abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! dinsdag 3 december 2024 @ 18:59:58 #1
367000 roos94
pi_215759056
Lijkt of anno 2024 bijna iedereen zo een ding heeft.

Waarom en heb je dr echt wat aan?
pi_215759072
ik heb wel of geen slimme deurbel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215759075
Die van mij doet zelfs het huishouden en laat de hond uit!
pi_215759121
Ts begint.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Spellchecker dinsdag 3 december 2024 @ 19:06:41 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215759225
Nope. Ik vind het zo stom om te bedenken dat mijn deurbel slimmer zou zijn dan ik.

Wat doen mensen zichzelf toch aan?
pi_215759277
Nee, ik doe de deur evengoed niet open als ik niemand verwacht
Sicker than your average.
  dinsdag 3 december 2024 @ 19:22:29 #8
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_215759295
Ik heb helemaal geen deurbel :)
Appears.
pi_215759349
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:20 schreef Aberkullie het volgende:
Nee, ik doe de deur evengoed niet open als ik niemand verwacht
Doe ik ook niet.
En als ze blijven bellen, steek ik mijn kop door het keukenraam en roep naar hun dat er niemand thuis is.
Die koppen. Puur goud. B-)
pi_215759460
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb helemaal geen deurbel :)
Handig. Ik zou wel weer een ouderwetse deurbel willen hebben.
Jammer, geen plaatjes van te vinden. :(

Je weet wel, zo'n ouderwetse koperen bel die met een hard en fel gerinkel aangaf dat er iemand voor de deur stond.
Of in de winkel stond.
pi_215759461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:02 schreef Nober het volgende:
Die van mij doet zelfs het huishouden en laat de hond uit!
Daar hoef je niet slim voor te zijn, dat kan een vrouw ook.
pindazakje
  dinsdag 3 december 2024 @ 19:39:07 #12
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_215759493
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:36 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Handig. Ik zou wel weer een ouderwetse deurbel willen hebben.
Jammer, geen plaatjes van te vinden. :(

Je weet wel, zo'n ouderwetse koperen bel die met een hard en fel gerinkel aangaf dat er iemand voor de deur stond.
Of in de winkel stond.
Ik had ooit een draadloze die zomaar uit zichzelf afging, vervolgens begon dat ding van de muur te vallen en toen was ik er wel klaar mee.
Appears.
pi_215759503
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:36 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
O ja? Leg mij dan eens uit waarom mannen zoveel blunderen in hun auto?
Auto is toch een uitvinding van De Man.
Waarom blunderen deze grote geesten dan toch steeds opnieuw met deze ultieme mannelijke utivinding?
pi_215759515
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
O ja? Leg mij dan eens uit waarom mannen zoveel blunderen in hun auto?
Auto is toch een uitvinding van De Man.
Waarom blunderen deze grote geesten dan toch steeds opnieuw met deze ultieme mannelijke utivinding?
Omdat er ook heel veel domme mannen zijn. Behalve mannen die de auto hebben uitgevonden natuurlijk.
pindazakje
pi_215759525
Ik heb een half slimme deurbel, zonder wifi... gewoon op de kabel van de oude.. maar nu wel met beeld en geluid maar ze kunnen mij niet horen... das wel minder...
Just say hi!
pi_215759536
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Omdat er ook heel veel domme mannen zijn. Behalve mannen die de auto hebben uitgevonden natuurlijk.
Hoeveel waren er dat? 2 of 3?
pi_215759569
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hoeveel waren er dat? 2 of 3?
Geen idee, maar bij elke autofabrikanten werken wel honderden slimme ingenieurs tegenwoordig.
pindazakje
pi_215759594
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:36 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Vrouwen zijn duur in onderhoud.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215759599
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:42 schreef Chandler het volgende:
Ik heb een half slimme deurbel, zonder wifi... gewoon op de kabel van de oude.. maar nu wel met beeld en geluid maar ze kunnen mij niet horen... das wel minder...
Wat is nu dan het slimme van zo'n deurbel?
Ja, Disney probeerde ons wijs te maken dat theepotten konden praten en zingen.
pi_215759613
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik woon op hoogte dus hoef niet meer naar beneden te lopen om er vervolgens achter te komen dat ze voor de buren komen...

Das het grote voordeel...
Just say hi!
pi_215759643
Wij hebben een ouderwetse trekbel, in huis hoor je dan letterlijk de bel rinkelen
Sommige wannabee aanbellers snappen dat niet en gaan dan kloppen, of lopen weer weg :)
pi_215759666
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:49 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik woon op hoogte dus hoef niet meer naar beneden te lopen om er vervolgens achter te komen dat ze voor de buren komen...

Das het grote voordeel...
Ik ook. En ik doe dus nooit open als er gebeld wordt.
Tenzij ik mensen verwacht.
pi_215759675
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik ook. En ik doe dus nooit open als er gebeld wordt.
Tenzij ik mensen verwacht.
Ik wel, ik heb wel vrienden die zo maar eens voor de deur staan! :Y

Maar nu ben ik stiekem wel benieuwd naar een bel die geen abbo nodig heeft (ook in de toekomst niet)
Just say hi!
pi_215759681
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:50 schreef Kanaroe het volgende:
Wij hebben een ouderwetse trekbel, binne. Hoor je dan letterlijk de bel rinkelen
Sommige wannabee aanbellers snappen dat niet en gaan dan kloppen, of lopen weer weg :)
Heerlijk toch? Veel beter dan zo'n irritante 'triiiiiingbel'.
pi_215759682
Oh, en vrienden/familie/bekenden komen gewoon achterom hier
pi_215759689
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:53 schreef Chandler het volgende:

[..]
Ik wel, ik heb wel vrienden die zo maar eens voor de deur staan! :Y

Maar nu ben ik stiekem wel benieuwd naar een bel die geen abbo nodig heeft (ook in de toekomst niet)
Eufy, hebben wij ook. Ideaal!
pi_215759690
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Heerlijk toch? Veel beter dan zo'n irritante 'triiiiiingbel'.
Jeps, klingelingeling doet ie, heel gezellig
pi_215759743
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:54 schreef Nismo1991 het volgende:

[..]
Eufy, hebben wij ook. Ideaal!
En welke dan? er zijn zoveel soorten :@ want ze zijn er vanaf 3 tientjes tot een ruimte 100 euro :@
Just say hi!
pi_215759753
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:54 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Jeps, klingelingeling doet ie, heel gezellig
Ja, hier een of andere knook die oeverloos loopt te zaniken. :(
Sorry, ben een beetje dronken.

Maar dit soort bellen bedoel ik dus.

Bekijk deze YouTube-video

Een hoop blabla. Ik heb het filmpje niet eens afgekeken.
Had het geduld er niet voor. :N
pi_215760037
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 20:00 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, hier een of andere knook die oeverloos loopt te zaniken. :(
Sorry, ben een beetje dronken.

Maar dit soort bellen bedoel ik dus.

Bekijk deze YouTube-video

Een hoop blabla. Ik heb het filmpje niet eens afgekeken.
Had het geduld er niet voor. :N

Ja, zoiets hebben wij.
Ander uiterlijk, zelfde geluid
pi_215760064
Mijn deurbel is uit 1904 :')

Heb een tekening van mn huis uit dat jaar, deurbel staat er gewoon op
-nee-
  Moderator dinsdag 3 december 2024 @ 20:33:20 #32
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215760200
Ik heb er een.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 3 december 2024 @ 21:04:54 #33
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215760649
Die van mij is in opstand gekomen en heeft mijn benen er af geschoten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 december 2024 @ 21:28:32 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215760923
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ligt maar net aan je voorkeuren. Net als social media: het is niet per definitie slecht omdat (vaak oudere) mensen zeggen dat het slecht is, maar het is niet ineens heilig ofzo. Het heeft z'n voordelen :)

En nee, zelf heb ik er (nog) geen één, maar wellicht in de komende jaren. Wel handig om te weten wie er voor de deur staat :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 3 december 2024 @ 21:32:29 #35
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_215760967
Ik heb hem nooit gevraagd hoe slim hij is.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:00:15 #36
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_215761777
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 21:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[ afbeelding ] Ik heb hem nooit gevraagd hoe slim hij is.
Ik vind het geniaal.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_215762190
Mijn deurbel is superslim. Als je op z'n knopje drukt zegt ie "tring". Echt geniaal.
pi_215762213
Geen lakei hebben. :')
pi_215763502
Wij hebben er één, zowel voor als achter. Vorig jaar te maken gehad met een inbraak en sindsdien hebben we ze, dus dat geeft net ff een wat veiliger gevoel.

Daarnaast zit ik, als rasechte FOK'er, regelmatig op zolder en dan hoef ik niet helemaal naar beneden als er aangebeld wordt door mensen die ik toch niet ken.
  woensdag 4 december 2024 @ 09:10:59 #40
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_215763659
Ik woon in een appartement, ik had al een slimme deurbel voordat het hip was.
I assure you. I have no notion of treating men with such respect. That is the way to spoil them. (Jane Austen, Northanger Abbey)
This is a man's world but women hold it up (Carter Fatih, Man)
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_215763707
Ik niet, ik heb zo'n ouderwets ding waar mensen 80+ een hartaanval van kunnen krijgen
Google is your friend, abuse your friends
pi_215763718
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 08:51 schreef DjVero het volgende:
Wij hebben er één, zowel voor als achter. Vorig jaar te maken gehad met een inbraak en sindsdien hebben we ze, dus dat geeft net ff een wat veiliger gevoel.
En wat doet die slimme deurbel dan tegen inbraken? Dan zit je daar op je werk een uur van huis en zie je op je telefoon dat iemand met een capuchon op aan heeft gebeld. Race je dan elke keer snel naar huis om te kijken of diegene daarna het kiepraampje van de bijkeuken, buiten het zicht van de camera, geforceerd heeft?

Volgens mij geven dit soort camera-deurbellen een vals gevoel van veiligheid. In de VS hebben ze er zelfs een studie van gemaakt, maar geen bewijs gevonden dat camerabeveiliging daadwerkelijk criminaliteit tegengaat. In die situaties dat er opnames gemaakt zijn, kon de politie er meestal niks mee.
https://www.scientificame(...)eally-prevent-crime/
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  Miss 200.000.000! woensdag 4 december 2024 @ 09:18:50 #43
367000 roos94
pi_215763728
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:17 schreef knoopie het volgende:

[..]
En wat doet die slimme deurbel dan tegen inbraken? Dan zit je daar op je werk een uur van huis en zie je op je telefoon dat iemand met een capuchon op aan heeft gebeld. Race je dan elke keer snel naar huis om te kijken of diegene daarna het kiepraampje van de bijkeuken, buiten het zicht van de camera, geforceerd heeft?

Volgens mij geven dit soort camera-deurbellen een vals gevoel van veiligheid. In de VS hebben ze er zelfs een studie van gemaakt, maar geen bewijs gevonden dat camerabeveiliging daadwerkelijk criminaliteit tegengaat. In die situaties dat er opnames gemaakt zijn, kon de politie er meestal niks mee.
Ik denk dat het meer qua veiligheid mee te maken heeft dat je kan zien wat er gebeurd. Stel je ligt snachts in bed je hoort een raar geluid. Als je de voorkant en de achterkant van je huis snel kan checken via je telefoon en je ziet niks dan weet je oke er is niks
  Miss 200.000.000! woensdag 4 december 2024 @ 09:19:37 #44
367000 roos94
pi_215763735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:16 schreef Metalfrost het volgende:
Ik niet, ik heb zo'n ouderwets ding waar mensen 80+ een hartaanval van kunnen krijgen
Mijn buren zijn bejaard en hebben een extreem harde deurbel. Echt niet normaal. Als er bij hen iemand aanbelt, dreunt dat bij ons door het hele huis. Super irritant.
pi_215763756
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:19 schreef roos94 het volgende:

[..]
Mijn buren zijn bejaard en hebben een extreem harde deurbel. Echt niet normaal. Als er bij hen iemand aanbelt, dreunt dat bij ons door het hele huis. Super irritant.
Geluidssensor in je tuin plaatsen aangesloten op een tuinspuit met zwarte smurrie.
Elke keer dat hun deurbel gaat wordt een deel van de inhoud over de ramen gesproeid.
Best kans dat ze hierna de deurbel vervangen.
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 4 december 2024 @ 09:23:23 #46
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215763783
Ik zou daar denk ik enorm veel stress van krijgen.
Maargoed, woon in een flat dus ik heb een deurbel met intercom om te checken wie het is voor ik de deur wel of niet open doe.
pi_215763802
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:17 schreef knoopie het volgende:

[..]

Mijn vrouw werkt thuis. ;) En daarnaast zal het ook een afschrikkend effect hebben op potentiële inbrekers.

Ook hebben we een keer te maken gehad met kinderen die bloempotten bij ons de tuin in mieterden. Via de camera in de achtertuin (de deurbel én een camera) konden we mooi herleiden wie die kinderen waren - ze stonden er full-face op - en de ouders er eventjes op aanspreken. Daarna was dat ook weer klaar. :)
  woensdag 4 december 2024 @ 09:25:50 #48
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_215763809
woon in flat, ja ik zie de mensen op een schermpje als ze beneden aanbellen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_215763883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:18 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ik denk dat het meer qua veiligheid mee te maken heeft dat je kan zien wat er gebeurd. Stel je ligt snachts in bed je hoort een raar geluid. Als je de voorkant en de achterkant van je huis snel kan checken via je telefoon en je ziet niks dan weet je oke er is niks
Volgens de statistieken (en ook je boerenverstand) is het een fabeltje dat inbrekers altijd in het holst van de nacht inbreken. Dat doen ze veel liever als je aan het eind van de middag even snel de kinderen ophaalt en nog boodschappen doet. Of in het weekend als je met je kinderen naar de voetbal bent.

quote:
Je zou misschien verwachten dat ’s nachts het vaakst wordt ingebroken, maar niets is minder waar. In Nederland vindt slechts 13 procent van de woninginbraken in de nachtelijke uren plaats, tegenover ruim 60 procent in de middag- en avonduren.

Vooral tussen 15:00 uur en 19:00 uur vinden veel inbraken plaats. Veel mensen zijn zich dan minder bedacht op inbrekers, of gaan even kort de deur uit zonder alles goed af te sluiten.

Op welke dag wordt het vaakst ingebroken?
Inbrekers zijn het meest actief in het weekend, want vrijdag, zaterdag en zondag zijn de populairste dagen om in te breken. Op maandag vinden de minste inbraken plaats.

Ongeveer 80 procent van de inbraken wordt overigens gepleegd door ‘gelegenheidsinbrekers’. Zij zijn wel uit op een inbraak, maar hebben niet een specifiek doel op het oog. Pas als er iets interessants op hun pad komt, zullen zij een poging doen om binnen te komen.
En als je dus even boodschappen aan het doen bent, dan ben je nooit snel genoeg weer thuis om de inbreker op heterdaad te betrappen.
quote:
Een inbreker wil er maximaal drie minuten over doen om binnen te raken.
Eenmaal binnen is een inbreker gemiddeld vijf minuten bezig, voordat hij met buit weer vertrekt.
bron: https://www.beveiligingwi(...)t-vaakst-ingebroken/
pi_215764059
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 09:25 schreef DjVero het volgende:

[..]
Mijn vrouw werkt thuis. ;) En daarnaast zal het ook een afschrikkend effect hebben op potentiële inbrekers.
Zie post hierboven. Een beetje inbreker weet echt wel wanneer mensen thuis zijn, en breekt dus gewoon in als je vrouw even snel de kinderen gaat halen. Helemaal als ze dan misschien de deur niet goed op slot draait, en de ramen dicht doet, want ze is toch maar een half uurtje weg.
quote:
Ook hebben we een keer te maken gehad met kinderen die bloempotten bij ons de tuin in mieterden. Via de camera in de achtertuin (de deurbel én een camera) konden we mooi herleiden wie die kinderen waren - ze stonden er full-face op - en de ouders er eventjes op aanspreken. Daarna was dat ook weer klaar. :)
Dat geloof ik direct, dat het bij kinderen die streken uithalen goed werkt. Maar dat is heel wat anders dan geoefende inbrekers.

Als je er een goed gevoel bij hebt dan moet je hem lekker laten zitten. Maar objectief gezien is er weinig bewijs dat het tegen inbraak helpt. Hetzelfde geld investeren in een steviger slot, of braaf altijd je ramen en deuren dicht doen als je weg gaat is waarschijnlijk effectiever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')