Godzijdank. Kalender is te lang.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:49 schreef Rnie het volgende:
Laatste van het jaarDaarna weer 4 maanden wachten
Ik had zo'n 2020 en 2021 seizoen gevoel. F1 seizoen hoort gewoon in november te eindigen met de GP van Brazilië als afsluiter.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godzijdank. Kalender is te lang.
Voelen wij toch niks van?quote:Op donderdag 5 december 2024 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godzijdank. Kalender is te lang.
Voor mij is dat ook gewoon de de facto afsluiter geweest.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had zo'n 2020 en 2021 seizoen gevoel. F1 seizoen hoort gewoon in november te eindigen met de GP van Brazilië als afsluiter.
Kampioenschaptechnisch zekerquote:Op donderdag 5 december 2024 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook gewoon de de facto afsluiter geweest.
Drie.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:49 schreef Rnie het volgende:
Laatste van het jaarDaarna weer 4 maanden wachten
Ruim 3.quote:
Akkoord.quote:
En openen met Australie. Gelukkig gebeurt dat in 2025 weer. Jammer dat we daarna alweer snel aids zoals Saudi-Arabie en Miami krijgen.quote:Op donderdag 5 december 2024 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had zo'n 2020 en 2021 seizoen gevoel. F1 seizoen hoort gewoon in november te eindigen met de GP van Brazilië als afsluiter.
Ben je er ook snel vanaf.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En openen met Australie. Gelukkig gebeurt dat in 2025 weer. Jammer dat we daarna alweer snel aids zoals Saudi-Arabie en Miami krijgen.
Dat welquote:Op donderdag 5 december 2024 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je er ook snel vanaf.
Finance1.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Ik heb verder niet zo'n bezwaar tegen 1 of 2 van dit soort races, maar SA, Vegas en Miami zijn gewoon dezelfde race, net zoals Bahrein, Abu Dhabi en Qatar dezelfde race zijn. Ze hadden het lekker moeten laten bij Bahrein, Singapore en dan wellicht Baku (maar het gaat om geld, dat snap ik wel).
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:53 schreef byah het volgende:
Enige wat dit weekend compleet kan maken is Perez die ontslagen wordt via de onboard.
"Sergio, this is Christian, box box, you are fired"
Ik vind Las Vegas eigenlijk wel prima, leuk om te zien en tot nu toe levert het prima races op.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Ik heb verder niet zo'n bezwaar tegen 1 of 2 van dit soort races, maar SA, Vegas en Miami zijn gewoon dezelfde race, net zoals Bahrein, Abu Dhabi en Qatar dezelfde race zijn. Ze hadden het lekker moeten laten bij Bahrein, Singapore en dan wellicht Baku (maar het gaat om geld, dat snap ik wel).
Ik had liever Turkije en Maleisie er weer bij gehad en dan Abu Dhabi en Qatar afvoeren.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind Las Vegas eigenlijk wel prima, leuk om te zien en tot nu toe levert het prima races op.
Miami vind ik zowel als baan als sfeer echt mega bagger.
Austin is dikke prima.
Abu Dhabi en Qatar vind ik niks hebben. Saudi-Arabië vind ik dan wel weer een toffe baan, Monaco on speed
Bahrein mag daar ook bij. En SA zie ik ook liever vandaag dan morgen verdwijnen, niet vanwege de baan maar vanwege het land zelf.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind Las Vegas eigenlijk wel prima, leuk om te zien en tot nu toe levert het prima races op.
Miami vind ik zowel als baan als sfeer echt mega bagger.
Austin is dikke prima.
Abu Dhabi en Qatar vind ik niks hebben. Saudi-Arabië vind ik dan wel weer een toffe baan, Monaco on speed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |