SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Het betreffende topic: WKN / Wie maakt de langste ijspegel?quote:Op woensdag 4 december 2024 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het topic is vrij ver weg gezakt denk ik. Maar vond dat zo leuk @:eska en ik maar klooien met gietertjes en weet ik veel wat allemaal midden in de nacht. En @:Dven die toen paarse pegels had.
DASOO kom ik heel soms wel eens bij extreem weer.
Ik heet geen @Budapestenaarquote:
Wel makkelijk als je moet bevallen.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Mijn boxspring is bijna een hoogslaper, bovenkant van het matras zit boven heuphoogte
zo danquote:Op woensdag 4 december 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heet geen @:Budapestenaar
Ik kwam niks te kort hoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik kreeg toen ik ergens rond de tien was nieuwe meubeltjes in mijn slaapkamer en een algemeen opknapbeurtje, die geur van nieuwigheidjes is de lekkerste geur ter wereld
Dat is wel echt relevant voor @LTVDK iddquote:Op woensdag 4 december 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel makkelijk als je moet bevallen.
laatste werkdag van de week, hopelijk...quote:
In de categorie; had je bij moeten zijnquote:
Ja, daaromquote:Op woensdag 4 december 2024 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel echt relevant voor @:ltvdk idd
Wat zegt u, zeg je danquote:
quequote:Op woensdag 4 december 2024 22:37 schreef Ama het volgende:
Ik was even vergeten dat er idd ook een Rabobank wrapped is sinds vorig jaar. Erg confronterend wel. Komt over weekje uit als goed is.
Vetpoemel.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wa hedde gij daor gezeet gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |