in A'dam.
Op woensdag 19 februari 2003 21:57 schreef UTO het volgende:
Misschien een museum of zo? Zou alleen niet weten welke
edit: wat is NEMO?
quote:hmm...klinkt op zich wel grappig, dat is wel iets waar je een beetje kunt lachen niet? Kweet alleen niet of ze dat interesting vind, maar maybe is het iets om te opperen
Op woensdag 19 februari 2003 22:38 schreef sonnie het volgende:
Nemo is een technisch museum waar je allemaal proefjes kan doen.
quote:Dat is óók wel leuk
Op woensdag 19 februari 2003 22:40 schreef DaMayan het volgende:
Ga naar een comedy club! Boom Chicago bijvoorbeeld.
Kun je gelijk zien of ze gevoel voor humor heeft.
quote:Grappig is het zeker!
Op woensdag 19 februari 2003 22:40 schreef UTO het volgende:
hmm...klinkt op zich wel grappig, dat is wel iets waar je een beetje kunt lachen niet?
quote:Ik bedoelde eigenlijk dat NEMO
Op woensdag 19 februari 2003 22:43 schreef DaMayan het volgende:[..]
Grappig is het zeker!
Je moet alleen wel Engels kunnen verstaan.
Je kan er ook eten en bier drinken tijdens een voorstelling. En er is vaak ook een avondvoorstelling voor als je ervoor nog iets romantischer uit eten wilt. Maar tis zeker een aanrader.
en NEMO ook wel, leuke site:
quote:Alleen ik vraag me af of een meisje van 27 dat ook nog wel leuk vind
NEMO is geen museum! Daar waar je in de meeste musea niet aan de collectie mag komen, nodigen wij je juist uit om alles aan te raken en zelf het experiment aan te gaan. Vooral als je tussen de 4 en 16 jaar bent, ben je bij NEMO in je element. Maar ook als je deze leeftijd reeds lang bent gepasseerd, is NEMO de moeite waard. Je bent immers nooit te oud om te leren.
[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 19-02-2003 22:55]
quote:Nou, dít meisje van 34 vond het ook nog errug leuk
Op woensdag 19 februari 2003 22:50 schreef UTO het volgende:
Alleen ik vraag me af of een meisje van 27 dat ook nog wel leuk vind
quote:Hmm..lijkt een beetje op haar voor zover ik dat kan inschatten
Sociale Wetenschappen en pabo
Hobbies en interesses Fietsen (hard!), rommelmarkten afstruinen, koken voor/eten bij vrienden, wijntje erbij, winkelen, toneel en theater.
is in mijn ogen gewoon het beste, orginele dingen kun je altijd nog doen
of je kan hem/haar natuurlijk ook tijdens het etentje verassen met iets orgineels
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 23:14 schreef UTO het volgende:[..]
Hmm..lijkt een beetje op haar voor zover ik dat kan inschatten
![]()
Anyway, veel plezier .
quote:uh HAAR
Op woensdag 19 februari 2003 23:25 schreef piepo het volgende:
1e date? ..gewoon lekker wat gaan etenis in mijn ogen gewoon het beste, orginele dingen kun je altijd nog doen
of je kan hem/haar natuurlijk ook tijdens het etentje verassen met iets orgineels
nja, het zal ook wel op een etentje uitdraaien, waar natuurlijk niks mis mee is, maar wie weet wat het wordt. Misschien vindt het wel tof om iets "anders" te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |