Ff opgezochtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk!
Minder Frankrijk dan anders lijkt het wel? Ik heb het idee dat 75% van die lui in een ruïne in Frankrijk gaat zitten met een B&B of camping
Maar dat is een gevoel, geen feir
De meeste kinderen willen na een paar jaar niet meer terug naar Nederland. Ik herinner me nog een aflevering van een puber die zodra ze kon weer terugging naar Nederland, na drie weken was ze weer terug in Spanje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:58 schreef mitt het volgende:
Altijd leuk om naar miserabel voelende kinderen te kijken omdat de ouders zo nodig willen emigreren.
Hij werkt vanuit huis als architect.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:16 schreef Remco het volgende:
Dit is allemaal heel raar. Weinig info over hoe ze überhaupt anderhalf jaar leven daar bekostigen. Wat ze nu precies willen, en mensen vrijwillig laten werken voor kost en inwoning, maar ze moeten wel hun eigen tent meenemen.
Bijzonder is dat inderdaad, meestal komt de sterke drank daar uit een plastic flesquote:
Ik kijk de herhaling maar het begin geeft het programma aan dat hij z’n baan als architect behoudtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:16 schreef Remco het volgende:
Dit is allemaal heel raar. Weinig info over hoe ze überhaupt anderhalf jaar leven daar bekostigen. Wat ze nu precies willen, en mensen vrijwillig laten werken voor kost en inwoning, maar ze moeten wel hun eigen tent meenemen.
Klopt, heb ik inderdaad gemist. Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:43 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik kijk de herhaling maar het begin geeft het programma aan dat hij z’n baan als architect behoudt
Ik dacht ook al Alfred van den Heuvel te herkennen. Maar wist het niet zeker.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:39 schreef sjaakspark het volgende:
Wie is de acteur die op het afscheidsfeest met de baby op schoot zit?
Hier dacht ik dat ook, hij leek een opa, maar werd niet genoemd. Zou mij niets verbazen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al Alfred van den Heuvel te herkennen. Maar wist het niet zeker.
Klopt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:06 schreef usagi414 het volgende:
Ik dacht ook al Alfred van den Heuvel te herkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |