Iedere keer als Annet in de spiegel kijkt komt er weer een barst bijquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Annet beweert dat hij geen zelfreflectie heeft
Beetje geval pot ketel
Als er een dat zeker niet heeft is zij het wel.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Annet beweert dat hij geen zelfreflectie heeft
Beetje geval pot ketel
Lijkt mij heel verstandig ,want die gaat maandag weer huilenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Floris een ijsbaan neemt
Kan iemand haar uit haar lijden verlossen? Davey ligt al weken met een ander te krikken als hij slim is.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
Neeeeee
Niet weer dat gedraaikont van Senna
Verhuizen naar de noordpool, (zonder camera's en zeker zonder micorofoon!) zou het beste zijn!quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat Floris een ijsbad neemt
Nou, met hoelahoepend 1 van haar vele (want ze schudt ze zo uit haar mouw, hè) zelfgeschreven nummers te zingen en dan de tekst te vergeten. Ze zou dat zelfs geblinddoekt kunnen doen. Daar is echt wel vraag naar hoor 😁quote:Op zaterdag 7 december 2024 08:03 schreef humpty het volgende:
Alles is al gezegd maar man wat heb ik genoten van deze aflevering
en nog denkt Annet dat ze het hier buiten gaat maken...waarmee dan
oooh yeahhh... so keilllllquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kunnen ze die Floris niet vastbinden op een stoel, met een gagball in zijn muil
quote:Op zaterdag 7 december 2024 08:50 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Nou, met hoelahoepend 1 van haar vele (want ze schudt ze zo uit haar mouw, hè) zelfgeschreven nummers te zingen en dan de tekst te vergeten. Ze zou dat zelfs geblinddoekt kunnen doen. Daar is echt wel vraag naar hoor 😁
Annet is een geitenwollensokkerneukert zoals Jeff uit EJVJL zou zeggen, en zo ook Morri.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh die Annet, de vrouw met alle mensenkennis, manager ervaring enz.
Ik vind alleen haar non verbale communicatie al genoeg zeggen, maar hoe groot kan het bord voor je kop zijn?
'Hierbuiten ga ik 1000 procent knallen' Waarmee? Werken een jezelf, zelfreflectie, je manier van communiceren?
Precious een jonge dame van 26 weet precies de vinger op de zere plek te leggen bij dr!
Stiekem hoopte ik dat Morri Annet wel de waarheid zou kunnen zeggen, maar ik begrijp na de laatste uitzending dat Morri ook ver van Annet wil blijven.
Ik vind het sneu voor Paul. Hij begin inderdaad veel te stevig (zoals Rami heel terecht zei) Maar Nancy en Annet pesten hem gewoon letterlijk weg. Wat een nare vrouwen....en dat op die leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |