quote:Op maandag 2 december 2024 23:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Bovendien moet ik nou een kattenoppas regelen als ik op vakantie wil, dat kost geld en dat maakt het dus nog minder aantrekkelijk om op vakantie te gaan eigenlijk.
Vliegtuigquote:Op maandag 2 december 2024 23:43 schreef ReplaR het volgende:
Hoe kun je reizen als je geeneens linksaf kan slaan?
Waarom niet? Dan kan je toch ook op zoek zijn naar inspiratie voor in de supermarkt? "Pre-fab pannenkoeken, welke zijn nou echt lekker?" Succes verzekerd.quote:Op maandag 2 december 2024 23:54 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet in CUL posten dat je nooit kookt en alleen magnetronmaaltijden eet?
Ik ben dan ook gestopt met een partner te zoeken.quote:Op maandag 2 december 2024 23:59 schreef Evangelion het volgende:
Mensen vinden veel reizen aantrekkelijk. Zo krijg je nooit een partner om mee te reizen.
That's some catch, that catch-22.
Dan ga je naar het feedback topic en vraag je de mods om dit te verplaatsen toch?quote:Op dinsdag 3 december 2024 04:24 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan kan je toch ook op zoek zijn naar inspiratie voor in de supermarkt? "Pre-fab pannenkoeken, welke zijn nou echt lekker?" Succes verzekerd.
De trein is comfortabelerquote:Op dinsdag 3 december 2024 04:45 schreef yessie234 het volgende:
Op reis gaan vind ik ook steeds minder aangenaam. Kort weekje in andere omgeving, niet te ver weg, vind ik dan weer wel leuk.
Als op het logeeradres een aansprekende keuken is, tenminste. Maar reizen...vreselijk.
Hekel aan lang autorijden, hekel aan vliegen, hekel aan busreizen, hekel aan fietsen door de regen of de hitte, hekel gekregen aan kamperen.
Misschien zo'n couchette voor de gein nog eens proberen:
[ link | afbeelding ]
Dat zou ik nog in één dag kunnen doen maar dan moet ik eerst mn rijbewijs kunnen halen. Met de trein ga ik niet aan beginnen daarheen duurt te lang.quote:Op dinsdag 3 december 2024 07:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ik reis nog altijd. Wandel graag in Duisburg en Aachen.
Meen je dat?quote:
Ik woon in Zuid Holland en betaal gewoon maandelijks mijn maandbedrag. In een keer aflossen zou kunnen maar is financieel nadelig.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:45 schreef Plompzakker het volgende:
Kun je in ieder geval dat geld sparen om DUO terug te betalen
Een weekend zou ik al een katten oppas voor moeten regelen. Één overnachting kan wel en heb ik wel eerder gedaan om bij iemand op bezoek te gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:34 schreef Fogel het volgende:
Wat is een "echte reis"? Valt een weekend weg in een Nederlandse/Belgische/Duitse stad waar je nog niet geweest bent daaronder?
Naja, dan heb je je antwoord al, lekker thuis blijven met je kat dus.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Een weekend zou ik al een katten oppas voor moeten regelen. Één overnachting kan wel en heb ik wel eerder gedaan om bij iemand op bezoek te gaan.
Als ik een rijbewijs heb doe ik misschien eens een overnachting in Noord Luxemburg. Vrijdag heen, goedkope dingen kopen , overnachting, s ochtends terug. Met de trein ga ik er niet aan beginnen het duurt namelijk veel te lang.
Met de trein zou Antwerpen of Brussel nog net aan kunnen hooguit Parijs, maar wat heb ik eraan om daar een nacht in een hotel te zitten ? Geen behoefte aan. Bovendien ben ik daar al vaak geweest.
Ben je zo een pauper dat je niet eens een Ryanairvlucht kan betalen dan ?quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:20 schreef CoolGuy het volgende:
Ik niet. Ik reis graag. Ik zou vaker willen reizen maar dat gaat niet.
Welke vraag beantwoord je hier dan ?quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, dan heb je je antwoord al, lekker thuis blijven met je kat dus.
ik mag niet duiken ivm medische aandoening , wel veel gesnorkeld.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:56 schreef Farenji het volgende:
Ik reis nog wel maar eigenlijk sinds corona een heel stuk minder ver weg. Heb daarvoor heel de wereld overgevlogen maar tegenwoordig kom ik Europa niet meer uit. Dat heeft wel meerdere redenen overigens, ik voel toch een beetje weerstand om nog veel te vliegen. Daarnaast ging ik altijd duiken op allerlei verre tropische plekken maar je ziet tegenwoordig bijna overal de gevolgen van klimaatverandering (dood koraal door opgewarmd zeewater etc) en dat vind ik veel te deprimerend. Dus dan maar fietsen door Vlaanderen zoals mijn laatste "verre" reis.
"...maar wat heb ik eraan om daar een nacht in een hotel te zitten ?"quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:37 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Welke vraag beantwoord je hier dan ?
Valt toch best mee? Vanaf Amsterdam Sloterdijk was ik in Troisvierges (Noord Luxemburg) in 5 uur met de trein. Vanaf Maastricht was dat maar 2 uur en een kwartier.quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Als ik een rijbewijs heb doe ik misschien eens een overnachting in Noord Luxemburg. Vrijdag heen, goedkope dingen kopen , overnachting, s ochtends terug. Met de trein ga ik er niet aan beginnen het duurt namelijk veel te lang.
Hahahaatjes, wat een luecquen troll ben je toch ook.quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ben je zo een pauper dat je niet eens een Ryanairvlucht kan betalen dan ?
Dat is een rhetorische vraag. Niks dusquote:Op dinsdag 3 december 2024 11:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
"...maar wat heb ik eraan om daar een nacht in een hotel te zitten ?"
Marokko kan gewoon met Ryanairquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hahahaatjes, wat een luecquen troll ben je toch ook.
Ik vlieg niet Ryanair omdat ik geen vakanties binnen Europa doe
Dan scheelt het maar een uur per enkele reis met de auto, maar vanuit mn dorp waarschijnlijk nog iets meer want ik moet natuurlijk eerst naar een intercity station.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Valt toch best mee? Vanaf Amsterdam Sloterdijk was ik in Troisvierges (Noord Luxemburg) in 5 uur met de trein. Vanaf Maastricht was dat maar 2 uur en een kwartier.
Thailand Ik ga meer richting het Caribisch gebied, Amerika en Canada. Ik klaag niet, maar ik zou als ik jou was vooral je eigen advies opvolgen in plaats van te klagen over zo'n beetje alles.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:55 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Marokko kan gewoon met Ryanair
En ook vluchten naar Thailand zijn echt niet zo duur hoor. Ga dus vaker op vakantie ipv hier klagen
Zonde. Zoveel moois in Europa.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hahahaatjes, wat een luecquen troll ben je toch ook.
Ik vlieg niet Ryanair omdat ik geen vakanties binnen Europa doe
Corendonnetje naar Curaçao? Als je dat niet eens kan betalen heb je natuurlijk ook weinig om over op te scheppen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Thailand Ik ga meer richting het Caribisch gebied, Amerika en Canada. Ik klaag niet, maar ik zou als ik jou was vooral je eigen advies opvolgen in plaats van te klagen over zo'n beetje alles.
Zeker daarom ben ik ook in de meeste Europese landen geweest.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde. Zoveel moois in Europa.
Geschreven vanaf de top van St Mary's church in Oxford. Gr gr.
Ja, alleen zijn de financiën niet de beperkende factor. Dat is meer jouw afdeling.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:07 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Corendonnetje naar Curaçao? Als je dat niet eens kan betalen heb je natuurlijk ook weinig om over op te scheppen.
Met Norwegian Air naar new york moet ook wel te doen zijn voor de kleinere portemonnaie
Zeg de persoon die in de OP klaagt dat kattenoppas zo duur is dat het onaantrekkelijk maakt om op vakantie te gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:07 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Corendonnetje naar Curaçao? Als je dat niet eens kan betalen heb je natuurlijk ook weinig om over op te scheppen.
Met Norwegian Air naar new york moet ook wel te doen zijn voor de kleinere portemonnaie
Als je zo veel moet werken voor je geld dat je niet vaak op vakantie kan, doe je iets verkeerd.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn de financiën niet de beperkende factor. Dat is meer jouw afdeling.
Dat is niet het doel van het topic en dat staat ook niet in de OP.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeg de persoon die in de OP klaagt dat kattenoppas zo duur is dat het onaantrekkelijk maakt om op vakantie te gaan.
Tevens vliegt Norwegian al jaren niet meer naar New York, maargoed.
TS, als het doel van je topic is om maar tegen alles en iedereen aan te schoppen gooi ik het wel naar KLB ofzo.
Nou, zorg er dan ook voor dat je het bij het doel van de OP blijft en dan is het helemaal OK.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:28 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dat is niet het doel van het topic en dat staat ook niet in de OP.
Jij bent de moderator en ik niet dus ik kan je niet tegenhouden al zet je het topic in SEX. Ik vind dit subforum prima voor dit topic .
Jij vindt 3000 euro al heel veel geld, dus onze belevingswerelden liggen nogal uit elkaar. Maak jij je maar druk over je eigen situatie.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:26 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als je zo veel moet werken voor je geld dat je niet vaak op vakantie kan, doe je iets verkeerd.
Een vrachtwagenchauffeur verdient aardig maar werkt zo 80 uur per week
Met de auto road trip lijkt me dan leuker maar inderdaad eerst rijbewijs.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Is toch helemaal niet erg dat je het reizen niet meer leuk vindt? Dan is ermee stoppen beter dan er tegen je zin in mee door gaan. Zo gaat dat toch vaker met bepaalde hobby's en interesses in je leven? In sommige dingen heb je op een gegeven moment geen zin meer, ook omdat er weer andere dingen op je pad komen. Prima toch?
Ga idd een jaartje niet reizen, en bijvoorbeeld je rijbewijs halen, en kijk over een jaar of je er weer zin in krijgt. Of misschien wil je een nieuwe manier van reizen uitproberen die je tot dusver niet gedaan hebt. Of met een andere insteek reizen (bijv. voor een concert, sportwedstrijd of festival ergens heen gaan). Gebeurt dat niet, dan zijn er in de tussentijd wellicht nieuwe interesses bij gekomen. Is helemaal niet erg, geen enkel mens doet 30 jaar lang jaar in jaar uit precies dezelfde dingen, toch?
Zelf reis ik nog altijd graag en dat zal ik blijven doen. Korte uitjes binnen Europa tot lange verre reizen, alleen of met anderen, auto. trein of vliegtuig, care. Allemaal leuk, het verveelt nooit. Ik zit er momenteel wel over na te denken om de komende jaren niet meer buiten Europa te komen, omdat er in Europa zelf ook nog genoeg moois te zien is. Dat heeft ook weer voordelen: je bent er zo en je hebt na je reis geen jetlag.
Voor iemand wiens belevingswereld naar eigen zeggen ver van de mijne ligt, weten mijn topics je toch aardig aan te spreken want je reageert in vrijwel ieder topic van me. Dat zal dan dus wel weer meevallen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 13:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij vindt 3000 euro al heel veel geld, dus onze belevingswerelden liggen nogal uit elkaar. Maak jij je maar druk over je eigen situatie.
Ja, we hebben allemaal een rijbewijs en een huis en vakanties en zo he. De vraag is alleen hoé he.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:15 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Voor iemand wiens belevingswereld naar eigen zeggen ver van de mijne ligt, weten mijn topics je toch aardig aan te spreken want je reageert in vrijwel ieder topic van me. Dat zal dan dus wel weer meevallen.
Boek jij nou maar je corendonnetje naar Curaçao
Bahama's, wat is daar te doen? Op het strand bakken en te dure cocktails drinken, nee dank je.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, we hebben allemaal een rijbewijs en een huis en vakanties en zo he. De vraag is alleen hoé he.
Neuh, gewoon de Bahama's voor 2025, is ook al geboekt, al sinds augustus. Maar veel plezier met je kat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |