Jij post het, ik niet.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tja, dat is dus mijn vraag.
Ik weet het niet.
Jij wel?
Ja. Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:30 schreef SemperLibertas het volgende:
Oh help, het zit je wel diep hè?
Daar was het ook, maar daar is TS emotioneel al ingestort en nu volgt hier hetzelfdequote:Op dinsdag 3 december 2024 19:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik denk dat dit meer hoort in R&P trouwens.
Dat is wat feminisme 3.0 dus is.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de OP nogal generaliserende onzin, eigenlijk.
Welke informatie…?quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:50 schreef Näsenbar het volgende:
Als je de schedel van de man en de vrouw opmeet kom je ook tot een hoop informatie die antwoord kan geven op deze vraag.
Wat dacht jij? Ik reageer op generaliserende onzin met nog meer generaliserende onzin, dat is wel constructief?quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is wat feminisme 3.0 dus is.
We zitten inmiddels al in de fase van destructie en recreatie hoorquote:Op dinsdag 3 december 2024 20:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat dacht jij? Ik reageer op generaliserende onzin met nog meer generaliserende onzin, dat is wel constructief?
TSquote:Op dinsdag 3 december 2024 19:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Daar was het ook, maar daar is TS emotioneel al ingestort en nu volgt hier hetzelfde
Daar komen ze er niet uit, dus er is even gewisseld qua forum en users.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik denk dat dit meer hoort in R&P trouwens.
Veel mannen (NEE NIET ALLEMAAL!1!1!!11!!!) vinden af en toe een vrouw leuk. Maar niet continu. Maar zo leven we niet (meer) dus schurken we maar 24/7 tegen elkaar aan. Tja.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:57 schreef Hiddendoe het volgende:
Vrouwen zijn leuk voor mannen zolang het hun moeder, zus, of voor mijn part hun achternichtje of buurmeisje betreft.
Maar als een man eenmaal getrouwd is, is zijn vrouw een helleveeg, een echte Xantippe, een echte draak.
quote:Op woensdag 4 december 2024 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
We zijn allemaal mensen, maar aangezien ik als vrouw nog steeds anno 2024 moet vechten om gelijke behandeling van een bepaalde groep mannen, hoef ik deze mannen ook niet als gelijkwaardige te behandelen.
Wie bedoel je?quote:Op woensdag 4 december 2024 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
We zijn allemaal mensen, maar aangezien ik als vrouw nog steeds anno 2024 moet vechten om gelijke behandeling van een bepaalde groep mannen, hoef ik deze mannen ook niet als gelijkwaardige te behandelen.
Mannen die vinden dat vrouwen niet over hun eigen lichaam mogen bepalen (of te wel voor afschaffen abortus zijn)quote:
Mag ik de laatsten respectvolle mannen noemen? Die zijn idd. fijn om mee om te gaan.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen die vinden dat vrouwen niet over hun eigen lichaam mogen bepalen (of te wel voor afschaffen abortus zijn)
Mannen die vinden dat het enige recht het aanrecht is
Mannen die vinden dat de enige bijdrage die een vrouw kan leveren het baren van een kind is
Mannen die naar mij kijken en alleen een potentieel neukbaar object zien.
etc.
Je kent ze wel![]()
Gelukkig zijn er ook een heleboel mannen die naar mij kijken en gewoon een mens zien en mij gewoon willen kennen en mij in mijn waarde laten.
Dat vraag ik me ook af. Maar volgens mij zijn het juist de vrouwen die graag willen trouwen, de mannen veel minder. Veel mannen willen juist het liefst gewoon ongecompliceerde sex zonder verplichtingen en verantwoordelijkheden.quote:
Nu heb ik altijd gedacht dat niet zozeer mannen maar vooral vrouwen vaak een ongunstig beeld over hun schoonmoeder hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2024 17:57 schreef Hiddendoe het volgende:
En dan wil ik het nog niet eens hebben over het denkbeeld van de man over zijn schoonmoeder. Deze man gaat daarbij volkomen weg van het feit dat zijn eigen moeder ook een schoonmoeder is of zal zijn.
Pardon?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:13 schreef Marsenal het volgende:
Vrouwen zijn wel verantwoordelijk voor de meeste echtscheidingen, ik denk dat vrouwen over het algemeen meer moeite hebben met mannen dan vice versa.
Ik vind alle vrouwen leuk. Echt alle. Ook de lelijke dikke. Ook de domme, ook de egocentrische trutten.
Van iedere drie echtscheidingen worden er twee door de vrouw aangevraagd en een door de man.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:13 schreef Marsenal het volgende:
Vrouwen zijn wel verantwoordelijk voor de meeste echtscheidingen, ik denk dat vrouwen over het algemeen meer moeite hebben met mannen dan vice versa.
Dat klinkt al anders.quote:Op zondag 22 december 2024 21:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Van iedere drie echtscheidingen worden er twee door de vrouw aangevraagd en een door de man.
quote:
Zelfs vrouwen houden het niet met die wijven uitquote:Huwelijken tussen twee vrouwen zijn veruit de grootste koploper in scheidingen, en lopen het vaakst stuk. Wanneer als ijkpunt 2010 wordt gebruikt blijkt dat 10 jaar later 26% van deze huwelijken eindigt in een scheiding, tegenover 14% van de man-man huwelijken en 16% van de man-vrouw huwelijken. Deze trend is ook zichtbaar wanneer andere startjaren worden gebruikt, of gekeken wordt naar geregistreerde partnerschappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |