Er er maar 1 die het wist en dat was Pres zelf, dat het in the open is moet dus haar eigen schuld zijnquote:Op donderdag 5 december 2024 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Meer dat het een persoonlijk iets is. Had niet openbaar gehoeven zeker niet op tv.
Tis goedkoop scoren over de rug van een anderquote:Op donderdag 5 december 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er er maar 1 die het wist en dat was Pres zelf, dat het in the open is moet dus haar eigen schuld zijn
Kindje Che heeft het Peter Pan-syndroom.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
Ach mijn god
Nu ligt het aan demi
Want che is zielig
Dafuq!!
Als je niet wil dat iets openbaar wordt dan moet je..?quote:Op donderdag 5 december 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis goedkoop scoren over de rug van een ander
Lijkt me wel fijn om iemand te vertrouwen daar.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je niet wil dat iets openbaar wordt dan moet je..?
In een TV Show,quote:Op donderdag 5 december 2024 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel fijn om iemand te vertrouwen daar.
Gewoon-weer-de-zoveelste-keer-van-hetzelfde-gate.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Deem danst heerlijk met Jason.. El Grover ligt in bed te zieligen.. hebben we een ArmbandjesGate?
Praten tegen een muurquote:Op donderdag 5 december 2024 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
" Iedere keer heb ik de hoop dat het een keer veranderd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |