Poosje terug was ik nog karten en was er zon kneus helemaal met zo'n pak en handschoenen en 100% max nerd en die bleef ver ver achter mijquote:Op maandag 2 december 2024 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik lap altijd record op suzuka circuit
karten is wel oprecht leuk om te doen trouwensquote:Op maandag 2 december 2024 20:19 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Poosje terug was ik nog karten en was er zon kneus helemaal met zo'n pak en handschoenen en 100% max nerd en die bleef ver ver achter mij
Absoluutquote:Op maandag 2 december 2024 20:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
karten is wel oprecht leuk om te doen trouwens
Je bent echt een pussyquote:Op maandag 2 december 2024 20:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja, nouja, met wat vrienden hadden we op een avond bedacht dat het leuk was om onbeperkt karten te boeken. dat hield ik drie heats vol en daarna was het gewoon op.
dan kan je wel aanvoeren dat ze in de Formule1 stuurbekrachtiging hebben terwijl karts dat niet hebben, toch denk ik dat de kart de betere optie is. je krijgt minstens 90 minuten bijna 5G aan g-krachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |