abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8593293
Na een best wel emotionele en vermoeiende dag, waarin ik mijn ex vanwege werk ontmoet heb... en de dagelijkse stress.. welke opzich lekker is.. maar ook een druppel in een overvolle emmer....
Maar genoeg van dat negatieve...

Zoals jullie.. lievers kijkertjes al konden lezen in dit Patje voelt zich verukt topic, heb ik werkelijk een wonderlijk wezen ontmoet....

Mijn hoop daalde toch redelijk snel.. gewoon in mijn gevoel..
maar nu heb ik haar gebeld... en ze vond het toch wel leuk om te ontmoeten... volgende week dinsdag gaan we wat eten..

Wh00bie... leuk zeg....
Dus ja, na al die ellende berichten.. wederom een blij bericht van Lopat

edit: En dat wilde ik met jullie... lieve kijkertjes even delen

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8593824

en nu moet er wel iemand reageren om in mijn triompf... even mee te genieten.. zodat mijn overwinning.. gevierd kan worden!

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8593946
*overwinning viert
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_8593971
gooooooooooeeeeeeeeeedddddddddddddddddd mannnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8597052
Heel fijn, maar als iedereen dit elke keer gaat doen als ie zich goed voelt houden we weinig interessante gespreksonderwerpen over. Dit soort dingen kunnen makkelijk in hoe voel je je nu
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')