Pas een jaar.quote:Op woensdag 4 december 2024 23:08 schreef KvanG het volgende:
Lijkt of anno 2024 bijna iedereen zo een ding heeft.
Erfstuk.quote:Waarom
Nee.quote:en heb je dr echt wat aan?
Noors.quote:Op woensdag 4 december 2024 23:31 schreef Farenji het volgende:
Die enkele keer dat ik zoiets nodig heb gebruik ik daar de kaasschaaf voor. Die ik eigenlijk alleen als taartschep gebruik, nu ik er bij stil sta. Een kaasschaaf is een belachelijke Nederlandse uitvinding.
Waarom?quote:Op woensdag 4 december 2024 23:31 schreef Farenji het volgende:
Die enkele keer dat ik zoiets nodig heb gebruik ik daar de kaasschaaf voor. Die ik eigenlijk alleen als taartschep gebruik, nu ik er bij stil sta. Een kaasschaaf is een belachelijke Nederlandse uitvinding.
Uitvinding komt uit Noorwegen.quote:Op woensdag 4 december 2024 23:31 schreef Farenji het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 05:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik had er één kunnen hebben met de naam van mijn geweldige werkgever erop, maar ik heb deze afgeslagen, want ik eet geen taart.
quote:Op donderdag 5 december 2024 08:23 schreef Managarm het volgende:
Even opgezocht, is dat wat het is, ik heb in een doos eentje opgeslagen met overige keukenspullen. Ik eet geen gebak, dus blijft in de doos.
quote:Op donderdag 5 december 2024 08:50 schreef Metalfrost het volgende:
ik wel.
Ik eet alleen geen taart.
Het heet misschien een taartschep, maar je mag hem ook gewoon voor een quiche gebruiken hoor. Sterker nog, daar is het meestal zinvoller dan bij een taart uit een springvorm, omdat je bij een springvorm met een mes of kaaschaaf er inderdaad ook prima een puntje uit kan scheppen.quote:Op maandag 9 december 2024 08:35 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb er eentje voornamelijk handig voor vlaaipunten. Taart komt hier niet vaak in huis.
Ik eet geen quiche.quote:Op maandag 9 december 2024 11:53 schreef knoopie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het heet misschien een taartschep, maar je mag hem ook gewoon voor een quiche gebruiken hoor. Sterker nog, daar is het meestal zinvoller dan bij een taart uit een springvorm, omdat je bij een springvorm met een mes of kaaschaaf er inderdaad ook prima een puntje uit kan scheppen.
Ik heb geen oven, dus als ik al een quiche heb komt die uit de magnetron en scheur ik hem in stukken.quote:Op maandag 9 december 2024 11:53 schreef knoopie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het heet misschien een taartschep, maar je mag hem ook gewoon voor een quiche gebruiken hoor. Sterker nog, daar is het meestal zinvoller dan bij een taart uit een springvorm, omdat je bij een springvorm met een mes of kaaschaaf er inderdaad ook prima een puntje uit kan scheppen.
Dit zou gezien kunnen worden als een slechte beslissing. Ik hoop dat de gevolgen voor je meevallen.quote:Op maandag 9 december 2024 12:17 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb twee taartscheppen en gebruik ze vooral als spatel. Ik heb geen spatel.
quote:
Jullie weten niet wat je mist. En hoe kan je in godsnaam zonder oven leven?quote:Op maandag 9 december 2024 19:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb geen oven, dus als ik al een quiche heb komt die uit de magnetron en scheur ik hem in stukken.
Ha, ook geen oven. Nooit nodig gehad. Oh nee, ik heb een broodoven, dat dan weer wel.quote:Op maandag 9 december 2024 21:52 schreef knoopie het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten niet wat je mist. En hoe kan je in godsnaam zonder oven leven?
Dat zou ik echt een gemis vinden. Laatst nog lasagne gemaakt, brood gebakken, kapsalon met ovenfriet, gevulde paprika, zelfgemaakte Mac and cheese (en groente), zelfgemaakte pizza natuurlijk…quote:Op maandag 9 december 2024 21:54 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ha, ook geen oven. Nooit nodig gehad. Oh nee, ik heb een broodoven, dat dan weer wel.
Kapsalon, dat is gewoon goede patat vernaggelen, doodzonde. Ik heb een broodoven, dus brood bakken kan (eentje op electriciteit met stenen erin).quote:Op maandag 9 december 2024 22:29 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dat zou ik echt een gemis vinden. Laatst nog lasagne gemaakt, brood gebakken, kapsalon met ovenfriet, gevulde paprika, zelfgemaakte Mac and cheese (en groente), zelfgemaakte pizza natuurlijk…
als je het goed doet, is de patat nog primaquote:Op maandag 9 december 2024 22:35 schreef Managarm het volgende:
[..]
Kapsalon, dat is gewoon goede patat vernaggelen, doodzonde.
Ik heb er ook twee :quote:Op maandag 9 december 2024 12:17 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb twee taartscheppen en gebruik ze vooral als spatel. Ik heb geen spatel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |