Er zijn zoveel voorbeelden van "idioten." Je kunt hem geen gebrek aan karakter verwijten.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:18 schreef Document1 het volgende:
Ik vind dit een ingewikkeld onderwerp want Bogarde heeft zich wel als een volslagen debiel gedragen in het verleden maar daar ligt het natuurlijk niet aan.
Als Trump zwart zou zijn geweest. Had ie dan met zijn verleden kans om weer president te worden ?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:28 schreef De_Pel het volgende:
Mwah. Deze neger heeft natuurlijk wel een imagootje.
Tja, als je nooit wilt buigen moet je soms maar barsten?quote:Op woensdag 4 december 2024 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel voorbeelden van "idioten." Je kunt hem geen gebrek aan karakter verwijten.
Vloog vroeger elke dag netjes naar Londen om een paar rondjes om het veld te rennen en zo zijn miljoenensalaris veilig te stellenquote:Op woensdag 4 december 2024 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel voorbeelden van "idioten." Je kunt hem geen gebrek aan karakter verwijten.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Vloog vroeger elke dag netjes naar Londen om een paar rondjes om het veld te rennen en zo zijn miljoenensalaris veilig te stellen
Hij verschuilt zich juist niet. Hij is open en bloot, en stelt het ter discussie.quote:Op woensdag 4 december 2024 18:40 schreef Durmada het volgende:
Lekker makkelijk om je daarachter te verschuilen. Alsof Ajax een competente coach zou over slaan omdat hij een ander kleurtje heeft. En als ze dat al zouden doen, is het niet logisch om Reiziger dan wel aan te nemen als coach van Jong Ajax.
Het is allemaal niet zo zwart-witquote:Op woensdag 4 december 2024 18:40 schreef Durmada het volgende:
Lekker makkelijk om je daarachter te verschuilen. Alsof Ajax een competente coach zou over slaan omdat hij een ander kleurtje heeft. En als ze dat al zouden doen, is het niet logisch om Reiziger dan wel aan te nemen als coach van Jong Ajax.
En ? Wat wil je zeggen ? Wie was er fout ?quote:Op woensdag 4 december 2024 19:25 schreef Cupfighter het volgende:
Bogarde, de bankwarmhouder van Chelsea voor veel geld
Chelseaquote:Op woensdag 4 december 2024 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ? Wat wil je zeggen ? Wie was er fout ?
Nogmaals dat doet ie niet. Verder zou het zijn goed recht zijn. Net zoals het clubs met minder geld hun goed recht is geld als issue te brengen.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
De racismekaart trekken om je eigen onkunde te verdoezelen wat een debiel.
Als je in de dikke van dale het woord racismekaart opzoekt, dan staat er een foto van Winston bij. Die man is al zijn hele leven verongelijkt omdat iedereen racist is in zijn ogen.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nogmaals dat doet ie niet. Verder zou het zijn goed recht zijn. Net zoals het clubs met minder geld hun goed recht is geld als issue te brengen.
Had wel mooi Bosnich op zijn muil geslagen toen die Edje had zitten pesten.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:25 schreef Cupfighter het volgende:
Bogarde, de bankwarmhouder van Chelsea voor veel geld
Hij zal niet iedereen zo noemen, veel wel. Mooi dat hij zich uitspreekt.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je in de dikke van dale het woord racismekaart opzoekt, dan staat er een foto van Winston bij. Die man is al zijn hele leven verongelijkt omdat iedereen racist is in zijn ogen.
Die neger is één van de beste voetballers. Ik weet bijna zeker dat Ajax en Feijenoord waarschijnlijk niet met Frafiola en Skyppie als ze neger waren geweest.quote:Op donderdag 5 december 2024 08:15 schreef Halcon het volgende:
Wat een onzin allemaal. Daarom stelde bijvoorbeeld Barcelona een neger aan die degradeerde met Sparta
Een van de beste voetballers, maar geen geweldige trainer.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die neger is één van de beste voetballers. Ik weet bijna zeker dat Ajax en Feijenoord waarschijnlijk niet met Frafiola en Skyppie als ze neger waren geweest.
Het helpt natuurlijk ook wel als je vader je een kleine starterslening geeft van een miljoen.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Trump zwart zou zijn geweest. Had ie dan met zijn verleden kans om weer president te worden ?
Op zijn CV staat finale van de EL, halve finale CL en meerdere kampioenschappen. Ik betwijfel of het aan zijn kwaliteiten ligt.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
De racismekaart trekken om je eigen onkunde te verdoezelen wat een debiel.
Warme landen kampen met minder racisme dunkt mij zoquote:Op donderdag 5 december 2024 08:15 schreef Halcon het volgende:
Wat een onzin allemaal. Daarom stelde bijvoorbeeld Barcelona een neger aan die degradeerde met Sparta
Als trainer?quote:Op donderdag 5 december 2024 15:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Op zijn CV staat finale van de EL, halve finale CL en meerdere kampioenschappen.
Pff heftig zeg! Zoiets gebeurt in het bedrijfsleven echt nooit!!!quote:Bij het verdelen van de trainersbaantjes wordt er te weinig naar kwaliteit en te veel naar de gunfactor gekeken. Daar heb ik mijn hele leven al mee te maken. Je bent volledig afhankelijk van de mensen die daarover beslissen.
Is dat relevant?quote:
Ja, voor een functie als trainer wel.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:58 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Is dat relevant?
Als jij goede werkzaamheden en prestaties verricht op je werk. Wordt er dan gewezen naar de directeur of ceo?
Zie Arteta (assistent van Guardiola), Mourinho (assistent van Van Gaal) en Ten Hag (assistent Rutten)quote:Op donderdag 5 december 2024 16:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, voor een functie als trainer wel.
Mourinho heeft zich via o.a. U. Leira opgewerkt. Ten Hag is op eigen benen begonnen bij de Eagles.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:04 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zie Arteta (assistent van Guardiola), Mourinho (assistent van Van Gaal) en Ten Hag (assistent Rutten)
Hij liet Messi debuteren en werd kampioen. Als Kluivert en Frank de Boer hun strafschoppen in de halve finale EK-2000 hadden benut zaten we in de finale met een grote kans op winst. De omhooggevallen Michels heeft nooit iets gepresteerd zonder Cruijff en van Basten. Bij winst op het EK-2000 zou iRijkaard waarschijnlijk Bondcoach zijn gebleven en was van Gaal nooit zijn opvolger geworden. Van Gaal zette Reiziger links back tegen Portugal en Oranje plaatste zich niet voor het WK-2002.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een van de beste voetballers, maar geen geweldige trainer.
Het is absurd dat een criminele vrouwenverkrachter en minderheden schofferende Trum de machtigste man ter wereld is. Hier kan ik niet serieus of relevant over oordelenn. De wereld is gek geworden en de PVV wordt straks nog groter.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:54 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk ook wel als je vader je een kleine starterslening geeft van een miljoen.
Maar ik weet niet of Trump de red wall, midwest, evangelisten en conservatieve arkansas en kentucky (volledig) had meegekregen. Misschien dat een conservatieve pick van de DNC dan van hem had gewonnen
Dat is het probleem ook niet wat Bogarde benoemt. Bogarde vraagt niet om een positie als hoofdcoach bij Manchester City, hij krijgt simpelweg nergens een aanbod.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mourinho heeft zich via o.a. U. Leira opgewerkt. Ten Hag is op eigen benen begonnen bij de Eagles.
De door hem genoemde Seedorf heeft als trainer, op basis van enkel een carriere als speler, wel de kans gekregen bij o.a. AC Milan, Dep. La Coruna en Kameroen. Kluivert heeft ook wel wat mooie functies gehad.
Elke trainer is natuurlijk wel afhankelijk van het materiaal. Deels is dat ook een keuze in welk avontuur je stapt. Maar je kunt, denk ik, niet zeggen dat Rijkaard, Seedorf en Kluivert geen kansen hebben gehad. Davids ook. Maar ze hebben er gewoon niet veel van gebakken. Bogarde, Kluivert en Davids lijken me gevoelsmatig ook geen geschikte karakters als trainer.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij liet Messi debuteren en werd kampioen. Als Kluivert en Frank de Boer hun strafschoppen in de halve finale EK-2000 hadden benut zaten we in de finale met een grote kans op winst. De omhooggevallen Michels heeft nooit iets gepresteerd zonder Cruijff en van Basten. Bij winst op het EK-2000 zou iRijkaard waarschijnlijk Bondcoach zijn gebleven en was van Gaal nooit zijn opvolger geworden. Van Gaal zette Reiziger links back tegen Portugal en Oranje plaatste zich niet voor het WK-2002.
Gevoelsmatig Ha ha ha. Cruijff werd als eerste Nederlandse international uit het veld gestuurd. Van Hanegem was de eerste speler in de Eredivisie die geel kreeg. Rijkaard heeft het goed gedaan. Seedorf kreeg kansen in derde wereldvoetballanden. Davids zijn kansen herinner ik me niet. Ik heb Seedorf vanaf het begin verdedigd. Hem wordt verweten strafschoppen te hebben gemist. En dat ie eigenwijs is. Cruijff durfde nooit strafaschoppen te nemen, daarom die met Olsen. Cruijff had al jong een grote mond, Seedorf was ook vroeg wijs. Seedorf heeft met drie verschillende clubs de EC-1 geworden. In het buitenland is hij een held, in Nederland hebben ze het over zijn gemiste strafschoppn.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Elke trainer is natuurlijk wel afhankelijk van het materiaal. Deels is dat ook een keuze in welk avontuur je stapt. Maar je kunt, denk ik, niet zeggen dat Rijkaard, Seedorf en Kluivert geen kansen hebben gehad. Davids ook. Maar ze hebben er gewoon niet veel van gebakken. Bogarde, Kluivert en Davids lijken me gevoelsmatig ook geen geschikte karakters als trainer.
Nee. In de VS maak je tegenwoordig alleen nog maar kans op het hoogste ambt als je oranje bent.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Trump zwart zou zijn geweest. Had ie dan met zijn verleden kans om weer president te worden ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |