Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Alleen jammer dat Appie bij de haaien zit
1000 zelfsquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
Zodra Annet eruit komt
Gaat ze 100% knallen
Ja maar wel vet verdientquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Alleen jammer dat Appie bij de haaien zit
Ja, in het kleine kamertje zekerquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
Zodra Annet eruit komt
Gaat ze 100% knallen
Zeker!quote:
Ze zong de halve tekst niet, en nog had ze 50 punten verwacht. Hahahahaquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze snapt volgens mij niet eens waarom de laatste plaats en het ligt aan alles en iedereen
Zelfreflectie ten topquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
' je kan me blinddoeken en nog doe ik het goed'
Hij is een beetje de real live Martin Moreroquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Billy heb ik nog nooit eerder gezien/van gehoord
Zal vast wel aan mij liggen hoor
Alleen wat een figuur
Echt wel!!quote:
Annet beweert dat hij geen zelfreflectie heeftquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
tenzij hij de volledige macht krijgt zegt Annet, nee die heb jij liever zelf toch????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |