Ik zat ook al te kijken jaquote:Op woensdag 18 december 2024 11:13 schreef Szura het volgende:
Die pa van hem met de verkeerde vlag op z’n wangen
https://www.avrotros.nl/a(...)n-de-uitzendingen~6/quote:Dinsdag 4 februari 2025 - 20.35 uur op NPO 1: Familie Manshad waagt de sprong met z'n zevenen naar Ras al-Khaimah in de Verenigde Arabische Emiraten. Daar nemen ze een bestaande beautykliniek over.
Dinsdag 11 februari 2025 - 20.35 uur op NPO 1: Yvonne en Steef vertrekken naar Oostenrijk. Hun nieuwe uitdaging? Een voormalig swingerspaleis omtoveren tot een sfeervolle Bed & Breakfast.
Dinsdag 18 februari 2025 - 20.35 uur op NPO 1: Nelleke en Jörn beginnen in Oostenrijk aan hun grote project. Ze verbouwen een oud pension met drie verdiepingen tot appartementen en studio's.
Dinsdag 4 maart 2025 - 20.35 uur op NPO 1: Follow-up:
wat gebeurde er met bekende gezichten uit eerdere seizoenen?
Estee en Taif – Na hun emigratie naar de Dominicaanse Republiek (2021) en een bijzondere uitwisseling naar Frankrijk (2022), staat hun leven vol veranderingen.
Ronald en Janine – Na hun emigratie naar Frankrijk (2019) en aan Ik Vertrek – Even Weg (2021), is niets meer hetzelfde in hun leven.
Mooie golfbaan. Was vorige week nog een toernooi van de DP-worldtour te zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:45 schreef alpeko het volgende:
Wat ze daar hopen te vinden snap ik ook niet zo.
Die heb je overal wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooie golfbaan. Was vorige week nog een toernooi van de DP-worldtour te zien.
1 keer op vakantie, classicquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:45 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat ze daar hopen te vinden snap ik ook niet zo.
De hele dag met je baby binnen opgesloten zittenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef Szura het volgende:
Goh je kan overdag niet naar buiten in die bakoven, wie had dat nou kunnen denken
quote:Het gaat goed met ons allemaal! Kort na het vertrek van Achwak en Lara naar Nederland op 12 november 2024, beseften we al snel dat we niet zonder elkaar konden. Daarom zijn Raed en Lylua ook terugverhuisd naar Nederland.
Ons huis en de kliniek in Ras al-Khaimah hebben we aangehouden. We zitten nu in een testfase: Raed en ik (Achwak) reizen af en toe naar RAK om de kliniek op afstand te managen, terwijl we tegelijkertijd in Nederland ons leven opnieuw opbouwen. We wonen weer in Heemskerk, en dat voelt als thuiskomen.
Met Rachel en Ahmed gaat het goed. Ze hebben allebei een baan én hun eigen woning in Heemskerk. Voor Lara en Lylua voelt het geweldig om weer in Nederland te zijn; het is alsof ze nooit zijn weggeweest.
Voor Raed en mij is het een dubbel gevoel. We missen soms de energie en het avontuur van RAK, maar we zijn vooral blij en dankbaar dat het goed gaat met de kinderen. Hun geluk maakt alles de moeite waard.
De kliniek in RAK draait op volle toeren, en dankzij het team dat ik heb opgeleid, kan ik de meeste zaken op afstand regelen. Als het nodig is, vliegen Raed en ik naar RAK om ter plaatse te helpen.
Een bijzonder moment: ik ben genomineerd voor de award ‘Best Beauty Director 2025’ in het Midden-Oosten! Het is een enorme eer en een mijlpaal in mijn carrière. Hopelijk mag ik deze prijs in ontvangst nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |