Ik heb geen glasvezel. Op de modem branden wel alle lampjesquote:Op woensdag 4 december 2024 21:39 schreef halfway het volgende:
Adapter van glasvezelkastje werkt nog?
quote:KPN klantenservice via 0800-0402.
Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten. Voor storingen 24/7 bereikbaar.
Dat mijn PlayStation wel wifi heeft daar kwam ik pas na het openen van het topic achter. Modem is al twee keer herstart maar dat heeft het niet opgelost. Ik heb zelf geen wijzigingen gedaan aan mijn netwerk.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:49 schreef Sephael het volgende:
Als je PlayStation het wel doet via de wifi kun je dit moeilijk aan KPN wijten. Die regelen je signaal tot in de meterkast, en wat jij dan met je wifi doet is jouw probleem. Je internetverbinding doet het prima als je PlayStation het wel doet.
Heb je zelf toevallig wijzigingen gedaan in de instellingen van de router/modem? Kan prima, maar je moet wel een klein beetje weten wat je doet.
Al eens geprobeerd om het apparaat dat het niet doet opnieuw op te starten? En de router/modem?
95% van de thuisgebruikers geven providers de schuld van hun internet/televisie problemen, terwijl 95% van de storingen in hun thuisomgeving zit (slechte kabels, goedkope draadloze repeaters, tig splitters, zelf afgeknepen kabels met 10cm untwist, wifi antenne in kooi van Farraday, malware, DSL modem 20 meter verlengd vanaf de isra, etc. Etc.) maar dan heeft Ziggo/KPN/Odido het gedaan. 🥲quote:Op woensdag 4 december 2024 21:49 schreef Sephael het volgende:
Als je PlayStation het wel doet via de wifi kun je dit moeilijk aan KPN wijten. Die regelen je signaal tot in de meterkast, en wat jij dan met je wifi doet is jouw probleem. Je internetverbinding doet het prima als je PlayStation het wel doet.
Heb je zelf toevallig wijzigingen gedaan in de instellingen van de router/modem? Kan prima, maar je moet wel een klein beetje weten wat je doet.
Al eens geprobeerd om het apparaat dat het niet doet opnieuw op te starten? En de router/modem?
Ja ik weet het, daarom noem ik het maar evenquote:Op woensdag 4 december 2024 21:53 schreef GerryDV het volgende:
[..]
95% van de thuisgebruikers geven providers de schuld van hun internet/televisie problemen, terwijl 95% van de storingen in hun thuisomgeving zit (slechte kabels, goedkope draadloze repeaters, tig splitters, zelf afgeknepen kabels met 10cm untwist, wifi antenne in kooi van Farraday, malware, DSL modem 20 meter verlengd vanaf de isra, etc. Etc.) maar dan heeft Ziggo/KPN/Odido het gedaan. 🥲
Je hebt dus alleen op je laptop geen internet, maar wel verbinding met de wifi? Heb je daar wijzigingen op gedaan? Al eens geprobeerd een lan kabel tussen je laptop en je router te hangen? De wifi kaart van mijn oude laptop doet het bijvoorbeeld niet lekker meer, maar bedraad gaat het prima.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:51 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dat mijn PlayStation wel wifi heeft daar kwam ik pas na het openen van het topic achter. Modem is al twee keer herstart maar dat heeft het niet opgelost. Ik heb zelf geen wijzigingen gedaan aan mijn netwerk.
Top. Als iemand die er wel wat vanaf weet vind ik het zo tenekrommend en soms zelfs sneu hoe providers op social media afgezeken worden of in een slecht daglicht worden gezet en dat Henk en Ingrid bevestigend reageren ‘want hun internet in de achtertuin was ook ineens slecht toen ze naar Ziggo waren gegaan’.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:57 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ja ik weet het, daarom noem ik het maar even
Je bedoelt: je hebt dit misschien niet bewust gedaan.quote:Op woensdag 4 december 2024 21:51 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb zelf geen wijzigingen gedaan aan mijn netwerk.
Nee, toen ik van huis wegging had ik nog internet, toen ik weer terugkwam niet meer. Ik heb niks veranderdquote:Op woensdag 4 december 2024 23:39 schreef Farenji het volgende:
Als het probleem alleen op je laptop speelt is dus je laptop de oorzaak. Daar heeft kpn geen fuck mee te maken want het is jouw laptop, niet die van kpn.
[..]
Je bedoelt: je hebt dit misschien niet bewust gedaan.
Als je laptop geen verbinding kan maken en de rest nog wel, dan zit het in je laptop.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:47 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nee, toen ik van huis wegging had ik nog internet, toen ik weer terugkwam niet meer. Ik heb niks veranderd
Dat hoeft niet per definitie. Het kan ook een ip-conflict zijn waarbij ergens in de router iets verkeerd staat (static/DHCP).quote:Op donderdag 5 december 2024 15:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je laptop geen verbinding kan maken en de rest nog wel, dan zit het in je laptop.
Dat is waar, dat kan in theorie ook nog.quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:11 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per definitie. Het kan ook een ip-conflict zijn waarbij ergens in de router iets verkeerd staat (static/DHCP).
Maar goed, het kunnen daarnaast nog honderd andere redenen zijn. Zonder details is het slechts gissen.
Altijd goed.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:22 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb weer internet.... Geen idee waarom. Na tijdens het opstarten een paar keer achter elkaar op F3 te hebben gedrukt zou ik hem in veilige modus moeten kunnen opstarten, maar die optie zag ik niet. Toen ik erna weer normaal opstartte deed hij het weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |