abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215790080
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 december 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
Annet beweert dat hij geen zelfreflectie heeft
Beetje geval pot ketel
Iedere keer als Annet in de spiegel kijkt komt er weer een barst bij :Y
  vrijdag 6 december 2024 @ 20:27:29 #227
501164 KinKiJan
#TeamPapegaai
pi_215790081
Krijg heksenkamer 3 vibes van deze gieren, die 0 punten van net smaken des te beter zo :Y
Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meer dan de ander..
  vrijdag 6 december 2024 @ 20:28:47 #228
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_215790098
Neeeeee
Niet weer dat gedraaikont van Senna :X :r
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_215790104
Ach Floortje
  vrijdag 6 december 2024 @ 20:29:28 #230
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215790107
Maandag nog meer drama met Fleurtje _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215790118
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2024 20:29 schreef Puzzie het volgende:
Maandag nog meer drama met Fleurtje _O_
Wordt tijd dat Floris een ijsbad neemt })
pi_215790126
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 december 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
Annet beweert dat hij geen zelfreflectie heeft
Beetje geval pot ketel
Als er een dat zeker niet heeft is zij het wel.
Maar sowieso met alles wat ze hem kwalijk neemt is zij een kopie.
  vrijdag 6 december 2024 @ 20:31:19 #233
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215790131
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Wordt tijd dat Floris een ijsbaan neemt })
Lijkt mij heel verstandig ,want die gaat maandag weer huilen :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215790162
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 december 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
Neeeeee
Niet weer dat gedraaikont van Senna :X :r
Kan iemand haar uit haar lijden verlossen? Davey ligt al weken met een ander te krikken als hij slim is.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 6 december 2024 @ 20:36:04 #235
501164 KinKiJan
#TeamPapegaai
pi_215790215
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Wordt tijd dat Floris een ijsbad neemt })
Verhuizen naar de noordpool, (zonder camera's en zeker zonder micorofoon!) zou het beste zijn! :Y
Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meer dan de ander..
pi_215790853
Lekker man, Fleuris gaat ook nog een blauwtje lopen maandag. Nu al zin. Maakt de winst van de Haaien met dat liedje weer teniet, ik kon het weer niet uitstaan dat gejuich van die droeftoeter.
Annet was wel het hoogtepuntje van de show. Ze had 1 TAAK, dat was NIET als beste zingen, maar een goede songtekst schrijven...ze kan geen van beide maar die vreselijke Billy Dans geeft haar nog complimenten ook. Hoorde overige alleen maar ad lips, tekst was nauwelijks te verstaan, maar eigenlijk bij alle deelnemers niet.En dan gaat ze ook nog eens haar tekst vergeten en moet dan gaan spieken als een soort 'Wim Kan' gebogen over grote vellen papier, man man, wat een LEEDvermaak!
Pieter Paul was dus een one trick pony en gaat het pand al weer verlaten blijkbaar. 1 extra bewoner en een Jason die vertrekt, dat zijn er al 4 die er bij komen en verwacht in deze decembermaand nog wel meer vrijwillige exits, dus wordt een mooie schone lei.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215791539
Ohhh die Annet wat een haaibaai, vreselijk mens nog erger dan Paul.
pi_215791729
Maar Annet is in ieder geval 'gezien' door Billy. Als dat geen doorbraak wordt als zangeres. Wat een arrogante meid. Je ziet en hoort aan alles wat ze zegt en doet dat ze hoopt ontdekt te worden in de entertainment wereld. Onze huispsycholoog :r
pi_215792124
Annet kan niet tegen kritiek, buiten ga ik alles goed doen 😄😄😄😄😂😂😂😂
pi_215792251
Annet is echt een vreselijke narcist. Dat kwam maar weer eens goed tot uiting met de juryopdracht en haar opmerkingen achteraf. Nancy is het roddelblad van de loods, als je die iets hebt verteld, dan weten alle teams het binnen een paar uur. Helaas start er ook weer een nieuwe aflevering van Goede Tijden Slechte Tijden met in de hoofdrollen Senna en Floris, waarin Senna weer 180 graden draait over haar gevoel voor de 50ste keer en Floris gaat janken. Maar niet getreurd! Daarna volgt er gelukkig weer voor de 50ste keer de prille liefdesfase en zullen ze zoals Moirama al heeft voorspelt; hoogstwaarschijnlijk kussen tijdens de kerstdagen of oud-en nieuw voor een prachtig tv-momentje. :{w
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_215792363
Mag toch hopen dat ze dan opgehoepeld zijn omdat de nieuwe cyclus dan al van start is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215792552
Dat was echt een topaflevering! Nooit gedacht dat Albert zo onderkoeld grappig kon zijn en wat een geweldige tekst!. En smullen van ad lip queen Annet die de meest kromme rijmen afleverde en dacht dat het een meesterwerk was. Ik heb medelijden met Paul die met die griezels in zijn bondje moest leven. Geen wonder dat hij weggaat.
pi_215792572
Wat een vreselijk mens is die Nancy. Alsof het nog niet genoeg is dat ze Paul gewoon heeft weggepest, als vrouw (kindje) van 47, liegt ze ook nog dat ze het niet heeft gelezen op de PC, wat ze ook tegen anderen heeft gezegd. Hoe slecht kan je als mens zijn zeg :r :r :r
if it's meant to be, it will be
pi_215792887
Alles is al gezegd maar man wat heb ik genoten van deze aflevering *O*
en nog denkt Annet dat ze het hier buiten gaat maken...waarmee dan _O-
pi_215793086
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 08:03 schreef humpty het volgende:
Alles is al gezegd maar man wat heb ik genoten van deze aflevering *O*
en nog denkt Annet dat ze het hier buiten gaat maken...waarmee dan _O-
Nou, met hoelahoepend 1 van haar vele (want ze schudt ze zo uit haar mouw, hè) zelfgeschreven nummers te zingen en dan de tekst te vergeten. Ze zou dat zelfs geblinddoekt kunnen doen. Daar is echt wel vraag naar hoor 😁
pi_215794495
456.000 lineaire kijkers zagen Annet flink AF gaan in de aflevering van gisterenavond....
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 7 december 2024 @ 12:49:18 #247
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_215795898
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kunnen ze die Floris niet vastbinden op een stoel, met een gagball in zijn muil ~O>
oooh yeahhh... so keilllll :% :% ~O>
... en huiver mee
pi_215797321
Oh die Annet, de vrouw met alle mensenkennis, manager ervaring enz.
Ik vind alleen haar non verbale communicatie al genoeg zeggen, maar hoe groot kan het bord voor je kop zijn?
'Hierbuiten ga ik 1000 procent knallen' Waarmee? Werken een jezelf, zelfreflectie, je manier van communiceren?
Precious een jonge dame van 26 weet precies de vinger op de zere plek te leggen bij dr!

Stiekem hoopte ik dat Morri Annet wel de waarheid zou kunnen zeggen, maar ik begrijp na de laatste uitzending dat Morri ook ver van Annet wil blijven.
Ik vind het sneu voor Paul. Hij begin inderdaad veel te stevig (zoals Rami heel terecht zei) Maar Nancy en Annet pesten hem gewoon letterlijk weg. Wat een nare vrouwen....en dat op die leeftijd.
pi_215797724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 08:50 schreef Yver73 het volgende:

[..]
Nou, met hoelahoepend 1 van haar vele (want ze schudt ze zo uit haar mouw, hè) zelfgeschreven nummers te zingen en dan de tekst te vergeten. Ze zou dat zelfs geblinddoekt kunnen doen. Daar is echt wel vraag naar hoor 😁
_O- _O- _O-
pi_215799470
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 15:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh die Annet, de vrouw met alle mensenkennis, manager ervaring enz.
Ik vind alleen haar non verbale communicatie al genoeg zeggen, maar hoe groot kan het bord voor je kop zijn?
'Hierbuiten ga ik 1000 procent knallen' Waarmee? Werken een jezelf, zelfreflectie, je manier van communiceren?
Precious een jonge dame van 26 weet precies de vinger op de zere plek te leggen bij dr!

Stiekem hoopte ik dat Morri Annet wel de waarheid zou kunnen zeggen, maar ik begrijp na de laatste uitzending dat Morri ook ver van Annet wil blijven.
Ik vind het sneu voor Paul. Hij begin inderdaad veel te stevig (zoals Rami heel terecht zei) Maar Nancy en Annet pesten hem gewoon letterlijk weg. Wat een nare vrouwen....en dat op die leeftijd.
Annet is een geitenwollensokkerneukert zoals Jeff uit EJVJL zou zeggen, en zo ook Morri.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')