Het is het motief van de spelerstunnel en de rugnummers zijn exact dezelfde stijl als de rijnummers in de Kuip. Het lettertype voor de spelersnamen zijn in exact dezelfde stijl als de belettering in de spelerstunnelquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is wel een originele kleur moet ik zeggen
maar het heeft niets met Feyenoord te maken
is gewoon een commercieel produkt om geld mee te verdienen
Ik denk dat dit wel gaat aanslaan bij een goep
quote:
daar hebben we jou inderdaad voorquote:Op vrijdag 6 december 2024 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
ls de rijn
Maar wat weet jij daarvan
Dit gedrocht valt idd niet te overtreffen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem ik dus pas echt lelijk he....dat broekje wat hier bij hoort is echt lachwekkend
Daarom heeft Til ook geen vreugde meer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit noem ik dus pas echt lelijk he....dat broekje wat hier bij hoort is echt lachwekkend
Met een pilletje op is dat nog goed te doen, die remsporen van dat feyenoord shirt valt niet te overtreffen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind deze eigenlijk wel ok. Het is niet dat ik hem in het openbaar zou willen dragen, maar hij heeft wel iets.quote:Op vrijdag 6 december 2024 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ik het op een helderder moment lees ben ik het er eigenlijk niet mee eens inderdaad.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is altijd een teken dat je je mening wellicht moet herzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |