quote:Op donderdag 5 december 2024 10:30 schreef humpty het volgende:
Valt mij op als er ergens een meningsverschil of fittie is
dan staat betweter(die uiteindelijk niks weet) Annet vooraan.
Je ziet aan haar kop dat ze ervan geniet echt een heel naar mens.
Het is ook niet aan hun om zoiets in de openbaarheid te gooien, bah! laag.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijkbaar iets wat ze in vertrouwen heeft gedeeld.
Nee volgens mij is dit iemand anders. Kan ook zo'n onbekende ingehuurde sinterklaas zijn die je als particulier ook gewoon kan laten opdraven. Of het is iemand van de FEBO...kan ook.quote:
Ja ik vrees het ergste. Kan zijn dat hij vanaf nu alles gaat winnen, ook de knock outs want die Ranking slaat echt nergens op en is niet alles bepalend is gebleken, helaas....Daar mag wel een aanpassing in komen, als er iets aangepast mag worden.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:54 schreef Gia het volgende:
Goede en terechte actie van Sylvia. Floris dacht slim te zijn door die afspraak met Rami te maken, maar dat zou de Haaien een stuk dichter bij de Vossen brengen. Want er zou anders meer van de Vossen naar de Haaien gaan, dan andersom. En inderdaad: De Haaien hebben de Vossen al 2x genaaid.
Genoten van de verongelijkte kop van Floris. Meer van dit, graag.
Echt vreselijk dat Bokito gedragquote:Op donderdag 5 december 2024 02:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond het een masterset van Sylvia! Heerlijk en dan die Floris in zijn blote bast door de loods zien paraderen met zijn meest arrogante boze blik. Hilarisch. Ik moest later kijken, maar oh wat heb ik genoten van dat snotjong. Leukste aflevering tot nu toe
Nou, we gaan het zien.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
De Sint heeft heel lang lopen denken, aan wie hij de 250 moet schenken..
Annet stond met de roe in de handquote:Op donderdag 5 december 2024 19:44 schreef KinKiJan het volgende:
Wat zongen ze nou?
"Dag Sinterklaasje dahaag dahaag dahaag dahaag onverstaanbaar gemompel Piet!"
Beter dan sommige 18- jarigen die hun 3de abortus al hebben gehadquote:Op donderdag 5 december 2024 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. eenheel punt maken van het feit dat Pres nog nooit geneukt heeft
Meer dat het een persoonlijk iets is. Had niet openbaar gehoeven zeker niet op tv.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezus.. eenheel punt maken van het feit dat Pres nog nooit geneukt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |