Wat kan jij onzin blaten, het is ware kunstquote:Op donderdag 5 december 2024 21:32 schreef freaky40 het volgende:
Zou hij op de verzendknop hebben geklikt? Die gast is gewoon een trol in opdracht van de FEBO om de boel op te spicen, komt alleen niet echt uit de verf; het is gewoon een kneus...nou dat.
We weten nu allemaal dat het vooronder van Precious nog lekker krap is, nou boeiiiiuhhh of heeft ze nooit iets naar binnen gestoken want dan is het dus pertinent fake news...
El Che moet lekker wieberen, die gaat dit niet trekken. Vermoedelijk knock-outs en finale in de week voor kerst dus lekker vlug weer terug naar huisje. en Demi ook, wat een ijskonijn is dat.
Lekker dat die Haaien net die 250 punten niet kregen, en Fleuris is nog steeds viesmad over de tactische move van de Vossen.
Dank.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat kan jij onzin blaten, het is ware kunst
Ach, weet je nog, de hoelahoep? Kan ik daaaaaaaagen volhouden, aldus Annet.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
Annet staat te springen
Die wil het die kan het die doet het
En klopte ook voor geen meter. 8 lettergrepen in een liedje, zijn nog geen 8 maten. In dit geval zelfs maar 2.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Ach jemig, Pieter Paul denkt ook dat hij verstand heeft van muziek en legt het de slangen uit. Nou zoals hij het uitlegt begrijpen ze het nooit.
Wtf.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:32 schreef freaky40 het volgende:
We weten nu allemaal dat het vooronder van Precious nog lekker krap is, nou boeiiiiuhhh of heeft ze nooit iets naar binnen gestoken
Als ze op Paul stemmen moet hij vertrekken en kan Jason ook vrijwillig vertrekken.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:25 schreef woxxel2 het volgende:
Paul vertrekt, slim.
Hij weet dat hij er uit gestemd gaat worden als ze laatste eindigen.
Of mogen ze ook op Jason stemmen als hij zegt te vertrekken?
WTFquote:Op donderdag 5 december 2024 21:32 schreef freaky40 het volgende:
We weten nu allemaal dat het vooronder van Precious nog lekker krap is, nou boeiiiiuhhh of heeft ze nooit iets naar binnen gestoken
Slaat nergens op iddquote:
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 6 december 2024 12:25 schreef woxxel2 het volgende:
Paul vertrekt, slim.
Ja, ze mogen op Jason stemmen. Dat was zelfs het verkooppraatje van Jason en Annet aan het begin van deze cyclus. Zoiets als: 'We stemmen je er sowieso niet uit, want Jason vertrekt toch zelf na deze cyclus, bij ons zit je dus veilig'quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:25 schreef woxxel2 het volgende:
Paul vertrekt, slim.
ik nietquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat de haaien laatste worden. Ik wil Floris door het lint zien gaan en Sylvia dan zien lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |